Išskirtiniu „Nissan GT-R“ bruožu tapusi jėgainė šioje versijoje išliko nepakitusi. Automobilio keturis ratus suks 3,8 litro, 6 cilindrų, benzininis variklis, kuriam kompaniją palaikys du turbokompresoriai. Pastarieji, beje, buvo pasiskolinti iš „Nissan GT-R Nismo GT3“ sportinio bolido ir yra gerokai našesni negu standartiniame „Nissan GT-R“ naudojami analogai.
„Su GT-R Nismo visuomet siekėme suteikti didžiausią vairavimo malonumą“, – automobilio pristatymo metu kalbėjo Hiroshi Tamura.
„Mūsų komanda nuolatos laikosi tų pačių, bet aukštų standartų kuomet kuriame GT-R modelius. Mes kruopščiai deriname variklio komponentus, esant progai atsikratome viršsvorio ir palaipsniui tobuliname GT-R išvaizda, jog savo klientams galėtume pasiūlyti geriausią galios, našumo ir gerų emocijų pusiausvyrą“, – pridūrė „Nissan GT-R“ automobilių specialistas.