Silpnybė išskirtinai vienam modeliui
Ne vieną japonišką automobilį savo garaže turėjęs Augis neslepia, jog kiekviena mašina turi privalumų ir trūkumų. Kiekvienas iš mūsų automobilį renkamės tokį, jog patenkintų mūsų poreikius, tačiau dienos pabaigoje, mes vistiek galvojame apie jausmus, kuriuos mus kelia vairuojamas automobilis.
Charizma, žavesys, išskirtinumas - galėtume išvardinti daugybę faktorių, kurie priverčia mus pasirinkti tam tikrą modelį. Augis šnekėdamas apie savo pasirinkimą neslepia, jog japoniški automobiliai turi daugiau išskirtinumo ir žavesio.
„Neturiu nieko prieš vokiškus ar kitus automobilius - tiesiog jų mūsų keliuose yra per daug. Mane žavi automobiliai, kurie išskirtiniai, vienetiniai. Tokie kaip štai šis „EVO“, - priduria Augis.
Vaikinas pasakodamas apie praeityje turėtus automobilius, netikėtai prisimena „Subaru Impreza WRX STI“ hečbeko eksploatacijos istoriją.
„2009 metais, vedamas smalsumo, nusipirkau „Subaru Impreza WRX STI“ hečbeką. Norėjau suprasti kuo šis automobilis žavi kitus, kuo jis gali sužavėti mane, tačiau po tam tikro laiko supratau, jog man „Subaru“ produkcija tiesiog nepatinka. Hečbekui trūksta aštrumo, agresyvumo ir tikslumo. Savybių, kuriomis pasižymi „EVO“. Tokia ta buvo mano silpnybės akimirka, kuomet pabandžiau kitos stovyklos produkcija, bet labai greitai supratau, jog „EVO“ sau lygių neturi“, - su šypsena veide pasakoja Augis.
Tikras japonas
Šiais, globalizacijos laikais, japoniškos automobilių markės logotipą dėvinčios mašinos nėra grynakraujės. Didžioji dauguma „Toyota“ modelių gaminama Turkijoje, D.Britanijoje ir Prancūzijoje, „Honda Civic“ atkeliauja iš D.Britanijos, „Nissan“ iš Ispanijos. Tuo tarpu Augio rankose esantis „Mitsubishi Lancer EVO“ gali pasigirti, jog yra atvykėlis iš tolimosios Japonijos.
Įsigyti sportišką „EVO“ sedaną Europoje nėra labai sudėtinga, tačiau ištikimiausi japoniškų automobilių fanai kiekvieną dieną svajoja apie galimybę iš Japonijos į Lietuvą parsiplukdyti tikrą JDM'ą. Augis būtent tai ir padarė.
Ne vieną „EVO“ modelį turėjęs vaikinas teigia, jog iš Japonijos į Lietuvą atvykęs sedanas nebuvo idealus - automobilis turėjo variklio defektą. Ši trūkumas leido ne tik išsitraukti dulkėtus įrankius, bet ir išlupti 2,0 litrų turbobenzininį „Mitsubishi“ variklį, kuris vėliau nukeliavo į „EU Motorsport“ dirbtuves.
„Variklį patikėjau „EU Motorsport“ meistrams, kurie tikrai išmano savo darbą ir leidžia nesukti galvos. Su jais sutarėme, jog jie sukraus pilnai kaltinį motorą, velenėliais, žvaigždėm ir kitais atributais“, - pasakoja Augis.
Be to, išėmus variklį, vaikinas atliko dar vieną operaciją - perdėjo vairą į mūsų šalies keliams tinkamą pusę - iš dešinės į kairę.
Baigdami pašnekesį, iš Augio išgirdome sakinį, kuris leido suprasti, jog vaikinas iš tikro serga automanų liga.
„Visuomet sau sakau, jog nusipirksiu ir paliksiu šį modelį standartinį. Nepraėjo net keli mėnesiai, o mašina jau turi begalybę modifikacijų ir yra dažnai naudojama „Nemuno žiede“, - juokdamasis priduria Augis.
Šiek tiek daugiau apie automobilį :
- 2 litrų, 4 cilindrų su turbina - 280 AG
- „EU Motorsport“ stūmokliai
- „Tomei“ švaistikliai
- „HKS“ velenėliai
- „HKS“ velenėlių žvaigždės
- „Manley“ alkūninis velenas
- „Cosworth“ oil scrapper
- „Turbosystems“ hibridinė turbina
- „Emu“ programuojamas variklio valdymo kompiuteris