ASTON MARTIN
Kaip ir „Porsche“, taip ir „Aston Martin“ prieš maždaug dešimtį metų nusprendė, jog automobilio užvedimo raktelis nėra tik... užvedimo raktelis. Tai – aksesuaras, kuriuo galėtumėte didžiuotis ir puikuotis kalėdiniame darbo vakarėlyje.
Vienu metu „Aston Martin“ automobilių raktelis galėjo būti laikomas pačiu kiečiausiu automobiliniu aksesuaru pasaulyje. Kodėl? Matote, norint užvesti „Aston Martin DB9“, raktelį turėjote įdėti į centrinėje konsolėje esančią angą ir tuo pačiu jį paspausti, kad užvestumėte arba užgesintumėte automobilio variklį.
PAGANI
Nusprendę įsigyti „Pagani“ markės automobilį, jūs automatiškai pasirinkote ekstravaganciją ir išskirtinumą, o ne santūrumą ir eleganciją.
Pavyzdžiui, įsigiję jau ne vienerius metus gaminamą „Pagani Huayra“ superautomobilį, jūs iškart gausite mažytį modeliuką primenantį daikčiuką, pagamintą iš aliuminio. Kur jį dėti? Jį turite įkišti į specialią angą ir pasukite į dešinę, ir vuolia – 12 cilindrų variklis pradeda akimirksniu dainuoti.
Vėlesniuose modeliuose užvedimo raktelis buvo skirtas tik įjungti degimą. „Pagani“ nusprendė, jog variklio užvedimui būtų skirtas atskiras mygtukas.
FERRARI
„Ferrari“ nuolatos stengdavosi akcentuoti technologinę pažangą ir glaudų ryšį su automobilių sportu. Iš tiesų, „Ferrari“ buvo viena pirmųjų kompanijų pasaulyje, kuri variklio užvedimui skyrė ne tradicinę užvedimo spynelę, o užvedimo mygtuką. Tokį, kokį dabar galite rasti bet kuriame moderniame automobilyje.
Vis dėlto, kai kalba pasisuka apie automobiliams skirtus raktelius, itališkų superautomobilių gamintoja ekstravagancijos kortą ištraukė tik 2019 metais, kai pristatė „Ferrari Roma“ kupė.
Visi „Ferrari Roma“ kupė automobilių savininkai gaudavo nemažą, stačiakampio formos „raktelį“, ant kurio puikuojasi „Ferrari“ simboliu tapęs žirgas. Subtilu? Tikrai ne. Gražu? Be abejonės.