Kiti – tai 2,0 l „BiTurbo CDTI“ variklis su kuriuo „Zafira Tourer“ tapo greičiausiu dyzeliniu kompaktinio dydžio vienatūriu bei 1,6 l turbodyzelinis variklis, kurio azoto oksidų emisija sumažinta 70 proc. ir atitinka „Euro 6“ išmetamų teršalų standartus. Modernaus variklio maksimalus sukamasis momentas 320 Nm, degalų sąnaudos 4,1 l/100 km, o tarša tik 109 g/km CO2 – tai išskirtiniai erdvaus septynviečio rodikliai.
Inžinerijos menas: galingesnis ir tylesnis
Naujas 1,6 l „SIDI Turbo“ variklis papildo benzininių agregatų, komplektuojamų su „Zafira Tourer“, gretas – tai 1,8 l, 88 kW/120 AG natūralaus apsiravimo variklis ir 1,4 l variklis su turbina, kuris galimas dviejų skirtingų galių: 88 kW/120 AG ir 103 kW/140 AG.
Visų „Zafira Tourer“ konkurentų maksimalus sukamasis momentas yra nuo 240 Nm iki 250 Nm, o naujo 1,6 l „SIDI Turbo“ variklio maksimalus sukamasis momentas 280 Nm, esant nuo 1650 iki 4250 aps./min. Vienatūris su šiuo varikliu nuo nulio iki 100 km/h įsibėgėja per 9,2 s, o važiuojant penkta pavara nuo 80 iki 120 km/h įsibėgėja per 9,5 s. Maksimalus greitis 212 km/h.
Siekiant puikių techninių savybių ir važiavimo komforto, pagrindiniai šio naujo 1,6 l „SIDI“ variklio vystymo tikslai buvo sumažinti keliamą triukšmą ir vibraciją. Buvo optimizuotos indukcinių ir dujų išmetimų sistemų darbas, kumštelio dangtelį atskiriant nuo cilindro galvutės specialia tvirtino ir sandarinimo sistema. Triukšmo ir vibracijos lygį inžinieriams pavyko sumažinti ir dėl tiesioginės degalų įpurškimo sistemos. Šis „garso inžinerijos” rezultatas – tylus ir sklandus variklio tuščios pavaros darbas, be jokių neįprastų garsų bei ausiai malonus variklio ūžesys esant dideliam greičiui ar didelėm variklio apsukom.
Naujas 1,6 l vidutinio dydžio variklis yra pirmasis mūsų pavaros sistemų atnaujinimo etapas. Šis variklis teikia tolygų pagreitį ir stiprią trauką esant mažoms apsukoms, dirba tyliai ir yra draugiškas gamtai,“ – sako Mikas Ablesonas, „Opel“ valdybos narys ir GME inžinerijos vice prezidentas. „1,6 l „SIDI Turbo“ variklio puikios techninės savybės, elegantiškam universalumo čempionui „Zafira Tourer“ suteikia dar daugiau patrauklumo.“
Apdovanojimų pelnęs „poilsis ant ratų“: aukščiausio lygio įranga ir apdaila
Ne vieną apdovanojimą pelniusi „Zafira Tourer“ (vienas pastarųjų – Europos automobilinių žurnalų skaitytojų skirtas „Auksinis vairas 2012“) klientams siūlo aukščiausios klasės salono interjero ir naujausių technologijų, užtikrinančių saugumą ir komfortą, derinį.
„Zafira Tourer“ montuojama mechatroninė „FlexRide“ važiuoklės sistema, antros kartos „Opel Eye“ priekinė kamera, adaptyviniai AFL+ priekiniai žibintai, panoraminis priekinis stiklas, dėl ko saloną užpildo natūrali dienos šviesa.
Universalumo salono viduje suteikia naujos kartos „Flex7“ sėdynių sistema, turinti „lounge“ funkciją, todėl antroje eilėje sėdintys keleiviai gali džiaugtis didele erdve.