Prancūzijos automobilių gamintojas į naujo modelio kūrimą investavo ne vieną milijoną eurų. Inžinieriams buvo liepta ne tik pagerinti automobilio valdymo savybes, komforto lygį, garso izoliaciją, bet ir labai daug dėmesio skirti surinkimo kokybei bei interjere panaudotoms medžiagoms.
Naujos kartos „Renault Megane“ naudoja nėra tik gražiu rūbu aprengtas „Nissan Pulsar“. Tiek vienas, tiek kitas automobilis naudoja tą pačią „Renault-Nissan“ aljanso inžinierių sukurtą modulinę platformą, tačiau tai tik vienas bendras šių hečbekų bruožas.
Palyginus su senesniu modeliu, naujasis „Megane“ tapo 64 mm ilgesnis, 25 mm žemesnis, priekinių ir galinių ratų provėža praplatėjo atitinkamai 47 mm ir 39 mm. Tuo tarpu ratų bazė pailgėjo 28 mm iki 2669 mm.
Variklių gamoje netrūks įvairaus galingumo benzininių nei dyzelinių variklių. Dyzelinių motorų gamoje bus trys agregatai, kurie išvystys 90, 110 ir 130 arklio galių. Benzininių variklių gamoje, taip pat trys motorai, kurie išvystys 100, 130 ir 205 arklio galias.
Septynių laipsnių automatinės pavarų dėžės bus poruojamos su 130 ir 205 arklio galias išvystančiais benzininiais motorais. Tuo tarpu dyzelinių variklių ir automatinių pavarų dėžių gerbėjai turės rinktis 130 arklio galių išvystantį motorą. Likusieji agregatai bus poruojami tik su šešių laipsnių mechaninėmis pavarų dėžėmis.
Vėliau variklių gamoje atsiras 165 arklio galias išvystantis dyzelinis motoras bei nauja „Megane“ modifikacija su hibridine (dyzelinio ir elektrinio motoro kombinacija) jėgaine. Pastaroji pasirodys ne anksčiau kaip 2017 metais ir 100 kilometrų turėtų suvartoti vos 3 litrus dyzelino.
Naujos kartos „Renault Megane“ bus komplektuojamas su „Multi-Sense“ sistema, kuri leis keisti įvairiausius automobilio parametrus. Pradedant akceleratoriaus jautrumu ir baigiant pavarų dėžės efektyvumu. Ši sistema leis pasirinkti vieną iš keletos režimų : „Sport“, „Normal“, „Comfort“, „Perso“ ir „Eco“.
Šiuolaikiniai automobiliai neapsieina be gausaus kiekio technologijų. Tai modernių automobilių varomasis arkliukas, kuris padeda sudominti potencialius pirkėjus. Ne išimtis bus ir naujos kartos „Renault Megane“.
Automobilis galės turės adaptyvią greičio palaikymo sistemą, automatinę automobilio sustabdymo sistemą, eismo juostos persirikiavimo įspėjimo sistemą, saugaus atstumo sistemą, kelio ženklų atpažinimo sistemą, automatinę automobilio pastatymo sistemą.
„Renault Megane“ kainą turėtume sužinoti kitą mėnesį. Pirmieji egzemplioriai Lietuvą turėtų pasiekti 2016 metų pradžioje.