F. Stippleris pažymi, kad rekordą pasiekti pavyko dėl optimizuoto automobilio valdymo posūkiuose, leidžiančio naujajam „RS3“ dar efektyviau išnaudoti savo veržlumą ir tiksliau reaguoti į vairuotojo komandas.
„Tai ir buvo mūsų raktas į sėkmę. Naujasis „RS3“ dėl ypač tikslaus suderinimo dar veržliau įvažiuoja į posūkius. Mažesnis vairo pasukimo kampas nuo posūkio viršūnės iki išvažiavimo iš jo lemia mažesnę trintį, todėl į kiekvieną tiesiąją galima įvažiuoti didesniu greičiu ir išvystyti didesnį pagreitį“, – aiškina F. Stippleris.
Išskirtinę „RS3“ važiavimo dinamiką lemia efektyviai veikianti sukimo momentą paskirstanti sistema, kuri neleidžia ratams praslysti spaudžiant stabdžių pedalą. Modulinis transporto priemonės dinamikos valdiklis dėl patobulinto algoritmo dar tiksliau įvertina visų šoninei dinamikai svarbių komponentų duomenis.
Kaip ir jo pirmtakui, galios naujajam „Audi RS3“ suteikia jau legendiniu tapęs penkių cilindrų variklis, išvystantis 400 AG ir pasiekiantis 500 Nm sukimo momentą. 2,5 litro TFSI variklis drauge su „Semi-Slick“ tipo „Pirelli P Zero Trofeo R“ padangomis, 19 colių keramine stabdžių sistema, RS sportine pakaba ir optimizuota važiuoklės sąranka posūkiuose naująjį „Audi RS 3“ į priekį varo dar energingiau.
Viską dar labiau paryškina išskirtinis gilus variklio riaumojimas, kurį lemia firminė variklio uždegimo sistema, kuomet degimas cilindruose vyksta ne paeiliui, o 1-2-4-5-3 seka.