PEUGEOT
Prancūziškų automobilių gamintoja nėra užkietėjusi visureigių gamintoja – atvirkščiai. Todėl nenuostabu, jog kuomet Prancūzijos armijos vadovai kreipėsi į „Peugeot“ su prašymu sukurti pravažų visureigį, vienos didžiausių automobilių gamintojų vadovai paskambino į „Mercedes Benz“ ir uždavė klausimą - „Ar sutiktumėte mums parduoti G klasės visureigio gamybos licenciją?“
Vokiečiams gavus riebų kąsnį, į Prancūzijos armijos parką atkeliavo „Peugeot P4“ – prancūziška G klasės visureigio versija, kuri buvo labai panaši į savo brolį iš Vokietijos.
Techninė automobilio pusė nebuvo identiška. Dyzelinis motoras atkeliavo iš „Peugeot 504“, pavarų dėžė iš „Peugeot 604“. Nors visureigis nebuvo itin greitas, tačiau jis buvo patikimas, ištvermingas ir puikiai atlikdavo savo pareigas.
BAIC
„BAIC“ ir „Daimler“ koncernas šiuo metu glaudžiai bendradarbiauja, tačiau anksčiau akiplėšiškumu pasižymintys automobilių gamintojai iš Kinijos įkvėpimo semdavosi iš japoniškų arba europietiškų mašinų kūrėjų.
„BAIC BJ80“ yra kiniška G klasės visureigio kopija. Nelabai vykusi kopija, tačiau daugeliui Kinijos respublikos vairuotojų patiko faktas, jog jie gali turėti pigesnę vokiško visureigio alternatyvą.
Jiems buvo nesvarbu, jog pakaba atkeliaudavo iš 10 metų senumo „Land Rover Defender“, o varikliai iš jau nebegaminamų „Saab“.
Reikėtų paminėti, jog „BAIC“ yra įsigijusi teisę gaminti senus „Saab“ turbininius motorus ir pirmos kartos „9-3“ bei „9-5“ modelius.
FORCE
Indijos automobilių pramonė nėra taip stipriai pažengusi kaip kaimynės Kinijos. Nepaisant to, Indijoje gyvena gausus būrys auksarankių, kurie laisvalaikiu sulipdo štai tokias populiarių europietiškų automobilių kopijas.
Indijos pilietis šią G klasės visureigio kopiją sukūrė pasinaudodamas „Force Gurkha“ pagrindu. Tai Indijoje populiaraus visureigio griaučiai ant kurių buvo užtempta pakankamai gerai atrodanti G klasės oda.
MAHINDRA
Dar vienas projektas iš tolimosios Indijos. Šį kartą jis buvo sukurtas „Mahindra Bolero“ visureigio pagrindu.
Šis projektas nuo kitų skiriasi tuo, jog G klasės kopijos autoriai buvo pradėję masinę gamybą. „Jeep Studio“ atstovai siūlydavo bet kuriam mirtingajam atsivežti „Mahindra Bolero“ automobilį, sumokėti apvalią sumelę ir po poros savaičių į gatves išriedėti su G klasės kopija.