Naujojo projekto pagrindu tapo pati pajėgiausia „Volkswagen Scirocco“ versija - „Scirocco R“, kuri iš gamyklos išriedėdavo su 280 arklio galių išvystančiu benzininiu jėgos agregatu. Net ir standartinėje konfigūracijoje šis variklis vokiškam kupė suteikdavo pagirtinas dinamines savybes.
Tuo tarpu „PPV430R“ vardu pavadintas projektas turi priekyje tūnantį variklį, kuris pasiekia 430 arklio galių jėgą. Kaip jiems tai pavyko? Pirmasis atliktas darbas - įdiegta nauja variklio valdymo programa, antrasis - sumontuota didesnė turbina. Vėliau modifikacijų sąrašą papildė tepalo aušintuvas, oro paėmimo sistema bei naujutėlis išmetimo kolektorius.
Suvaldyti milžinišką variklio galią padeda 380 mm stabdžių diskai priekyje ir 340 mm stabdžių diskai gale.
Dabar trumpam pamirškite didesnę variklio galią, nes jeigu vairuojate „Scirocco“ modelį ir žvelgdami į šį projektą galvojate - „Ir aš tokio norėčiau“, tuomet turime gerų žinių. „ASPEC“ specialistų pagamintos kėbulo apdailos detalės : sparnai, buferiai, spoileris, variklio dangtis, šoniniai veidrodėliai kainuoja 3000 eurų! Gamintojas teigia, jog visos šios detalės atitinka griežtus Vokietijos „TUV“ reikalavimus.