• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar prabangių „SUV“ tipo automobilių gali būti per daug? Sprendžiant iš kai kurių gamintojų deklaruojamų vertybių – ne. „Audi“ praėjusio mėnesio pradžioje pristatė ilgai lauktą „Q8“ – elegantiškesnį padidinto pravažumo automobilį, kuris taps tiesioginiu „BMW X6“ konkurentu.
Būdamas 4,99 m ilgio, 2 metrų pločio ir 1,71 metro aukščio, SUV kupė yra platesnis, trumpesnis ir žemesnis nei giminingas „Audi Q7“ modelis. Dėl beveik 3 metrų atstumo tarp ašių, automobilio salonas yra itin erdvus bei turi daugiau pranašumų nei pagrindiniai konkurentai, vertinant salono ilgį ir aukštį.

Ar prabangių „SUV“ tipo automobilių gali būti per daug? Sprendžiant iš kai kurių gamintojų deklaruojamų vertybių – ne. „Audi“ praėjusio mėnesio pradžioje pristatė ilgai lauktą „Q8“ – elegantiškesnį padidinto pravažumo automobilį, kuris taps tiesioginiu „BMW X6“ konkurentu.
Būdamas 4,99 m ilgio, 2 metrų pločio ir 1,71 metro aukščio, SUV kupė yra platesnis, trumpesnis ir žemesnis nei giminingas „Audi Q7“ modelis. Dėl beveik 3 metrų atstumo tarp ašių, automobilio salonas yra itin erdvus bei turi daugiau pranašumų nei pagrindiniai konkurentai, vertinant salono ilgį ir aukštį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Audi Q8 (4)


Salono apdailai galima rinktis tris skirtingas oda aptrauktų sėdynių versijas, dviejose komplektacijose prietaisų skydelio viršutinė dalis taip pat gali būti aptraukta oda. Visose apdailos versijose salono intarpams naudojamas natūralus medis arba aliuminis.
„Audi Q8“ sistemos valdymui nereikia daug jungiklių ir mygtukų, kadangi beveik visas funkcijas galima nustatyti dviejuose didelės raiškos ekranuose. Viršutinis 10,1 colio įstrižainės „MMI touch“ lietimui jautrus ekranas yra skirtas multimedijos ir navigacijos sistemoms, o apatiniame 8,6 colio ekrane vairuotojas gali pasirinkti norimą oro temperatūrą, kitas patogumo funkcijas ar įvesti tekstą.

REKLAMA

Audi Q8 (3)


„Audi Q8“ kėbulas yra itin tvirtas ir lengvas. Beveik ketvirtadalį automobilio kėbulo sudaro aliuminis, taip pat gamyboje naudotas karštai presuotas plienas, kuris garantuoja keleivių zonos saugumą, taigi automobilis su 3.0 TDI varikliu ir hibridine MHEV technologija su ličio jonų akumuliatoriais sveria tik 2145 kilogramus.

REKLAMA
REKLAMA

Audi Q8 (2)


SUV-kupė galimas su dvejomis skirtingomis pakabomis: su amortizatorių kontrole arba su reguliuojama pneumatine pakaba. Taip pat galimos dvi vairavimo sistemos: progresyvi kintamo jautrumo arba net keturių vairuojamųjų ratų sistema. Visos pavaros yra itin efektyvios dėl jose naudojamos dalinės hibridinės MHEV technologijos. Ji leidžia riedėti išjungtu varikliu važiuojant 55–160 km/val. greičiu, o stabdant sistema kaupia energiją akumuliatoriuose. Lėtėjant variklis išjungiamas vis dar esant 22 km/val. greičiui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Audi Q8 (1)


Prekybos pradžioje Europoje siūlomas „Audi Q8 50 TDI“ modelis su 3.0 TDI varikliu (vidutinės degalų sąnaudos – 6,8–6,6 l/100 km), komplektuojamu su aštuonių greičių automatine „tiptronic“ pavarų dėže. Variklis pasiekia 210 kW galią (286 AG) ir 600 Nm sukimo momentą, o iki 100 km/h didelis SUV įsibėgėja per 6,3 sekundės. Maksimalus jo greitis – 245 km/val.
Bratislavos gamykloje Slovakijoje surenkamas „Audi Q8“ salonus pasieks rugpjūtį ir jo kaina Lietuvoje bus nuo 70 500 eurų.

REKLAMA

Audi Q8 (5)


Už nuotraukas dėkojame Ernestui.
Apie „Automanų gatvę“
Šią rubriką prieš keletą metų sukūrėme tam, jog Jūs galėtumėte pasidalinti gatvėse užfiksuotų automobilių nuotraukas, ir nesvarbu ar tai naujutėlis „Ferrari“ ar juokingai atrodantis „Fiat Punto“ su „BMW“ radiatoriaus grotelėmis.
Norite papildyti 
„Automanų gatvės“ rubriką? Atsiųskite užfiksuotų automobilių nuotraukas 
el.paštu arba parašykite žinutę „
Facebook“ socialiniame tinkle.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų