„Kadangi esu prijaučiantis senoviniams automobiliams, didelį pliusą muziejui norėčiau skirti už tai, jog sugebėjo surinkti tiek daug istorinių, prieškario ir pokario laikų automobilių, kurių formos, mano nuomone, duoda į kaulus šių laikų modeliams“, – pasakoja pašnekovas.
„Autosporto entuziastai taip pat liktų patenkinti, nes „Audi“ nepagailėjo skirti pakankamai daug erdvės ir lenktyniniams bolidams: 24 valandų maratonui skirti galiūnai, raliui ir „DTM“ disciplinoms skirti bolidai.“
„Be abejo, buvo smagu išvysti Lietuvos keliuose dažnai pastebimus automobilius. Tokius kaip : „Audi 100 C3“, „Audi 90“ ar neš šių modelių pirmtakus.“
„BMW“ muziejus nuvylė
Pasikrovė teigiamų emocijų, į Vokietiją atvykusių automanų ekipažas pajudėjo link „BMW“ gimtojo miesto – Miuncheno, kuriame jų laukė vienas lankomiausių muziejų Vokietijoje.
Kiekvienais metais šį muziejų aplanko vidutiniškai 2 mln. lankytojų. Įspūdingas rodiklis, ar ne? Vis dėlto, muziejų aplankęs Klaudijus teigia, jog teko šiek tiek nusivilti.
„Mūsų nusivylimą greičiausiai įtakojo per dideli mūsų kompanijos lūkesčiai“, – nusivylimo priežastį įvardina vaikinas.
„Įžengę į muziejų supratome, jog „BMW“ labiau nori pademonstruoti savo motociklus, variklius ir lenktyninius automobilius. Ekspozicijoje buvo galima išvysti nuo F-1 iki karo metu lėktuvuose naudotų variklių, kas leido suprasti, jog ne be reikalo „BMW“ taip didžiuojasi savo variklių pasiekimais ir skina apdovanojimus pasaulyje“, – įspūdžiais dalinasi Klaudijus.
„DTM“ automobilių mylėtojams šis muziejus kaip tik. „DTM“ gama prasideda nuo „2000 TI“ iki „M6“ modelio. Tikrai daug superinių automobilių, užburiančių savo pūstomis formomis ir milžiniškais spoileriais.“
„Kalbant apie M diviziją – „E46“, „Z3M“, „E28“, „E30“. Bet buvo tikrai išskirtinių modelių kurių dažnai arba išvis gatvėse nesutiksi. Vienas iš tokių tai legendinis „BMW M1“. Na bet šiek tiek ir nusivyliau, kad į ekspozicijoje nebuvo „M5 E60“ modelio turinčio legendinį V10 variklį.“
„Gaila, jog gamintojas stengėsi išsamiai pristatyti tik 3 serijos modelių gamą, kuri prasidėjo nuo pradininku laikomo „1600“ modelio ir užsibaigė ties „E91“.
„Buvome maloniai nustebinti išvydę daugelio mylimą winterbeaterį – „E36“ kartos hečbeką. Matydami šiuos ir kitus modelius, muziejų kartu su manimi apžiūrinėję draugai juokėsi vienas iš kito, jog vairuoja istorinius „BMW“ automobilius“, – priduria Klaudijus.
„Labiausiai nuvylė tai, jog muziejuje neišvydome tokių modelių kaip: „850 CSI“, nebuvo nei 7-os, nei 5-os serijos modelių gamos ekspozicijos, tik pavieniai modeliai, o taip norėjosi pamatyti tą „E39“ už 5000 eurų“, – juokdamasis pasakoja vaikinas.