• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau trečiąjį dešimtmetį skaičiuojantis „Auto ABC – SGR“ komandos LADA 2104 po ilgos nakties darbų 1000 km lenktynių kvalifikacijoje Dovilui Čiutelei leido pasiekti 18 laiką.
Ketvirtadienį, pirmą kart naujai surinktą Žigulį išbandę lenktynių režimu sportininkai buvo nepatenkinti jo greičiu, tačiau auksarankiai mechanikai vos per naktį sugebėjo priversti ketvirtuką važiuoti greitai.
Kvalifikacijoje parodytas laikas – 1:30.879, tai bemaž keturiomis sekundėmis greitesnis rezultatas nei pernai, „Auto ABC – SGR“ komandai garantavęs 18 startinę poziciją 1000 km lenktynėse. Dovilas Čiutelė su šypsena užsiminė, kad jo netenkina joks kitas rezultatas kaip tik pirmoji vieta. Vis dėlto, nebuvo išvengta ir slystelėjimų, kliudė lėčiau važiuojantys dalyviai.
Komandos vadovas Aleksandras Dainys pasirodymą kvalifikacijoje vertina teigiamai, juolab kad startinė pozicija tokiose ištvermės lenktynėse lemia ne tiek ir daug. „Svarbiausia – automobilio patikimumas. Kol kas viskas puikiai veikia, tikimės, kad lenktynėse technika nepaves,“ – kalbėjo Aleksandras.
Su automobiliu spėjo apsiprasti ir naujieji komandos nariai: bravoro „Volfas Engelman“ marketingo vadovas Mantas Matukaitis ir „Teletrade“ komandos narys Renaldas Šeinauskas. „Iš pradžių dariau nemažai klaidų, tačiau per antrąsias treniruotes apsipratau su automobiliu, užplūdo mane azartas ir pradėjau spausti. Labai smagu,“ – kalbėjo Mantas. Tuo tarpu Renaldas, ilgus metus ralyje važiuojantis galiniais ratais varomais automobiliais žadėjo, kad lenktynėse komandos tikrai nenuvils. Pamatęs „Auto ABC – SGR“ naujokų laikus džiaugsmo neslėpė ir komandos vadovas A. Dainys.
Nesėkminga diena susiklostė Tomui Šutiniui, kurio technika vis ožiavosi Mini Žiedo varžybose. „Važiavau be stabdžių,“ – rėžė rimtu veidu. Panašios bėdos užklupo ir Gytį Guzevičių, važiavusį Opel Kadet GSI.
Nepaisant to, antrasis komandos vadovas Mantautas Šutinis tikino, kad dabar svarbiausia visą dėmesį sutelkti 1000 km lenktynėms: „Mechanikų laukia ilga naktis. Nors automobilyje šiuo metu viskas veikia, reikia užtikrinti, kad visi mechanizmai be jokių kaprizų veiktų ir rytoj. Lenktynės bus ilgos, o priešininkai – labai stiprūs.“

Jau trečiąjį dešimtmetį skaičiuojantis „Auto ABC – SGR“ komandos LADA 2104 po ilgos nakties darbų 1000 km lenktynių kvalifikacijoje Dovilui Čiutelei leido pasiekti 18 laiką.
Ketvirtadienį, pirmą kart naujai surinktą Žigulį išbandę lenktynių režimu sportininkai buvo nepatenkinti jo greičiu, tačiau auksarankiai mechanikai vos per naktį sugebėjo priversti ketvirtuką važiuoti greitai.
Kvalifikacijoje parodytas laikas – 1:30.879, tai bemaž keturiomis sekundėmis greitesnis rezultatas nei pernai, „Auto ABC – SGR“ komandai garantavęs 18 startinę poziciją 1000 km lenktynėse. Dovilas Čiutelė su šypsena užsiminė, kad jo netenkina joks kitas rezultatas kaip tik pirmoji vieta. Vis dėlto, nebuvo išvengta ir slystelėjimų, kliudė lėčiau važiuojantys dalyviai.
Komandos vadovas Aleksandras Dainys pasirodymą kvalifikacijoje vertina teigiamai, juolab kad startinė pozicija tokiose ištvermės lenktynėse lemia ne tiek ir daug. „Svarbiausia – automobilio patikimumas. Kol kas viskas puikiai veikia, tikimės, kad lenktynėse technika nepaves,“ – kalbėjo Aleksandras.
Su automobiliu spėjo apsiprasti ir naujieji komandos nariai: bravoro „Volfas Engelman“ marketingo vadovas Mantas Matukaitis ir „Teletrade“ komandos narys Renaldas Šeinauskas. „Iš pradžių dariau nemažai klaidų, tačiau per antrąsias treniruotes apsipratau su automobiliu, užplūdo mane azartas ir pradėjau spausti. Labai smagu,“ – kalbėjo Mantas. Tuo tarpu Renaldas, ilgus metus ralyje važiuojantis galiniais ratais varomais automobiliais žadėjo, kad lenktynėse komandos tikrai nenuvils. Pamatęs „Auto ABC – SGR“ naujokų laikus džiaugsmo neslėpė ir komandos vadovas A. Dainys.
Nesėkminga diena susiklostė Tomui Šutiniui, kurio technika vis ožiavosi Mini Žiedo varžybose. „Važiavau be stabdžių,“ – rėžė rimtu veidu. Panašios bėdos užklupo ir Gytį Guzevičių, važiavusį Opel Kadet GSI.
Nepaisant to, antrasis komandos vadovas Mantautas Šutinis tikino, kad dabar svarbiausia visą dėmesį sutelkti 1000 km lenktynėms: „Mechanikų laukia ilga naktis. Nors automobilyje šiuo metu viskas veikia, reikia užtikrinti, kad visi mechanizmai be jokių kaprizų veiktų ir rytoj. Lenktynės bus ilgos, o priešininkai – labai stiprūs.“

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų