Nuo 2007 metų, šį automobilį sukūrę inžinieriai kiekvienais metais pristatydavo tobulesnį, modernesnį, greitesnį ir kas be ko - brangesnį „GT-R“. Vieną iš gausybės „GT-R'ų“ užfiksavo mūsų skaitytojas Povilas.
Į degalinę pasistiprinti užsukęs japoniškas super-automobilis dėvėjo ne lietuviškus, bet rusiškus valstybinius numerius, tačiau tai nereiškia, jog juodos spalvos modelis priklauso Rusijos piliečiui.
Jeigu norite pasidalinti savo nuotraukomis, siųskite jas el.paštu :
[email protected]. Kas be ko, visada galite pasinaudoti „
Facebook“ arba
„mano.automanas.lt“ socialiniu tinklu.
Per pastaruosius metus Lietuvos automobilių parką papildė ne vienas brangus modelis. Vis dažniau ir dažniau įvairiuose Lietuvos kampeliuose galima išvysti ne tik „BMW M“ ar „Mercedes Benz AMG“, bet ir „Ferrari“, „Porsche“, „Maserati“ ir net „McLaren“ markės automobilius. Tačiau jeigu reikėtų sudaryti populiariausių super-automobilių sąrašą Lietuvoje, jame labai aukštą vieną užimtų „Nissan GT-R“.
2007 metais kardinaliai pasikeitęs modelis ne tik atsisakė „Skyline“ vardo, bet ir viso pasaulio akivaizdoje buvo pramintas titanų žudiku. Keturių varančiųjų ratų pavarą ir 3.8 litro, 6 cilindrų benzininį variklį turintis „GT-R“ sugebėjo įveikti ne vieną stiprų varžovą įvairiuose palyginamuosiuose testuose.
Per pastaruosius metus Lietuvos automobilių parką papildė ne vienas brangus modelis. Vis dažniau ir dažniau įvairiuose Lietuvos kampeliuose galima išvysti ne tik „BMW M“ ar „Mercedes Benz AMG“, bet ir „Ferrari“, „Porsche“, „Maserati“ ir net „McLaren“ markės automobilius. Tačiau jeigu reikėtų sudaryti populiariausių super-automobilių sąrašą Lietuvoje, jame labai aukštą vieną užimtų „Nissan GT-R“.
2007 metais kardinaliai pasikeitęs modelis ne tik atsisakė „Skyline“ vardo, bet ir viso pasaulio akivaizdoje buvo pramintas titanų žudiku. Keturių varančiųjų ratų pavarą ir 3.8 litro, 6 cilindrų benzininį variklį turintis „GT-R“ sugebėjo įveikti ne vieną stiprų varžovą įvairiuose palyginamuosiuose testuose.