Ant „BaTCC“ serijos apdovanojimų pakylos – vienintelis lietuvis
Antrame „BaTCC“ lenktynių serijos etape starte rikiavosi 18 lenktynininkų iš Suomijos, Latvijos, Estijos, Rusiijos ir Lietuvos: šį kartą pastarųjų buvo 9. Kvalifikacijoje geriausią rezultatą pademonstravo suomis Marko Rantanen su „Lamborghini Gallardo“, trasą įveikęs per 1.21,252 minutės, o antrasis buvo Arūnas Gečiauskas su galinguoju „Mitsubishi Evo“: jo greičiausias ratas kvalifikacijoje buvo 1.22,773 minutės. Iš trečiosios vietos startavo latvis Roberts Rode. Visi trys sportininkai „BaTCC“ serijoje kovoja „BGT“ (Baltic GT) įskaitoje.
Starto tiesiojoje pasirodė ir Indrė Senkutė, tik ne su visiems įprastu „VW Golf“, o su paskolintu „VW Scirocco“, kuriuo paprastai lenktyniauja „222” komanda ilgųjų nuotolių lenktynėse. Trasoje pasirodė ir „BMW 330”, iš vakaro lenktynėse atstovavęs „Flash Racing Latvija“ komandą. Pašalinusi kuro sistemos gedimus, jie į trasą išleido vieną komandos pilotų Artūrs Bartraks.
Pirmojo važiavimo metu, kova iš karto užvirė tarp M.Rantanen pilotuojamo „Lamboghini“ ir A.Gečiausko „Mitsubishi Evo“. Deja, dar prieš važiavimą sportininkas skundėsi traškesiu iš po variklio dangčio ir prasidėjus lenktynėms, aplenkęs savo didžiausią konkurentą, iš varžybų pasitraukė. Tiesa, pademonstruotas puikus lenktynių tempas jam užtikrino antrąją poziciją sekančio važiavimo metu, tačiau dėl sulūžusio centrinio diferencialo jis kovos dėl podiumo nebetęsė. „Baltic GT“ klasėje pirmasis finišą kirto M.Rantanen su „Lamborghini Gallardo“, „BTC1“ klasėje – Andrey Yushkin su BMW, o „BTC2” įskaitoje – A.Bartraks („BMW 330D”).
Antrojo etapo metu dalyviai pateikė staigmenų: po trijų lenktynių ratų suomis Jyrki Jonkkari pametė savo geltono „BMW M3” keleivio pusės duris ir kovą dėl podiumo tęsė be jų. Panašiu metu gedimas iš lenktynių privertė pasitraukti lietuvį Vitalijų Parchomenko su „Seat Ibiza“. Jo įskaitoje „BTC2” daugiausiai taškų susirinko estas Peeter Peek su „Honda Civic Type-R“. „BGT“ ir „BTC2” klasių greičiausiais išliko tie patys sportininkai, kaip ir pirmojo važiavimo metu.
Galiausiai, susumavus rezultatus, „Lamborghini Gallardo“ pilotas M.Rantanen kopė ant aukščiausio apdovanojimų pakylos laiptelio „BGT“ įskaitoje, antroji vieta teko dar vienam Suomijos sportininkui Mika Virtanen su „Renault Megane Trophy“, o trečioji – latviui Roberts Rode su „Nissan 200sx”. Nors lenktynėse jo technika ir ožiavosi ir rodė kaprizus, podiumą sportininkui pasiekti pavyko. „BTC1” – vienintelė, kurioje ant podiumo šio etapo metu buvo galima išvysti ir Lietuvos sportininką: tai Karolis Gedgaudas su „Honda Civic“, iškovojęs trečiąją vietą. Antrąja vieta džiaugėsi Rusijos lenktynininkas Andrey Yushin su „Honda Civic Type-R“, o pirmoji vieta teko tokį patį bolidą vairavusiam estui Peeter Peek. „BTC2” klasės aukščiausias apdovanojimų pakylos laiptelis neginčijamai priklausė A.Bartraks su dyzeliniu „BMW 330”, pasirodžiusiam tikrai įspūdingai. Antroji vieta teko be durų finišą pasiekusiam suomiui J.Jonkkari, o trečios vietos savininku tapo latvis Agris Petrovskis su „BMW M3”.
Sekantis šios lenktynių serijos etapas dalyvių lauks Estijoje, šalia Pernu esančioje „Auto24Ring” trasoje mažiau, nei už mėnesio, birželio 29 – liepos 1 dienomis, „Estonian Grand Prix“ lenktynių metu.
Dienos akcentas – „Formula Junior“ lenktynės
Sekmadienio renginio akcentu tapo per pasaulį keliaujančio čempionato dalyviai, kurių trasoje pasirodė 36. Visi dalyviai varžėsi ne vienu metu, iš pradžių – „Prie-1961” formulytės, kurių varikliai – automobilių gale ir „Prie-1964”, bolidai su varikliais priekyje. Nors visame pasaulyje egzistuojančių formulių galima suskaičiuoti apie 1000, gyvų ir lenktyniaujančių – vos 400. Iki 400 kilogramų sverianti technika neturi nei dublikatų, nei atsarginių dalyvių parduotuvių: avarijos atveju, jiems stipriai tenka pasukti galvą. Na, o per pasaulį keliaujančiame ture dalyvauja toli gražu ne tie patys sportininkai iš viso pasaulio, bet vidutinis dalyvių skaičius – nesikeičia. Prieš savaitę važiavusios „Nemuno žiede“, šį sekmadienį – Rygoje, jau už savaitės „Formula Junior“ varžysis Švedijoje. Grafikas – toks įtemptas, kad kone kas savaitę dalyviai keliauja į naują trasą ir naują šalį. Tarp iki 1961 metais pagamintos technikos, geriausią tempą demonstravo Timothy De Silva su „Lola Mk2”, trasą įveikęs per 1.34,336 minutės, o antrojo važiavimo metu pagerinęs laiką sekunde. Tarp formulių su variklių priekyje puikius trasos įveikimo laikus demonstravo Martin Walford ir „Lotus 22”, trasą įveikęs per 1.32,560 minutės.
„VAZ“ įskaitoje – Adomo Petrovo pergalė
Sekmadienis istorijos ir klasikos mėgėjų nepaliko be neatskiriama Baltijos lenktynių dalimi tapusių „Volgų“ ir „VAZ“ automobilių. Tarp 18 užsiregistravusių „VAZ1600” ir „VAZ1300” klasių dalyvių – vos du Lietuvos atstovai, Adomas Petrovas ir Ruslanas Malinovskis. Tačiau A.Petrovas savo sirgalių nenuvylė ir savo pasiekimų sąrašą papildė dar vienu sėkmingu finišu ir iškovota pirma vieta „VAZ1600” įskaitoje, už savęs palikdamas latvius Mikelis Mežaks ir Peteris Laipnieks.