Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pūstas, kaip didžiulis gumos burbulas „Tesla Model X“ niekada nebuvo laikomas tinkamu įrankiu įveikti rimtesnę bekelę.
„Model X“ jaukiau jaučiasi važiuodamas asfaltuotais keliais arba siurbdamas elektros energiją.
Elektromobilių nuoma užsiimančios įmonės „Teslička“ įkūrėjai norėdami paneigti vieną ir labai didžiulį mitą apie „Model X“, surado milžinišką bandymų poligoną, iki 100% įkrovė elektromobilio baterijas ir išsileido į nuotykius.
Kad ir kaip skeptiškai būsite nusiteikę, „Model X“ turi keletą ingredientų, kurie amerikietiškam elektromobiliui suteikia bent minimalų šansą įveikti rimtesnį kelio ruožą. Tai žemas gravitacijos centras, keturi varantieji ratai ir orinė pakaba, kuri leidžia „Model X“ prošvaisą padidinti iki 230 milimetrų.
Tad dabar lieka tik sužinoti ar „Tesla“ gali būti naudojamas bekelėje ar tai tik iliuzija.
Pūstas, kaip didžiulis gumos burbulas „Tesla Model X“ niekada nebuvo laikomas tinkamu įrankiu įveikti rimtesnę bekelę.
„Model X“ jaukiau jaučiasi važiuodamas asfaltuotais keliais arba siurbdamas elektros energiją.
Elektromobilių nuoma užsiimančios įmonės „Teslička“ įkūrėjai norėdami paneigti vieną ir labai didžiulį mitą apie „Model X“, surado milžinišką bandymų poligoną, iki 100% įkrovė elektromobilio baterijas ir išsileido į nuotykius.
Kad ir kaip skeptiškai būsite nusiteikę, „Model X“ turi keletą ingredientų, kurie amerikietiškam elektromobiliui suteikia bent minimalų šansą įveikti rimtesnį kelio ruožą. Tai žemas gravitacijos centras, keturi varantieji ratai ir orinė pakaba, kuri leidžia „Model X“ prošvaisą padidinti iki 230 milimetrų.
Tad dabar lieka tik sužinoti ar „Tesla“ gali būti naudojamas bekelėje ar tai tik iliuzija.