„Rally Elektrėnai by aromáma“ ralio varžybose Lietuvos automobilių ralio čempionato dalyvių lauks kiek daugiau nei 100 kilometrų greičio ruožų. Beveik 60 kilometrų teks įveikti ir čia startuosiantiems Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionato dalyviams. Iš viso dalyvių sąraše jau yra daugiau nei 90 ekipažų iš šešių valstybių – Lietuvos, Latvijos, Estijos, Lenkijos, Ukrainos ir Belgijos.
Jau rugsėjo 9-11 dienomis Lietuvos ralio sostine taps pusiaukelėje tarp Vilniaus ir Kauno įsikūrę Elektrėnai. Čia dvi dienas vyks penktasis Lietuvos automobilių ralio čempionato ir ketvirtasis Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionato etapas „Rally Elektrėnai by aromáma“. Organizatoriai šiemet nepagailėjo staigmenų, o renginio vinimi taps Suomiją primenantis greičio ruožas, kuris vyks naktį.
Ralis Elektrėnuose šiemet mini aštuonerių metų nenutrūkstančią sukaktį. Ta proga organizatoriai nusprendė paieškoti naujų požiūrio kampų ir taip gimė idėja ralį papildyti naktiniais greičio ruožais. Tam buvo parinktas vienas įdomiausių ir ilgiausių greičio ruožų visose „Rally Elektrėnai by aromáma“ varžybose. Jo distancija siekia net 12,63 km, todėl ekipažai privalės išlaikyti maksimalią koncentraciją. Juolab, kad sunkiausia greičio ruožo dalis bus antroje jo pusėje, iškart už Beižionių gyvenvietės.
„Renginio akcentas – pirmą sykį turėsime naktinius greičio ruožus. To neturėjome niekada ir tai yra išskirtinė žinia. Ja džiaugiasi ir žiūrovai, ir lenktynininkai. Gilios nakties laukti nereikės, nes šiuo metu temsta jau anksti, todėl naktiniai greičio ruožai puikiai vainikuos penktadienį. Naktinis greičio ruožas bus važiuojamas du kartus. Pirmą sykį ekipažai čia startuos 20.30 val. Į greičio ruožą integravome Beižionių miestelį į kurį dalyviai atvažiuos po labai greitos, „darbinės“ atkarpos, kurioje tikrai bus pasiekiamas didelis greitis. Ten bus ir greičio gesinimo zonų. Po Beižionių miestelio greičio ruožas tęsis labai skirtingo reljefo keliais, kurie tikrai primins Suomiją, tad čia dalyviams reikės parodyti visą savo meistriškumą, pasitikėjimą stenograma ir maksimalius įgūdžius“, - kalbėjo vienas iš renginio organizatorių Ramūnas Čapkauskas.
Dar viena naujiena – miesto greičio ruožas, vyksiantis „karuselės“ principu. Šįkart jo konfigūracija kiek pakeista, todėl žiūrovai čia išvys dar daugiau veiksmo. Be to, miesto greičio ruožas bus transliuojamas tiesiogiai. Organizatoriai užtikrina, kad trasoje dirbs tiek operatorių, kad kameromis automobilis būtų sekamas nuo starto iki finišo. Transliacija vyks iki pat paskutinio dalyvio finišo, todėl žiūrovai čia išvys tiek Lietuvos automobilių ralio, tiek ralio sprinto čempionatų dalyvių pasirodymą.
Kaip teigė kartu su Ramūnu Čapkausku varžybas rengiantis Žilvinas Juršys, buvo siekiama išlaikyti ralio kompaktiškumą, kuo visuomet ir pasižymėjo varžybos Elektrėnų apylinkėse. Dalyviams čia nereikės gaišti laiko ilguose pervažiavimuose, o nedideli atstumai tarp greičio ruožų žiūrovams leis sklandžiai ir greitai migruoti po ralio regioną.
„Jau nuo pat pirmojo ralio mes su Ramūnu žinojome, kad svarbu išlaikyti ralio kompaktiškumą, todėl tos tradicijos išliko ir šiemet. Miesto greičio ruožas šiais metais bus įvairesnis ir žiūrovai galės pamatyti daugiau veiksmo, daugiau svylančių padangų. Vėliau vyks naktinis greičio ruožas. Tikrai rekomenduojame atvykti jį pažiūrėti. Šeštadienį ralis tęsis ir antroji varžybų diena prasidės tikrai ne itin anksti, tad paryčiais keltis tikrai nereikės. Antrąją dieną persikelsime į Beižionių, Aukštadvario apylinkes. Bus keturi greičio ruožai, kuriuos lenktynininkai važiuos po du kartus. Greičio ruožai yra laiko patikrinti, sąlyginai tvirtais, šiam kraštui būdingais keliais, kurie, kaip rodo praktika, geba atlaikyti didelį sportinių automobilių kanalą. Tikėkimės, kad oro sąlygos nepamaišys ir dalyviai bei žiūrovai galės džiaugtis puikia atmosfera“, - kalbėjo Žilvinas Juršys.
Ralio tęstinumu pasidžiaugė ir Elektrėnų meras Kęstutis Vaitukaitis. Jo teigimu, bėgant laikui griūna net Elektrėnų simboliu tapę bokštai, tačiau ralis iš šio regiono niekur neiškeliauja.
„Mūsų apylinkėse raliai vykdavo labai seniai ir įvairių varžybų tradicijos čia siekia keletą dešimtmečių atgal. Džiugu, kad dabar jau beveik dešimtmetį turime šį ralį ir tikrai malonu matyti, kad jis sutraukia tiek dalyvių ir žiūrovų. Aišku, ralis vyksta ir Trakų savivaldybės teritorijoje, todėl turime dėkoti ir jiems, kad randame bendrą kalbą“, - sakė Elektrėnų meras Kęstutis Vaitukaitis.
Aštuonerių metų sukaktį šiemet skaičiuojantis ralis Elektrėnuose per eilę metų vadinosi įvairiais vardais. Šiemet šių varžybų partneriais tapo kompanija „aromáma“. Jos simbolis – levandos šakelė puošia ne tik ralio organizatoriaus Ramūno Čapkausko sportinį „Mitsubishi Lancer EVO“, bet pakeitė ir ralio emblemoje daugelį metų dominavusius Elektrėnų bokštus.
„Šiais laikais pinigus skaičiuoja visi, tačiau mes prisijungdami prie automobilių sporto ir tapdami šių varžybų vardo partneriais tikrai matome tikrai didelę naudą, reklaminę naudą. Malonu prisidėti prie šventės žiūrovams, nes ilgą laiką juk gyvenome atskirti vieni nuo kitų, be renginių, todėl džiaugiamės galėdami tapti šios puikios ralio šventės dalimi“, - sakė Remigijus Velička.
Jau rugsėjo 9-11 dienomis Lietuvos ralio sostine taps pusiaukelėje tarp Vilniaus ir Kauno įsikūrę Elektrėnai. Čia dvi dienas vyks penktasis Lietuvos automobilių ralio čempionato ir ketvirtasis Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionato etapas „Rally Elektrėnai by aromáma“. Organizatoriai šiemet nepagailėjo staigmenų, o renginio vinimi taps Suomiją primenantis greičio ruožas, kuris vyks naktį.
Ralis Elektrėnuose šiemet mini aštuonerių metų nenutrūkstančią sukaktį. Ta proga organizatoriai nusprendė paieškoti naujų požiūrio kampų ir taip gimė idėja ralį papildyti naktiniais greičio ruožais. Tam buvo parinktas vienas įdomiausių ir ilgiausių greičio ruožų visose „Rally Elektrėnai by aromáma“ varžybose. Jo distancija siekia net 12,63 km, todėl ekipažai privalės išlaikyti maksimalią koncentraciją. Juolab, kad sunkiausia greičio ruožo dalis bus antroje jo pusėje, iškart už Beižionių gyvenvietės.
„Renginio akcentas – pirmą sykį turėsime naktinius greičio ruožus. To neturėjome niekada ir tai yra išskirtinė žinia. Ja džiaugiasi ir žiūrovai, ir lenktynininkai. Gilios nakties laukti nereikės, nes šiuo metu temsta jau anksti, todėl naktiniai greičio ruožai puikiai vainikuos penktadienį. Naktinis greičio ruožas bus važiuojamas du kartus. Pirmą sykį ekipažai čia startuos 20.30 val. Į greičio ruožą integravome Beižionių miestelį į kurį dalyviai atvažiuos po labai greitos, „darbinės“ atkarpos, kurioje tikrai bus pasiekiamas didelis greitis. Ten bus ir greičio gesinimo zonų. Po Beižionių miestelio greičio ruožas tęsis labai skirtingo reljefo keliais, kurie tikrai primins Suomiją, tad čia dalyviams reikės parodyti visą savo meistriškumą, pasitikėjimą stenograma ir maksimalius įgūdžius“, - kalbėjo vienas iš renginio organizatorių Ramūnas Čapkauskas.
Dar viena naujiena – miesto greičio ruožas, vyksiantis „karuselės“ principu. Šįkart jo konfigūracija kiek pakeista, todėl žiūrovai čia išvys dar daugiau veiksmo. Be to, miesto greičio ruožas bus transliuojamas tiesiogiai. Organizatoriai užtikrina, kad trasoje dirbs tiek operatorių, kad kameromis automobilis būtų sekamas nuo starto iki finišo. Transliacija vyks iki pat paskutinio dalyvio finišo, todėl žiūrovai čia išvys tiek Lietuvos automobilių ralio, tiek ralio sprinto čempionatų dalyvių pasirodymą.
Kaip teigė kartu su Ramūnu Čapkausku varžybas rengiantis Žilvinas Juršys, buvo siekiama išlaikyti ralio kompaktiškumą, kuo visuomet ir pasižymėjo varžybos Elektrėnų apylinkėse. Dalyviams čia nereikės gaišti laiko ilguose pervažiavimuose, o nedideli atstumai tarp greičio ruožų žiūrovams leis sklandžiai ir greitai migruoti po ralio regioną.
„Jau nuo pat pirmojo ralio mes su Ramūnu žinojome, kad svarbu išlaikyti ralio kompaktiškumą, todėl tos tradicijos išliko ir šiemet. Miesto greičio ruožas šiais metais bus įvairesnis ir žiūrovai galės pamatyti daugiau veiksmo, daugiau svylančių padangų. Vėliau vyks naktinis greičio ruožas. Tikrai rekomenduojame atvykti jį pažiūrėti. Šeštadienį ralis tęsis ir antroji varžybų diena prasidės tikrai ne itin anksti, tad paryčiais keltis tikrai nereikės. Antrąją dieną persikelsime į Beižionių, Aukštadvario apylinkes. Bus keturi greičio ruožai, kuriuos lenktynininkai važiuos po du kartus. Greičio ruožai yra laiko patikrinti, sąlyginai tvirtais, šiam kraštui būdingais keliais, kurie, kaip rodo praktika, geba atlaikyti didelį sportinių automobilių kanalą. Tikėkimės, kad oro sąlygos nepamaišys ir dalyviai bei žiūrovai galės džiaugtis puikia atmosfera“, - kalbėjo Žilvinas Juršys.
Ralio tęstinumu pasidžiaugė ir Elektrėnų meras Kęstutis Vaitukaitis. Jo teigimu, bėgant laikui griūna net Elektrėnų simboliu tapę bokštai, tačiau ralis iš šio regiono niekur neiškeliauja.
„Mūsų apylinkėse raliai vykdavo labai seniai ir įvairių varžybų tradicijos čia siekia keletą dešimtmečių atgal. Džiugu, kad dabar jau beveik dešimtmetį turime šį ralį ir tikrai malonu matyti, kad jis sutraukia tiek dalyvių ir žiūrovų. Aišku, ralis vyksta ir Trakų savivaldybės teritorijoje, todėl turime dėkoti ir jiems, kad randame bendrą kalbą“, - sakė Elektrėnų meras Kęstutis Vaitukaitis.
Aštuonerių metų sukaktį šiemet skaičiuojantis ralis Elektrėnuose per eilę metų vadinosi įvairiais vardais. Šiemet šių varžybų partneriais tapo kompanija „aromáma“. Jos simbolis – levandos šakelė puošia ne tik ralio organizatoriaus Ramūno Čapkausko sportinį „Mitsubishi Lancer EVO“, bet pakeitė ir ralio emblemoje daugelį metų dominavusius Elektrėnų bokštus.
„Šiais laikais pinigus skaičiuoja visi, tačiau mes prisijungdami prie automobilių sporto ir tapdami šių varžybų vardo partneriais tikrai matome tikrai didelę naudą, reklaminę naudą. Malonu prisidėti prie šventės žiūrovams, nes ilgą laiką juk gyvenome atskirti vieni nuo kitų, be renginių, todėl džiaugiamės galėdami tapti šios puikios ralio šventės dalimi“, - sakė Remigijus Velička.