• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Garsaus Vokietijos automobilių gamintojo AUDI atstovai paskelbė kompanijos planus, susijusius su dviem serijiniais elektra varomais automobiliais: visureigiu ir sportiniu automobiliu. Smulkiau galimą elektra varomų automobilių su keturiais žiedais ant radiatoriaus falš-grotelių pasirodymą rinkoje nagrinėjo portalo „Market Leader“ žurnalistai.
Audi kompanijos atstovai pranešė, kad 2018 metais kompanija ketina pateikti į rinką du savo serijinius elektromobilius - sportinį visureigį ir sportinį automobilį, su eigos rezervu viršijančiu 500 kilometrų.
Vokietijos automobilių gamintojai tikrai ketina pakovoti elektromobilių, turinčių dideles eigos atsargas, rinkoje, su JAV kompanija Tesla, kurios elektromobiliai dėl jiems būdingos dinamikos ir eigos rezervo palaipsniui užkariauja vis didesnio skaičiaus automėgėjų širdis, juos sulaikantis faktorius kol kas išlieka kaina ir elektros kolonėlių tinklo nebuvimas daugelyje pasaulio šalių.
Pasak Vokietijos kompanijos vadovo Ruperto Štadlerio (Rupert Stadler ), iki 2018 metų Audi ketina paleisti į rinką iškart du elektra varomus automobilius, be to tai bus visiškai serijiniai modeliai. Jis papasakojo žurnalistams, kad visureigis, kurio akumuliatorius inžinieriai siūlo baterijas patalpinti  automobilio dugne, turės eigos rezervą šiek tiek viršijantį 500 kilometrų - Vokietijos kompanijos vadovo nuomone, Audi inžinierių „kūdikis“, kaip ir bet koks šiuolaikinis elektromobilis, be papildomo pakrovimo turi įveikti gana didelius atstumus.
Štadlerio nuomone, elektra varomi automobiliai, kurių eigos rezervas yra apribotas tik 150 kilometrų atstumu, rinkoje turės labai ribotą sėkmę - Audi vadovas yra įsitikinęs, kad ateitį turi tie elektra varomi automobiliai, kurių eigos rezervas nemažesnis kaip 400-500 kilometrų. Pasak žurnalistų, šis Štadlerio pareiškimas yra išpuolis prieš konkurentus iš BMW - šios kompanijos elektromobilio i3 eigos rezervas neviršija 150 kilometrų.

Audi netrukus išleis kompaktišką krosoverį Q1


Automobilių gamintojams, išleidžiantiems kompaktinės klasės automobilius netrukus teks šiek tiek pasispausti rinkoje - į žaidimą ateina kompanija Audi, kuri paskelbė, kad netrukus išleis patį kompaktiškiausią krosoverį Q1. Šis automobilis turi deramai konkuruoti su dviem vokiškais krosoveriais, kurie yra labai populiarūs pirkėjų tarpe: GLA klasės Mercedes-Benz ir BMW X1.
Pats kompaktiškiausias Audi krosoversis, kuris kol kas turi gamyklinį indeksą AU276, bus sukurtas ant modernizuotos populiarumą jau išsikovojusių Audi Q ir Volkswagen Tiguan platformos. Tai praneša automobilių leidinys CAR.
Panašios nuomonės laikosi ir eilė kitų leidinių, besispecializuojančių automobilių srityje - paties kompaktiškiausio Audi krosoverio pagrindu bus jau patikrinta platforma MQB, kuri puikiai užsirekomendavo pastarosios kartos A3 ir Q3 šeimos automobiliais.
Pirkėjo pasirinkimui bus pasiūlyta linija sudaryta iš penkių jėgos agregatų. Tarp benzininių variklių silpniausia 140 arklio jėgų pajėgumo jėgainė. Be jos pirkėjas taip pat gali pasirinkti automobilį, kuriame įrengta 160 arklio jėgų pajėgumo jėgainę, o „topinė“ siūloma versija yra krosoversis, kurio variklis yra 230 arklio jėgų galingumo. Dvi dyzelinės jėgainės, kurios bus įrengtos Q1, pradžiugins savo būsimus savininkus 150 ir 184 arklio jėgų pajėgumu.
Tačiau variklių konstruktoriai neketina sustoti ties šia variklių gama: planuojama, kad rinkoje turės pasirodyti ir „įkrauta“ „parketinio“ versija - Q1 RS, kurios jėgainė sieks 310 arklio jėgų. Audi taip pat nepaliks be dėmesio dyzelinių variklių gerbėjų - planuojamas modelis SQ1 su dyzeline jėgaine, kurios galingumas 231 arklio jėga. Planuojama išleisti ir hibridinę  versiją, kurio akumuliatorines baterijas bus galima pakrauti įjungus į paprastą šakutės lizdą.
Atkreipsime dėmesį, kad raidė Q Audi modelių pavadinime reiškia, kad šis modelis priklauso krosoverių klasei. Tačiau vienareikšmiškai teigti, kad modelis Q1 bus „grynakraujis parketinis“, būtų neteisinga. Audi dizaineriai naujajame garsaus prekinio ženklo modelyje pasistengė suderinti iškart trijų klasių bruožus: visureigio, hečbeko ir universalo. Paties kompaktiškiausio krosoverio, papuošto keturių žiedų formos logotipu, išvaizda buvo sukurta dar prieš tai, kai į kompaniją atėjo Markas Lichte (Marc Lichte) - naujas Audi vyriausiasis dizaineris, tačiau nepaisant šio fakto, naujasis dizainerių skyriaus vadovas dalyvaus kuriant „įkrautų“ krosoverio versijų išorę ir projekto Exclusive Line patobulinimų pakete.
Planuojama, kad Audi naujovė rinkoje turi pasirodyti 2016 metais, o kompanijos vadovybė „vyresnių“ šeimos modelių Q - 3, 5 ir 7 sėkmės fone pagrįstai tikisi sėkmės ir paties kompaktiškiausio krosoverio. Apytikrė naujo „parketinio“ kaina Vokietijoje turėtų būti apie 25 tūkstančius €, nors, priklausomai nuo versijos, kaina gali labai svyruoti ir tikrai ne į mažėjimo pusę. Naujo modelio surinkimas bus sureguliuotas įmonės Ingolstadt gamybiniuose pajėgumuose - kompanija planuoja kasmet išleisti apie 70 tūkstančių Q1.

Logo 3

Garsaus Vokietijos automobilių gamintojo AUDI atstovai paskelbė kompanijos planus, susijusius su dviem serijiniais elektra varomais automobiliais: visureigiu ir sportiniu automobiliu. Smulkiau galimą elektra varomų automobilių su keturiais žiedais ant radiatoriaus falš-grotelių pasirodymą rinkoje nagrinėjo portalo „Market Leader“ žurnalistai.
Audi kompanijos atstovai pranešė, kad 2018 metais kompanija ketina pateikti į rinką du savo serijinius elektromobilius - sportinį visureigį ir sportinį automobilį, su eigos rezervu viršijančiu 500 kilometrų.
Vokietijos automobilių gamintojai tikrai ketina pakovoti elektromobilių, turinčių dideles eigos atsargas, rinkoje, su JAV kompanija Tesla, kurios elektromobiliai dėl jiems būdingos dinamikos ir eigos rezervo palaipsniui užkariauja vis didesnio skaičiaus automėgėjų širdis, juos sulaikantis faktorius kol kas išlieka kaina ir elektros kolonėlių tinklo nebuvimas daugelyje pasaulio šalių.
Pasak Vokietijos kompanijos vadovo Ruperto Štadlerio (Rupert Stadler ), iki 2018 metų Audi ketina paleisti į rinką iškart du elektra varomus automobilius, be to tai bus visiškai serijiniai modeliai. Jis papasakojo žurnalistams, kad visureigis, kurio akumuliatorius inžinieriai siūlo baterijas patalpinti  automobilio dugne, turės eigos rezervą šiek tiek viršijantį 500 kilometrų - Vokietijos kompanijos vadovo nuomone, Audi inžinierių „kūdikis“, kaip ir bet koks šiuolaikinis elektromobilis, be papildomo pakrovimo turi įveikti gana didelius atstumus.
Štadlerio nuomone, elektra varomi automobiliai, kurių eigos rezervas yra apribotas tik 150 kilometrų atstumu, rinkoje turės labai ribotą sėkmę - Audi vadovas yra įsitikinęs, kad ateitį turi tie elektra varomi automobiliai, kurių eigos rezervas nemažesnis kaip 400-500 kilometrų. Pasak žurnalistų, šis Štadlerio pareiškimas yra išpuolis prieš konkurentus iš BMW - šios kompanijos elektromobilio i3 eigos rezervas neviršija 150 kilometrų.

Audi netrukus išleis kompaktišką krosoverį Q1


Automobilių gamintojams, išleidžiantiems kompaktinės klasės automobilius netrukus teks šiek tiek pasispausti rinkoje - į žaidimą ateina kompanija Audi, kuri paskelbė, kad netrukus išleis patį kompaktiškiausią krosoverį Q1. Šis automobilis turi deramai konkuruoti su dviem vokiškais krosoveriais, kurie yra labai populiarūs pirkėjų tarpe: GLA klasės Mercedes-Benz ir BMW X1.
Pats kompaktiškiausias Audi krosoversis, kuris kol kas turi gamyklinį indeksą AU276, bus sukurtas ant modernizuotos populiarumą jau išsikovojusių Audi Q ir Volkswagen Tiguan platformos. Tai praneša automobilių leidinys CAR.
Panašios nuomonės laikosi ir eilė kitų leidinių, besispecializuojančių automobilių srityje - paties kompaktiškiausio Audi krosoverio pagrindu bus jau patikrinta platforma MQB, kuri puikiai užsirekomendavo pastarosios kartos A3 ir Q3 šeimos automobiliais.
Pirkėjo pasirinkimui bus pasiūlyta linija sudaryta iš penkių jėgos agregatų. Tarp benzininių variklių silpniausia 140 arklio jėgų pajėgumo jėgainė. Be jos pirkėjas taip pat gali pasirinkti automobilį, kuriame įrengta 160 arklio jėgų pajėgumo jėgainę, o „topinė“ siūloma versija yra krosoversis, kurio variklis yra 230 arklio jėgų galingumo. Dvi dyzelinės jėgainės, kurios bus įrengtos Q1, pradžiugins savo būsimus savininkus 150 ir 184 arklio jėgų pajėgumu.
Tačiau variklių konstruktoriai neketina sustoti ties šia variklių gama: planuojama, kad rinkoje turės pasirodyti ir „įkrauta“ „parketinio“ versija - Q1 RS, kurios jėgainė sieks 310 arklio jėgų. Audi taip pat nepaliks be dėmesio dyzelinių variklių gerbėjų - planuojamas modelis SQ1 su dyzeline jėgaine, kurios galingumas 231 arklio jėga. Planuojama išleisti ir hibridinę  versiją, kurio akumuliatorines baterijas bus galima pakrauti įjungus į paprastą šakutės lizdą.
Atkreipsime dėmesį, kad raidė Q Audi modelių pavadinime reiškia, kad šis modelis priklauso krosoverių klasei. Tačiau vienareikšmiškai teigti, kad modelis Q1 bus „grynakraujis parketinis“, būtų neteisinga. Audi dizaineriai naujajame garsaus prekinio ženklo modelyje pasistengė suderinti iškart trijų klasių bruožus: visureigio, hečbeko ir universalo. Paties kompaktiškiausio krosoverio, papuošto keturių žiedų formos logotipu, išvaizda buvo sukurta dar prieš tai, kai į kompaniją atėjo Markas Lichte (Marc Lichte) - naujas Audi vyriausiasis dizaineris, tačiau nepaisant šio fakto, naujasis dizainerių skyriaus vadovas dalyvaus kuriant „įkrautų“ krosoverio versijų išorę ir projekto Exclusive Line patobulinimų pakete.
Planuojama, kad Audi naujovė rinkoje turi pasirodyti 2016 metais, o kompanijos vadovybė „vyresnių“ šeimos modelių Q - 3, 5 ir 7 sėkmės fone pagrįstai tikisi sėkmės ir paties kompaktiškiausio krosoverio. Apytikrė naujo „parketinio“ kaina Vokietijoje turėtų būti apie 25 tūkstančius €, nors, priklausomai nuo versijos, kaina gali labai svyruoti ir tikrai ne į mažėjimo pusę. Naujo modelio surinkimas bus sureguliuotas įmonės Ingolstadt gamybiniuose pajėgumuose - kompanija planuoja kasmet išleisti apie 70 tūkstančių Q1.

Logo 3

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų