Jame montuojamas 4,0 l darbinio tūrio, V8 variklis, išvystantis 665 AG ir 800 Nm sukimo momentą, perteikiantys maksimalų pajėgumą į galinius ratus per 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę.
Šioje kabrioleto versijoje konstruktoriai išsaugojo visas svarbiausias kupė savybes, užtikrinančias tikslų valdymą, aukštą dinamiką ir mažą svorį. Nuo kupė skiriasi tik patobulinta galinė kėbulo dalis, lengvas ir ypač greitai veikiantis Z formos stogas bei tikslingi važiuoklės koregavimai, pritaikyti naujam masės paskirstymui. Visa tai leidžia automobiliui pasiekti 0–100 km/h per 3,5 s ir išvystyti maksimalų 325 km/val. greitį.

„Vantage Roadster“ sukurtas taip, kad automobilis atrodytų efektingai tiek su pakeltu, tiek su nuleistu stogu. Išraiškingo silueto proporcijos, plati kėbulo laikysena ir didesnė nei anksčiau priekinė grotelių anga ne tik pabrėžia sportinį charakterį, bet ir užtikrina efektyvesnį variklio aušinimą.
Z formos sulankstomas stogas veikia greičiausiai rinkoje – užsidaro ar atsidaro vos per 6,8 s net važiuojant iki 50 km/val. greičiu. Tokie sprendimai išlaiko automobilį lengvą bei standų, todėl naujasis „Vantage Roadster“ pasižymi tipiška „Aston Martin“ sportine dinamika be jokių kompromisų.
Gausiai modernizuota informacinė bei pramoginė sistema, turinti lietimui jautrų, 10,25 colio ekraną, užtikrina sklandų valdymą. Fiziniai mygtukai išdėstyti patogiai, kad vairuotojas galėtų greitai pasiekti svarbiausias funkcijas neatitraukdamas akių nuo kelio.
Standartinėje komplektacijoje siūloma „Aston Martin“ 390W garso aparatūra, o norintys ypatingos akustikos gali rinktis „Bowers & Wilkins“ garso sistemą.
„Vantage Roadster“ pirkėjus pasieks 2025 m. II ketvirtį. Jis prisijungs prie tokių „Aston Martin“ modelių kaip „Vantage Coupe“, „DB12“, „DB12 Volante“, „DBX707“ ar „Valhalla“.
Sykiu su naujuoju „Vanquish“, gamintojas pristato stipriausią ir įvairiausią modelių gamą per 112 metų istoriją, dar labiau sustiprindamas savo, kaip pasaulinio prabangių sportinių automobilių lyderio, vardą.