Norint tapti klasikinio „Volkswagen Beetle“ savininku, iš pradžių reikėtų nuspręsti kuriuo keliu eiti : įsigyti pigesnį egzempliorių ir į jį po truputėlį investuoti arba paaukoti pakankamai didžiulę sumą ir savo garaže turėti nepriekaištingą egzempliorių. Tad jeigu Jums labiau patinka antrasis variantas ir savo banko sąskaitoje turite maždaug 35 000 - 40 000 eurų - turime Jums pasiūlymą, o tiksliau - pasiūlymą turi „Silverstone Auctions“.
Štai šis mažylis iš „Volkswagen“ gamyklos išriedėjo 1974 metais. Tuomet jį įsigijo Armando Sgroi. Tai buvo pirmasis šio vyro automobilis, kuriuo jis naudodavosi labai retai. Atsižvelgiant į artimųjų pasakojimus, automobilis paskutinį kartą bendro naudojimo keliuose važinėjo 1978 metais, vėliau jis buvo pastatytas į garažą, kuriame ir liko stovėti iki pat 2014 metų.
Įdomiausia yra tai, jog štai šis „Beetle“ per visą savo gyvenimą nuvažiavo tik 90 kilometrų! Automobilį suradę automanai nustebo sužinoję, jog gale esantis variklis turi dar gamykloje supiltą tepalą, padangos ir kiti komponentai taip pat yra originalūs. Tad, jeigu ieškote idealaus stovio „Volkswagen Beetle“ - štai šis tautos automobilis
privalo atsidurti Jūsų garaže.
„Volkswagen Beetle“ - vienas populiariausių pasaulio automobilių, kuris masinėje gamyboje išbuvo ne 10 ir ne 20 metų, o net 65 metus.
Per šį labai ilgą laikotarpį, vokiškų automobilių gamintojas pagamino daugiau nei 21 mln. žavingų „Beetle“ modelių.
Kaip ir daugelis ankstyvųjų tautos automobilių, taip ir „Volkswagen Beetle“ buvo mėgstamas dėl paprastos konstrukcijos, erdvaus interjere, pigios eksploatacijos, charizmatiškai skambančio benzininio variklio ir išskirtinės išvaizdos, kuri tapo vizitine „Beetle“ kortele.
„Volkswagen Beetle“ - vienas populiariausių pasaulio automobilių, kuris masinėje gamyboje išbuvo ne 10 ir ne 20 metų, o net 65 metus.
Per šį labai ilgą laikotarpį, vokiškų automobilių gamintojas pagamino daugiau nei 21 mln. žavingų „Beetle“ modelių.
Kaip ir daugelis ankstyvųjų tautos automobilių, taip ir „Volkswagen Beetle“ buvo mėgstamas dėl paprastos konstrukcijos, erdvaus interjere, pigios eksploatacijos, charizmatiškai skambančio benzininio variklio ir išskirtinės išvaizdos, kuri tapo vizitine „Beetle“ kortele.