• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvoje oficialiai debiutavo elektrinis „Audi A6 Avant e-tron“ – tai pirmasis „Avant“ kėbulo modelis, sukurtas naudojant „Premium Platform Electric“ (PPE) architektūrą. Šis modelis išsiskiria elektrinei pavarai pritaikytu dizainu, aerodinaminėmis savybėmis bei technologiniais sprendimais, skirtais didesniam nuvažiuojamam atstumui ir efektyvesniam energijos panaudojimui. Gamintojas taip pat praneša, kad netrukus bus pristatytas ir „A6 Sportback e-tron“.

Lietuvoje oficialiai debiutavo elektrinis „Audi A6 Avant e-tron“ – tai pirmasis „Avant“ kėbulo modelis, sukurtas naudojant „Premium Platform Electric“ (PPE) architektūrą. Šis modelis išsiskiria elektrinei pavarai pritaikytu dizainu, aerodinaminėmis savybėmis bei technologiniais sprendimais, skirtais didesniam nuvažiuojamam atstumui ir efektyvesniam energijos panaudojimui. Gamintojas taip pat praneša, kad netrukus bus pristatytas ir „A6 Sportback e-tron“.

REKLAMA

Pirmą kartą „A6 e-tron“ koncepcija buvo pristatyta 2021 m. Šanchajaus automobilių parodoje. Pasak „Audi“ prekės ženklo vadovo Latvijoje ir Lietuvoje Ilgvaro Ļubkos, šis modelis pritaikytas tiek kasdieniam naudojimui, tiek ilgesnėms kelionėms, o jo konstrukcija ir technologijos orientuotos į vairavimo komfortą bei dinamiką.

Dizaino sprendimuose išlaikytos „Audi“ būdingos linijos su uždaromis „Singleframe“ grotelėmis ir aerodinamiškai optimizuotomis kėbulo detalėmis. Automobilis pasižymi mažu oro pasipriešinimo koeficientu – „A6 Sportback e-tron“ siekia 0,21, o „A6 Avant e-tron“ – 0,24. Gamintojo teigimu, šie rodikliai prisideda prie didesnio energijos efektyvumo ir ilgesnio nuvažiuojamo atstumo.

REKLAMA
REKLAMA

Apšvietimo sistemoje panaudoti antros kartos OLED galiniai žibintai, kurie gali būti pritaikomi individualiai ir netgi perteikti tam tikrą informaciją kitiems eismo dalyviams. Priekiniuose žibintuose naudojamos LED technologijos dienos šviesos sistemos.

REKLAMA

Salone įrengta OLED technologijos panoraminė ekranų sistema, kurią sudaro 11,9 colio skaitmeninis prietaisų skydelis, 14,5 colio centrinis valdymo ekranas ir papildomas 10,9 colio ekranas priekyje sėdinčiam keleiviui. Informacijos ir pramogų sistema veikia su „Android Automotive OS“ operacine sistema, leidžiančia atnaujinti programinę įrangą nuotoliniu būdu bei naudotis trečiųjų šalių programėlėmis, tokiomis kaip „YouTube“. Garso sistemai naudojama „Bang & Olufsen“ technologija su 20 garsiakalbių ir 830 vatų galia.

REKLAMA
REKLAMA

„A6 e-tron“ modeliai komplektuojami su skirtingų talpų ličio jonų baterijomis, kurios sukurtos specialiai PPE platformai. Gamintojo teigimu, „A6 Avant e-tron“ su 100 kWh talpos baterija viena įkrova gali nuvažiuoti iki 720 km, o „A6 Sportback e-tron“ – iki 756 km. Taip pat siūloma mažesnės talpos 83 kWh baterijos versija, kurios maksimalus nuvažiuojamas atstumas siekia 627 km.

Modeliai palaiko iki 270 kW galios greitąjį įkrovimą, todėl gamintojo skaičiavimais, per 10 minučių galima papildyti energijos 310 km kelionei, o nuo 10 iki 80 procentų įkrovimas trunka apie 21 minutę. Papildoma stabdžių energijos regeneracijos sistema padeda efektyviau išnaudoti baterijos resursus ir prailginti nuvažiuojamą atstumą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Variklių gama apima skirtingas versijas – nuo 270 kW galios „A6 e-tron performance“ iki 370 kW „S6 e-tron“, kuris su paleidimo kontrolės funkcija gali pasiekti iki 405 kW. Greičiausia modelio versija nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,9 sekundės, o maksimalus greitis siekia 240 km/val.

Lietuvoje „Audi A6 Sportback e-Tron“ kainuoja nuo 62 200 eurų. Tuo tarpu universalo kėbulą turinti „Audi A6 Avant e-Tron“ kainuoja nuo 64 400 eurų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų