Tuo tarpu naujų savybių sąrašas atrodo gerokai įdomiau. Štai, kad ir radiatoriaus grotelės, kuriose nuo šiol galės būti diegiamas papildomas LED žibintas, kuris primins ilgą, šviečiančią juostelę. Naudinga, jeigu norite, jog tamsiu paros metu jūsų automobilį atpažintų iš tolo.
Į reikšmingų atnaujinimų skrynelę galima įdėti ir subtiliai, bet pastebimai atnaujintą interjerą. Nuo šiol atnaujintas modelis turės žymiai daugiau skiriamųjų bruožų, kurie leis didžiausiems skeptikams nutilti dėl pernelyg stiprių sąsajų su „Passat“.
Atnaujinto modelio variklių gamoje – taip pat reikšmingos ir mums labai patinkančios naujovės. Tarp visiems norma tapusių benzininių ir dyzelinių variklių matysime „eHybrid“ – hibridinę pavarą siūlančią versiją ir itin gardžiai atrodančią „Arteon R“ modifikaciją.
Apie „Arteon R“ versiją įvairūs gandai sklandė ne vieną mėnesį. Nors anksčiau buvo manoma, jog „Arteon R“ naudos šešių cilindrų variklį, tačiau „Volkswagen“ šį kartą pasielgė santūriai ir racionaliai.
„Arteon R“ visus keturis ratus suks 2 litrų, 320 arklio galių ir 420 Nm sukimo momentą išvystantis agregatas, kuris bus poruojamas su 7 laipsnių, dvigubą sankabą turinčia pavarų dėže. Kone identiška konfigūracija „Golf R“ ir neseniai pasirodžiusiam „T-Roc R“.
Tuo tarpu „eHybrid“ versija nebus eilinė modifikacija su hibridine pavara. Tai įkraunamo hibrido technologiją turintis modelis, kuris naudojant „E-Mode“ leis mieste ar užmiestyje važiuoti naudojant išskirtinai elektros pavarą. Nors gamintojas neatskleidžia kokią distanciją automobilis galės nuvažiuoti naudojant tik elektros energiją, tačiau išsikrovusį akumuliatorių bus galima pakrauti naudojant vidaus degimo variklį arba tradicinę įkrovimo stotelę.
218 AG eHybrid | 6 laipsnių DSG | FWD |
190 AG TSI | 6 mechaninė | FWD |
280 AG TSI | 7 laipsnių DSG | AWD |
320 AG R | 7 laipsnių DSG | AWD |
150 AG TDI | 6 laipsnių mechaninė arba 7 laipsnių DSG | FWD |
200 AG TDI | 7 laipsnių DSG | AWD |