• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

S-MAX įveikti sunkiau nei futbolo klubą „Barcelona“, apibendrindamas palyginimą su konkurentais rašė vienas įtakingiausių automobilių žurnalų pasaulyje „Car“. Iš tiesų, praėjusių metų pabaigoje pasauliui pristatytas naujasis S-MAX išlaikė geriausią klasėje važiavimo kokybę, tačiau pasipildė sunkiai aprėpiamu naujausių technologijų sąrašu. Tačiau tai nė kiek nepabrangino techniškai išbaigto, komfortabilaus ir visus šeimos poreikius atitinkančio vienatūrio – „Inchcape Motors“ salonuose S-MAX su 1,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ šeimos varikliu ir mechanine 6 laipsnių pavarų dėže galima užsakyti už 26 519 eurus.

S-MAX įveikti sunkiau nei futbolo klubą „Barcelona“, apibendrindamas palyginimą su konkurentais rašė vienas įtakingiausių automobilių žurnalų pasaulyje „Car“. Iš tiesų, praėjusių metų pabaigoje pasauliui pristatytas naujasis S-MAX išlaikė geriausią klasėje važiavimo kokybę, tačiau pasipildė sunkiai aprėpiamu naujausių technologijų sąrašu. Tačiau tai nė kiek nepabrangino techniškai išbaigto, komfortabilaus ir visus šeimos poreikius atitinkančio vienatūrio – „Inchcape Motors“ salonuose S-MAX su 1,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ šeimos varikliu ir mechanine 6 laipsnių pavarų dėže galima užsakyti už 26 519 eurus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kaip jau įprasta, „Ford“ siūlo du standartinės komplektacijos lygius – „Trend“ ir „Titanium“. Tačiau naujasis S-MAX jau gali būti ir varomas visais ratais, naudojant išmanią „Intelligent AWD“ sistemą, todėl automobilio įrangos komplektacijos variantų skaičius išauga tiek, kad net reikliausias pirkėjas ras sprendimą sau.

REKLAMA

 

FordS-MAX_2015_002


Atnaujindami vidutinės klasės S-MAX modelį „Ford“ inžinieriai į jį įdiegė iki šiol panašiuose šios klasės automobiliuose nenaudotas technologijas, iki tol sutinkamas tik prabangesniuose modeliuose. S-MAX įdiegta „Ford“ adaptyvaus vairavimo sistema, salono vietą taupanti „Easy-Fold“ sistema antroje ir netgi trečioje sėdynių eilėse, kintamo intensyvumo priekiniai LED žibintai, susidūrimų prevencijos sistema ir dar daug kitokių vairavimo malonumą ir saugumą gerinančių inovacijų.

REKLAMA
REKLAMA

S-MAX masyvių vienatūrių būryje ir anksčiau išsiskyrė savo važiuoklės gebėjimais ir dinamika, dabar užtenka pažvelgti į naujojo S-MAX profilį ir tampa aišku, kad šis šeimos automobilis yra puikios sportinės formos. Žemesnė nei pirmtako stogo linija, raumeningos ratų arkos ir griežtų formų žibintai kuria žemo ir plataus sportininko įspūdį. Jį dar sustiprina dizainerių siekis atsisakyti bet kokio vizualinio triukšmo, paliekant tik būtinas automobilio aerodinamikai ir saugumui detales.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 

FordS-MAX_2015_013


Tuo maloniau, kad sportiška išorė visiškai nepakenkė tokio tipo automobiliui privalomam komfortiškam ir lengvai keičiamam salonui, kurio apdaila ir vidaus erdvė nuteikia maloniai kelionei.


„Apibendrinimus mėgstantys apžvalgininkai sako, kad šiandien didelis vienatūris yra gremėzdiškas, lėtas ir negražus, tačiau užtenka pažvelgti į S-MAX ir tampa aišku, kad šiam automobiliui toks stereotipas nepritaikomas. Naujasis S-MAX yra elegantiškas, komfortiškas ir sportiškas. O tiems, kam sportiškumui dar reikia ir prieskonių, „Ford“ parengė galingiausias dyzelinę ir benzininę S-MAX versijas“, – sako „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.

REKLAMA

 

FordS-MAX_2015_001


Galingiausia versija su 210 AG 2 litrų darbinio tūrio dyzeliniu varikliu su dviem turbinomis kainuoja nuo 35,3 tūkst. eurų, o galingiausia benzininė – su 2 litrų tūrio 240 AG „EcoBoost“ varikliu – kainuos nuo 33,9 tūkst. eurų.


Naujos kartos „Ford S-MAX“ automobiliai yra draugiškesni aplinkai nei iki šiol. Pavyzdžiui, dyzelinių „S-MAX“ variklių CO2 emisija buvo sumažinta net 7 procentais. „Švariausia“ versija – su 2 litrų darbinio tūrio TDCi 120 AG varikliu. Šios modifikacijos anglies dvideginio emisija siekia 129 g/km, o kainuoja toks S-MAX 27,514 tūkst. eurų.


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų