(nuotr.
tonysdy.m.28)
Šį kartą britiškas superautomobilis buvo užfiksuotas Kauno širdyje – Rotušės aikštėje, dėvintį vokiškus registracijos numerius. Vis dėlto, ant galinio lango esantis Lietuvos simbolis sufleruoja, jog šį automobilį vairuoja ne turistas iš Vokietijos.
(nuotr.
tonysdy.m.28)
Norėtume priminti, jog „McLaren 720S“ komponuotė išliko ištikima superautomobiliams – tai galiniais ratais varomas, per vidurį variklį turintis automobilis, kaip ir „McLaren 650S“, tačiau sąsajos su senuoju modeliu čia ir baigiasi. „McLaren 720S“ turi visiškai naują, iš anglies pluošto pagamintą važiuoklę, naujutėlę „Monocage II“ vardu pavadintą struktūrą, iš anglies pluošto ir aliuminio pagamintas kėbulo detales.
Kompanijos atstovų teigimu, tuščias automobilis sveria 1283 kilogramus. Tai maždaug 20 kilogramų mažiau už „McLaren 650S“. Vien nauja pakabos sistema sveria 16 kilogramų mažiau negu senuosiuose „McLaren“ modeliuose.
Didžiausia naujovė – variklis. „720S“ taps pirmuoju gamintojo modeliu, kuris bus aprūpintas 4,0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvystys 720 arklio galių ir 770 Nm sukimo momentą.
Iki 100 km/val. „720S“ įsibėgės vos per 2,9 sekundės, nuo 0 iki 200 km/val. per 7,8 sekundės ir turėdamas pakankamai ilgą tiesiąją, pasieks 341 km/val. maksimalų greitį.
(nuotr.
tonysdy.m.28)
Apie „Automanų gatvę“
Šią rubriką prieš keletą metų sukūrėme tam, jog Jūs galėtumėte pasidalinti gatvėse užfiksuotų automobilių nuotraukas. Mums nesvarbu ar tai naujutėlis „Ferrari“ ar juokingai atrodantis „Fiat Punto“ su „BMW“ radiatoriaus grotelėmis.
Norite papildyti
„Automanų gatvės“ rubriką? Atsiųskite užfiksuotų automobilių nuotraukas
el.paštu arba parašykite žinutę „
Facebook“ socialiniame tinkle.