• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekviena kelionė turi galutinį tikslą, kurį norime pasiekti prieš įlipdami į automobilį, autobusą ar bet kurią kitą transporto priemonę, leidžiančią mums nuvažiuoti iš taško A į tašką B.
Klaudijus su savo draugais atvykęs į Vokietiją, Bavarijos regioną, pradėjo dairytis ką įdomaus galėtų pamatyti šioje milžiniškoje teritorijoje.
„Visi puikiai žino garsiąją Neuschwansteino pilį, esančią netoli Austrijos sienos, bet pradėjus galvoti apie lankytinus objektus, į galvą pirmiausia šovė Miunchene esantis „BMW“ muziejus“, – pasakojimą pradeda Klaudijus.
„Tuo tarpu „Audi“ muziejus į lankytinų objektų sąrašą pateko visiškai netikėtai. Likus valandai kelio iki Miuncheno supratome, jog labai jau anksti ten būsime ir neturėsime ką veikti. Tuomet vienam iš draugų kilo mintis užsukti į visai šalia esantį Ingolštatą – „Audi“ kompanijos namus.“
„Prisipažinsiu, bet didelių vilčių į „Audi“ muziejų nedėjau. Galvojau, kad muziejuje išvysime keletą eilinių bulkų ir viskas. Na, suprantat, daug įtakos tokiam nusistatymui padarė #AYCM judėjimas Lietuvoje. Tačiau įžengus į muziejų, nuomonė pasikeitė kardinaliai. Užteko išvysti už vitrininių langų stovinčius egzempliorius“, – pasakoja Klaudijus.
Nustebino ekspozicijos gausa
„Tradicijos ir progresas“, – taip savo muziejų pristato aukštesnės klasės automobilių gamintoja „Audi“, kuri visiems muziejaus lankytojams siekia parodyti milžinišką
„Audi“ muziejaus ekspozicija nustebino lūkesčių kartelę žemai nuleidusį Klaudijų.
„Ekspozicijos gausa – nustebino. Muziejuje buvo galima išvysti net ir seniausius modelius, kurie dar buvo su mediniais rėmais, dviračių transporto priemonių. Žinoma, ekspozicijoje netrūko ir pačių prabangiausių „Volkswagen“ grupės automobilių, tokių kaip „Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse“.“

Kiekviena kelionė turi galutinį tikslą, kurį norime pasiekti prieš įlipdami į automobilį, autobusą ar bet kurią kitą transporto priemonę, leidžiančią mums nuvažiuoti iš taško A į tašką B.
Klaudijus su savo draugais atvykęs į Vokietiją, Bavarijos regioną, pradėjo dairytis ką įdomaus galėtų pamatyti šioje milžiniškoje teritorijoje.
„Visi puikiai žino garsiąją Neuschwansteino pilį, esančią netoli Austrijos sienos, bet pradėjus galvoti apie lankytinus objektus, į galvą pirmiausia šovė Miunchene esantis „BMW“ muziejus“, – pasakojimą pradeda Klaudijus.
„Tuo tarpu „Audi“ muziejus į lankytinų objektų sąrašą pateko visiškai netikėtai. Likus valandai kelio iki Miuncheno supratome, jog labai jau anksti ten būsime ir neturėsime ką veikti. Tuomet vienam iš draugų kilo mintis užsukti į visai šalia esantį Ingolštatą – „Audi“ kompanijos namus.“
„Prisipažinsiu, bet didelių vilčių į „Audi“ muziejų nedėjau. Galvojau, kad muziejuje išvysime keletą eilinių bulkų ir viskas. Na, suprantat, daug įtakos tokiam nusistatymui padarė #AYCM judėjimas Lietuvoje. Tačiau įžengus į muziejų, nuomonė pasikeitė kardinaliai. Užteko išvysti už vitrininių langų stovinčius egzempliorius“, – pasakoja Klaudijus.
Nustebino ekspozicijos gausa
„Tradicijos ir progresas“, – taip savo muziejų pristato aukštesnės klasės automobilių gamintoja „Audi“, kuri visiems muziejaus lankytojams siekia parodyti milžinišką
„Audi“ muziejaus ekspozicija nustebino lūkesčių kartelę žemai nuleidusį Klaudijų.
„Ekspozicijos gausa – nustebino. Muziejuje buvo galima išvysti net ir seniausius modelius, kurie dar buvo su mediniais rėmais, dviračių transporto priemonių. Žinoma, ekspozicijoje netrūko ir pačių prabangiausių „Volkswagen“ grupės automobilių, tokių kaip „Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse“.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Audi muziejus (nuotr. Klaudijus Mėčius) (41)


„Kadangi esu prijaučiantis senoviniams automobiliams, didelį pliusą muziejui norėčiau skirti už tai, jog sugebėjo surinkti tiek daug istorinių, prieškario ir pokario laikų automobilių, kurių formos, mano nuomone, duoda į kaulus šių laikų modeliams“, – pasakoja pašnekovas.

REKLAMA

Audi muziejus (nuotr. Klaudijus Mėčius) (22)


„Autosporto entuziastai taip pat liktų patenkinti, nes „Audi“ nepagailėjo skirti pakankamai daug erdvės ir lenktyniniams bolidams: 24 valandų maratonui skirti galiūnai, raliui ir „DTM“ disciplinoms skirti bolidai.“
„Be abejo, buvo smagu išvysti Lietuvos keliuose dažnai pastebimus automobilius. Tokius kaip : „Audi 100 C3“, „Audi 90“ ar neš šių modelių pirmtakus.“
„BMW“ muziejus nuvylė
Pasikrovė teigiamų emocijų, į Vokietiją atvykusių automanų ekipažas pajudėjo link „BMW“ gimtojo miesto – Miuncheno, kuriame jų laukė vienas lankomiausių muziejų Vokietijoje.
Kiekvienais metais šį muziejų aplanko vidutiniškai 2 mln. lankytojų. Įspūdingas rodiklis, ar ne? Vis dėlto, muziejų aplankęs Klaudijus teigia, jog teko šiek tiek nusivilti.

REKLAMA
REKLAMA

BMW muziejus (nuotr. Klaudijus Mėčius) (41)


„Mūsų nusivylimą greičiausiai įtakojo per dideli mūsų kompanijos lūkesčiai“, – nusivylimo priežastį įvardina vaikinas.
„Įžengę į muziejų supratome, jog „BMW“ labiau nori pademonstruoti savo motociklus, variklius ir lenktyninius automobilius. Ekspozicijoje buvo galima išvysti nuo F-1 iki karo metu lėktuvuose naudotų variklių, kas leido suprasti, jog ne be reikalo „BMW“ taip didžiuojasi savo variklių pasiekimais ir skina apdovanojimus pasaulyje“, – įspūdžiais dalinasi Klaudijus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW muziejus (nuotr. Klaudijus Mėčius) (32)


„DTM“ automobilių mylėtojams šis muziejus kaip tik. „DTM“ gama prasideda nuo „2000 TI“ iki „M6“ modelio. Tikrai daug superinių automobilių, užburiančių savo pūstomis formomis ir milžiniškais spoileriais.“
„Kalbant apie M diviziją – „E46“, „Z3M“, „E28“, „E30“. Bet buvo tikrai išskirtinių modelių kurių dažnai arba išvis gatvėse nesutiksi. Vienas iš tokių tai legendinis „BMW M1“. Na bet šiek tiek ir nusivyliau, kad į ekspozicijoje nebuvo „M5 E60“ modelio turinčio legendinį V10 variklį.“

REKLAMA

BMW muziejus (nuotr. Klaudijus Mėčius) (26)


„Gaila, jog gamintojas stengėsi išsamiai pristatyti tik 3 serijos modelių gamą, kuri prasidėjo nuo pradininku laikomo „1600“ modelio ir užsibaigė ties „E91“.
„Buvome maloniai nustebinti išvydę daugelio mylimą winterbeaterį – „E36“ kartos hečbeką. Matydami šiuos ir kitus modelius, muziejų kartu su manimi apžiūrinėję draugai juokėsi vienas iš kito, jog vairuoja istorinius „BMW“ automobilius“, – priduria Klaudijus.
„Labiausiai nuvylė tai, jog muziejuje neišvydome tokių modelių kaip: „850 CSI“, nebuvo nei 7-os, nei 5-os serijos modelių gamos ekspozicijos, tik pavieniai modeliai, o taip norėjosi pamatyti tą „E39“ už 5000 eurų“, – juokdamasis pasakoja vaikinas.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų