Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Automobiliai, kurie kadaise priklausė visame pasaulyje žinomiems žmonėms, naudotų skelbimų portaluose arba specializuotuose aukcionuose pasižymi gerokai aukštesne kaina negu tie, kurie priklausė, pavyzdžiui, jūsų niekam nežinomam kaimynui. Tačiau kas nutinka, kai ankstesnių savininkų sąraše atsiranda dvi garsios pavardės? Sunku pasakyti, juk toks atvejis nepasitaiko dažnai. Vis dėlto, po kelių dienų sužinosime, kaip dvigubas VIP statusas veikia klasikinio automobilio kainą.
Šį „Porsche 911 Turbo 3.6", 964 serijos modelį, šiuo metu aukcione parduoda Jensonas Buttonas. 2009 m. „Formulės-1" čempionas, šiuo metu siūlo 1994 m. kovo mėn. pagamintą sportišką kupė įsigyti per internetinę aukcionų platformą „Collecting Cars", tačiau mums didžiausią nuostabą kelia ne pati platforma, kurioje parduodamas automobilis, o pačio automobilio istorija.
Jensonas Buttonas yra ganėtinai gerai žinomas žmogus, tačiau pirmasis klasikinio kupė savininkas taip pat yra ne ką mažiau garsus. Oficiali dokumentacija rodo, jog pirmuoju savininku buvo Brunėjaus sultonas, kadaise užsimanęs užsisakyti šį „Porsche 911 Turbo“.
Nedidelės Pietryčių Azijos valstybės valdovas buvo laikomas turtingiausiu pasaulio žmogumi ir didžiausios automobilių kolekcijos planetoje savininku. Priklausomai nuo šaltinio, teigiama, kad automobilių kolekcijoje buvo nuo 3 000 iki 7 000 transporto priemonių.
Unikalus įrangos derinys
Šis 964 buvo vienas iš Brunėjaus sultono kolekcijos egzempliorių. Kaip ir dera tikram automobilių žinovui, sultonas sau užsisakė tikrą vienetinį automobilį. „Porsche 911 Turbo 3.6“ esantis šešių cilindrų benzininis variklis išvysto ne 360, o 385 arklio galias. Be to, „Collecting Cars" duomenimis, šis automobilis yra vienintelis, kurio kėbulas buvo nudažytas „Horizon Blue Metallic“ spalva.
Skelbime teigiama, kad automobilis nėra patekęs į kokį nors eismo įvykį, o „Porsche“ techninė dalis – tiesiog nepriekaištinga. Šis „Porsche“ techninę apžiūrą paskutinį kartą praėjo 2020 m. lapkritį. Tuomet automobilio būklę vertinę specialistai šiam „Porsche“ neturėjo jokių priekaištų. Be to, tuomet buvo užfiksuota 18 592 (29 921 km) mylių rida.
Didesni spoileriai, lengvesni ratlankiai
Mechaninė, penkių laipsnių pavarų dėžė, variklio išvystomą galią perduoda galinei ašiai, kur ją paskirsto riboto praslydimo diferencialas, kad sukibimas būtų optimalus. Išskirtiniam „Flatnose-Delete“ klubui priklausantis „Turbo“ turi labai retą spoilerių derinį priekyje ir gale, taip pat poliruotus ir svorį optimizuojančius 18 colių ratlankius, kuriuos „Speedline“ tuo metu sukūrė specialiai „Porsche“.
Šio „Porsche 964 Turbo 3.6“ interjeras, nepaisant nedidelių nusidėvėjimo požymių, dvelkia išskirtine atmosfera. Visiškai odinis salonas yra tamsiai mėlynos spalvos, priekinės sportinės sėdynės reguliuojamos elektra, o pats vairas taip pat aptrauktas oda. Naudingų funkcijų sąraše taip pat rastume elektrinį stoglangį, oro kondicionierių, priekinių žibintų reguliavimą, tamsintą priekinį stiklą, galinį valytuvą ir borto kompiuterį.
Kiek kainuoja šis gražuolis?
2003 m. į Jungtinę Karalystę įvežtas ypatingas „911 Turbo“, su visais dokumentais ir autentiškumo sertifikatu, parduodamas neatskleidus mažiausios norimos kainos. Likus trims dienoms iki aukciono pabaigos, neįvardintas kolekcionierius pasiūlė 200 500 svarų sterlingų (šiek tiek mažiau nei 234 000 eurų) sumą, tačiau daugelis sutinka, jog ši suma bus gerokai didesnė.
Automobiliai, kurie kadaise priklausė visame pasaulyje žinomiems žmonėms, naudotų skelbimų portaluose arba specializuotuose aukcionuose pasižymi gerokai aukštesne kaina negu tie, kurie priklausė, pavyzdžiui, jūsų niekam nežinomam kaimynui. Tačiau kas nutinka, kai ankstesnių savininkų sąraše atsiranda dvi garsios pavardės? Sunku pasakyti, juk toks atvejis nepasitaiko dažnai. Vis dėlto, po kelių dienų sužinosime, kaip dvigubas VIP statusas veikia klasikinio automobilio kainą.
Šį „Porsche 911 Turbo 3.6", 964 serijos modelį, šiuo metu aukcione parduoda Jensonas Buttonas. 2009 m. „Formulės-1" čempionas, šiuo metu siūlo 1994 m. kovo mėn. pagamintą sportišką kupė įsigyti per internetinę aukcionų platformą „Collecting Cars", tačiau mums didžiausią nuostabą kelia ne pati platforma, kurioje parduodamas automobilis, o pačio automobilio istorija.
Jensonas Buttonas yra ganėtinai gerai žinomas žmogus, tačiau pirmasis klasikinio kupė savininkas taip pat yra ne ką mažiau garsus. Oficiali dokumentacija rodo, jog pirmuoju savininku buvo Brunėjaus sultonas, kadaise užsimanęs užsisakyti šį „Porsche 911 Turbo“.
Nedidelės Pietryčių Azijos valstybės valdovas buvo laikomas turtingiausiu pasaulio žmogumi ir didžiausios automobilių kolekcijos planetoje savininku. Priklausomai nuo šaltinio, teigiama, kad automobilių kolekcijoje buvo nuo 3 000 iki 7 000 transporto priemonių.
Unikalus įrangos derinys
Šis 964 buvo vienas iš Brunėjaus sultono kolekcijos egzempliorių. Kaip ir dera tikram automobilių žinovui, sultonas sau užsisakė tikrą vienetinį automobilį. „Porsche 911 Turbo 3.6“ esantis šešių cilindrų benzininis variklis išvysto ne 360, o 385 arklio galias. Be to, „Collecting Cars" duomenimis, šis automobilis yra vienintelis, kurio kėbulas buvo nudažytas „Horizon Blue Metallic“ spalva.
Skelbime teigiama, kad automobilis nėra patekęs į kokį nors eismo įvykį, o „Porsche“ techninė dalis – tiesiog nepriekaištinga. Šis „Porsche“ techninę apžiūrą paskutinį kartą praėjo 2020 m. lapkritį. Tuomet automobilio būklę vertinę specialistai šiam „Porsche“ neturėjo jokių priekaištų. Be to, tuomet buvo užfiksuota 18 592 (29 921 km) mylių rida.
Didesni spoileriai, lengvesni ratlankiai
Mechaninė, penkių laipsnių pavarų dėžė, variklio išvystomą galią perduoda galinei ašiai, kur ją paskirsto riboto praslydimo diferencialas, kad sukibimas būtų optimalus. Išskirtiniam „Flatnose-Delete“ klubui priklausantis „Turbo“ turi labai retą spoilerių derinį priekyje ir gale, taip pat poliruotus ir svorį optimizuojančius 18 colių ratlankius, kuriuos „Speedline“ tuo metu sukūrė specialiai „Porsche“.
Šio „Porsche 964 Turbo 3.6“ interjeras, nepaisant nedidelių nusidėvėjimo požymių, dvelkia išskirtine atmosfera. Visiškai odinis salonas yra tamsiai mėlynos spalvos, priekinės sportinės sėdynės reguliuojamos elektra, o pats vairas taip pat aptrauktas oda. Naudingų funkcijų sąraše taip pat rastume elektrinį stoglangį, oro kondicionierių, priekinių žibintų reguliavimą, tamsintą priekinį stiklą, galinį valytuvą ir borto kompiuterį.
Kiek kainuoja šis gražuolis?
2003 m. į Jungtinę Karalystę įvežtas ypatingas „911 Turbo“, su visais dokumentais ir autentiškumo sertifikatu, parduodamas neatskleidus mažiausios norimos kainos. Likus trims dienoms iki aukciono pabaigos, neįvardintas kolekcionierius pasiūlė 200 500 svarų sterlingų (šiek tiek mažiau nei 234 000 eurų) sumą, tačiau daugelis sutinka, jog ši suma bus gerokai didesnė.