Pirmosios „S2“ kupė versijos buvo komplektuojamos su 220 arklo galių išvystančiais agregatais. Praėjus dviem metams nuo „S2“ debiuto, „Audi“ pristatė atnaujintą modelio versiją, kuri turėjo 230 arklio galių išvystantį motorą, šešių laipsnių pavarų dėže.
Praėjus dar vieneriems metams - 1993, „S2“ buvo atnaujintas dar kartą. Šį kartą „Audi“ didžiausią dėmesį skyrė automobilio išvaizdai. „S2“ gavo naujo dizaino lengvo lydinio ratlankius, žibintus, skaidrius posūkių žibintus. Tačiau tai buvo dar ne viskas.
1993 metais „Audi“ pristatė du naujus „S2“ šeimos narius - „S2“ universalą ir „S2“ sedaną. Kaip ir „Audi S2“, taip ir nauji modeliai buvo sukurti ant „Audi 80 B4“ platformos. Vėliau ta pati platforma buvo panaudota kuriant „Audi RS2“ universalą, prie kurio kūrimo ženkliai prisidėjo „Porsche“ inžinieriai.
Kaip ir „Audi S2“ kupė, sedano ir universalo kėbulą turintys modeliai turėjo 2.2 litro darbinio tūrio, penkių cilindrų benzininį variklį, išvystantį 230 arklio galių, keturių varančiųjų ratų sistemą.
„S2“ sedanas ir „S2“ universalas iki 100 km/val. sugebėdavo įsibėgėti per 5.8 sekundės ir pasiekti 247 km/val. maksimalu greitį.
Abiejų automobilių gamyba neilgai. Universalas buvo gaminamas nuo 1993 iki 1995 metų, o sedanas buvo gaminamas dar trumpiau - nuo 1993 iki 1994 metų.
Vokietijoje abudu modeliai kainavo nuo 76 650 markių arba nuo maždaug 39 tūkst. eurų.
„Audi“ iš viso pagamino 1812 universalų ir tik 306 sedanus.