• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kas galėjo pagalvoti, jog automobilių gamintojai pakankamai paprastą ir elementarų įrankį galės paversti į stilingą aksesuarą, kuris kone idealiai atspindi gamintojo požiūrį į automobilius.
Įprastai, unikalių sprendimų gausą galima atrasti itin brangiuose, retuose ir tikrai ne visiems prieinamuose automobiliuose, bet tai visiems puikiai žinomas faktas. Juk su 100 000 ar 300 000 eurų suma žmonės nori atsikratyti tik tada, jeigu jie gali įsigyti šį bei tą ypatingo.
Unikalių sprendimų srityje jau daugelį metų pirmauja superautomobilių gamintojai, kurie siekdami išsiskirti panaudoja pačius keisčiausius, ne visada įprastus, bet labai šaunius sprendimus ir žinote ką? Automobilių rakteliai yra ta detalė, kuri leido daugeliui superautomobilių gamintojų pademonstruoti savo fantaziją.

PORSCHE


Daugelį metų, netgi dešimtmečių, „Porsche“ automobilių išskirtinumas buvo ne tik unikali komponuotė, bet ir užvedimo raktelis bei užvedimo spynelės pozicijas. Praktiškai visuose automobiliuose užvedimo spynelę galima rasti dešinėje pusėje, šalia vairo kolonėlės, bet tik ne „Porsche“ markės automobiliuose.
Kiekvieną kartą įsėdę į „Porsche“, seną ar naują, užvedimo rakteliui skirta vieta būna kairėje. Šaunus ir įdomus sprendimas, bet tai dar ne viskas.
Modernių „Porsche“ automobilių užvedimo raktelis primena miniatiūrinę, aptakią „Porsche“ automobilių kopiją.

Kas galėjo pagalvoti, jog automobilių gamintojai pakankamai paprastą ir elementarų įrankį galės paversti į stilingą aksesuarą, kuris kone idealiai atspindi gamintojo požiūrį į automobilius.
Įprastai, unikalių sprendimų gausą galima atrasti itin brangiuose, retuose ir tikrai ne visiems prieinamuose automobiliuose, bet tai visiems puikiai žinomas faktas. Juk su 100 000 ar 300 000 eurų suma žmonės nori atsikratyti tik tada, jeigu jie gali įsigyti šį bei tą ypatingo.
Unikalių sprendimų srityje jau daugelį metų pirmauja superautomobilių gamintojai, kurie siekdami išsiskirti panaudoja pačius keisčiausius, ne visada įprastus, bet labai šaunius sprendimus ir žinote ką? Automobilių rakteliai yra ta detalė, kuri leido daugeliui superautomobilių gamintojų pademonstruoti savo fantaziją.

PORSCHE


Daugelį metų, netgi dešimtmečių, „Porsche“ automobilių išskirtinumas buvo ne tik unikali komponuotė, bet ir užvedimo raktelis bei užvedimo spynelės pozicijas. Praktiškai visuose automobiliuose užvedimo spynelę galima rasti dešinėje pusėje, šalia vairo kolonėlės, bet tik ne „Porsche“ markės automobiliuose.
Kiekvieną kartą įsėdę į „Porsche“, seną ar naują, užvedimo rakteliui skirta vieta būna kairėje. Šaunus ir įdomus sprendimas, bet tai dar ne viskas.
Modernių „Porsche“ automobilių užvedimo raktelis primena miniatiūrinę, aptakią „Porsche“ automobilių kopiją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Porsche raktelis


ASTON MARTIN


Kaip ir „Porsche“, taip ir „Aston Martin“ prieš maždaug dešimtį metų nusprendė, jog automobilio užvedimo raktelis nėra tik... užvedimo raktelis. Tai – aksesuaras, kuriuo galėtumėte didžiuotis ir puikuotis kalėdiniame darbo vakarėlyje.
Vienu metu „Aston Martin“ automobilių raktelis galėjo būti laikomas pačiu kiečiausiu automobiliniu aksesuaru pasaulyje. Kodėl? Matote, norint užvesti „Aston Martin DB9“, raktelį turėjote įdėti į centrinėje konsolėje esančią angą ir tuo pačiu jį paspausti, kad užvestumėte arba užgesintumėte automobilio variklį.

REKLAMA


PAGANI


Nusprendę įsigyti „Pagani“ markės automobilį, jūs automatiškai pasirinkote ekstravaganciją ir išskirtinumą, o ne santūrumą ir eleganciją.
Pavyzdžiui, įsigiję jau ne vienerius metus gaminamą „Pagani Huayra“ superautomobilį, jūs iškart gausite mažytį modeliuką primenantį daikčiuką, pagamintą iš aliuminio. Kur jį dėti? Jį turite įkišti į specialią angą ir pasukite į dešinę, ir vuolia – 12 cilindrų variklis pradeda akimirksniu dainuoti.
Vėlesniuose modeliuose užvedimo raktelis buvo skirtas tik įjungti degimą. „Pagani“ nusprendė, jog variklio užvedimui būtų skirtas atskiras mygtukas.

REKLAMA
REKLAMA

Pagani Huayra raktelis


FERRARI


„Ferrari“ nuolatos stengdavosi akcentuoti technologinę pažangą ir glaudų ryšį su automobilių sportu. Iš tiesų, „Ferrari“ buvo viena pirmųjų kompanijų pasaulyje, kuri variklio užvedimui skyrė ne tradicinę užvedimo spynelę, o užvedimo mygtuką. Tokį, kokį dabar galite rasti bet kuriame moderniame automobilyje.
Vis dėlto, kai kalba pasisuka apie automobiliams skirtus raktelius, itališkų superautomobilių gamintoja ekstravagancijos kortą ištraukė tik 2019 metais, kai pristatė „Ferrari Roma“ kupė.
Visi „Ferrari Roma“ kupė automobilių savininkai gaudavo nemažą, stačiakampio formos „raktelį“, ant kurio puikuojasi „Ferrari“ simboliu tapęs žirgas. Subtilu? Tikrai ne. Gražu? Be abejonės.

Ferrari Roma raktelis

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų