Kadaise kelis šimtus tūkstančių litų kainavęs sedanas šiuo metu yra pakankamai pigus. Dabar šį didžiulį automobilį su „Mercedes Benz“ ženkliuku galima įsigyti už maždaug 10 - 20 tūkst. litų. Tai yra pakankamai maži pinigai už mašiną, kuri tikrai neatrodo kainuojanti kaip „Toyota Corolla“ ar „Honda Civic“.
Būtent patraukli kaina suviliojo ir šio automobilio savininką, kuris nuo pat pirmos pažinties su S klasės „Mercedes Benz“ svajojo, kad kada nors toks automobilis stovės ir jo garaže.
Vaikinas teigia, kad ieškojo ne pačio pigiausio, bet ir ne pačio brangiausio „S500“. Kadangi buvo perkama svajonė, o ne dar vienas dėžutė ant ratų, Vokietijoje gyvenantis automanas pasiryžo surizikuoti ir sumokėti šiek tiek didesnę nei vidutinė rinkos kaina. Tačiau, kai akys plačios, o ausys stačios, vaikinas į kelis trūkumus numojo ranka. Vėliau paaiškėjo, kad tie keli trūkumai išaugo į didelius rūpesčius, dėl kurių reikėjo tvarkyti problematišką orinės pakabos sistemą ir iš naujo perdažyti „S500“ kėbulą.
Bet kaip sakoma - „Bėda po vieną nevaikšto“. Prasidėjus žiemai, išlindo prastai paslėpti S klasės randai. Kadaise automobilis buvo patekęs į eismo įvykį, kurio metu buvo sulamdyti priekiniai S klasės sparnai ir kapotas. Nors kapotas buvo pakeistas nauju, tačiau sparnai buvo nunešti pas draugišką auksarankį, kuris už simbolinę sumą juos sutvarkė.
Nurijęs karčia piliulę, vaikinas suprato, kad tai tik „maža“ kliūtis, kuri trukdo džiaugtis svajonių automobilių. Kadangi vyrukas ne pirmus metus remontuoja ir tvarko įvairius automobilius, sutvarkyti savo S klasės „Mercedes Benz“ nebus sunku. Taigi, mašina keliauja į dažymo kamerą, orinė važiuoklė pas vaikiną į garažą, o likusios detalės laukia savo eilės.
Trys mėnesiai praleisti garaže pagaliau davė savo vaisių. Sutvarkius orinės pakabos sistemą, vaikinas kibo į naujų ratlankių paieškas. Perskambinęs kelias ratlankių parduotuves, S klasės savininkas įsigijo „Rial Daytona Race“ 19 colių skersmens, kurių plotis 9J (priekinių) ir 12J (galinių). Priekiniai ratai buvo apauti 255/30 padangomis, o galinės 285/30 padangomis.
Reikėtų paminėti, kad ruošiant automobilį dažymui, keletas pažįstamų padėjo praplatinti S klasės sparnus. Priekiniai sparnai išplatėjo 3 centimetrais, o galiniai 6 centimetrais. Galinis bamperis taip pat buvo „pritemptas“.
O kaip gi variklis? Po kapotu slypi standartinis 5 litrų, aštuonių cilindrų motoras. Kol kas, šio motoro pajėgumo užtenka, tačiau vaikinas užsimena, kad akys karts nuo karto užkliūna už „AMG“ versijos. Tačiau apie variklio swap'ą kalbėti dar pakankamai anksti. Reikia pasidžiaugti neseniai užbaigtu projektu.