• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių pasaulis netrukus išvys radikaliai naują „Jaguar“ modelį, kuris ne tik nutrauks bet kokias sąsajas su ankstesniais šios markės automobiliais, bet ir taps brangiausiu serijiniu „Jaguar“ per visą markės istoriją. Nors net 85 proc. dabartinių „Jaguar“ klientų nesiruošia jo įsigyti, gamintojas dėl to visiškai nesijaudina.

Automobilių pasaulis netrukus išvys radikaliai naują „Jaguar“ modelį, kuris ne tik nutrauks bet kokias sąsajas su ankstesniais šios markės automobiliais, bet ir taps brangiausiu serijiniu „Jaguar“ per visą markės istoriją. Nors net 85 proc. dabartinių „Jaguar“ klientų nesiruošia jo įsigyti, gamintojas dėl to visiškai nesijaudina.

REKLAMA

Prieš ketverius metus „Jaguar“ pristatė naują strateginę kryptį, kuri numatė gamybos apimčių mažinimą ir reikšmingą kainų didinimą. Daugelis tikėjosi, kad britų gamintojas sieks tapti tiesioginiu „Bentley“ konkurentu, tačiau tikrosios markės užmačios pasirodė visiškai kitokios.

Vietoje prabangios britiškos klasikos, „Jaguar“ pristatė futuristinį koncepcinį modelį, kuris nebeturi nė vieno bendro dizaino elemento su ankstesniais markės automobiliais. Visiškai naujas vizualinis identitetas ir radikalus istorinio paveldo atsisakymas aiškiai parodo – „Jaguar“ nusprendė viską pradėti iš naujo.

REKLAMA
REKLAMA

„Jaguar“ pripažįsta, kad dauguma dabartinių klientų nebegrįš

„Dauguma mūsų esamų klientų į „Jaguar“ salonus nebegrįš – mes tai suprantame ir dėl to nesijaudiname“, – leidiniui „Auto Express“ sakė markės vadovas Rawdonas Gloveris.

REKLAMA

Kas tada pirks naująjį „Jaguar“ elektromobilį? Pasak R. Gloverio, naujasis modelis bus orientuotas į jaunesnę auditoriją, kuri vertina technologijas, išskirtinumą ir futuristinį dizainą. 

Tai žmonės, kuriems vidaus degimo varikliai jau nebeturi jokios reikšmės. „Jaguar“ nebenori žvalgytis atgal – jų tikslas tapti prekės ženklu, kuris įkūnija naujos kartos automobilių filosofiją.

Vis dėlto R. Gloveris pripažįsta, kad „Jaguar“ turėtų daugiau dėmesio skirti išlaikydama lojalius klientus. „Tie, kurie liks su mumis, turi jausti, kad yra įvertinti“, – pažymi jis.

REKLAMA
REKLAMA

„Jaguar“ tampa nišiniu gamintoju

Nusprendusi atsitraukti nuo masinės gamybos, kompanija dabar orientuojasi į itin ribotą, nišinę produkciją. R. Gloveris šį procesą vadina „atsitraukimu nuo populizmo“ ir fokusavimusi į automobilių entuziastus.

Pardavimų strategija taip pat kardinaliai keičiasi. „Jaguar“ tikisi, kad metiniai pardavimai sieks vos 33 000–35 000 automobilių, tačiau gamintojui to visiškai pakaks.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Gamintojas patvirtino, kad būsimojo „Jaguar“ elektromobilio pradinė kaina sieks ne mažiau kaip 100 000 eurų. Pridėjus papildomą įrangą, suma gali išaugti iki 150 000–200 000 eurų.

Naujasis modelis konkuruos su „Lucid Air“, „Mercedes-Benz EQS“ ir kitais aukštos klasės elektriniais sedanais.

Nepaisant tam tikro neapibrėžtumo elektromobilių rinkoje, „Jaguar“ taip pat patvirtino, kad nesiruošia keisti savo strategijos.

„Automobiliai kuriami ne vieneriems metams. Jau 2030-aisiais elektromobiliai dominuos tiek Europoje, tiek JAV. Todėl mūsų vizija lieka nepakitusi“, – sako R. Gloveris.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų