„Šiandien tempas buvo aukštas, o greičio ruožas driekėsi turbūt gražiausiomis ir įspūdingiausiomis kopomis, kokias tik galima įsivaizduoti. Deja, pritrūkau degalų. Teko stabdyti kitus sportininkus, kad kas nors pagelbėtų. Man padėjo motociklu lenktyniaujantis bičiulis iš Vokietijos Justinas Gerlachas, kuris pasidalino savo degalais.
Po šio incidento tempą sumažinau ir finišą pasiekiau taupydamas kiekvieną lašą“, – pasakojo Antanas Kanopkinas.
Jis pridūrė, kad lenktynių eiga rytoj dar gali smarkiai keistis, nes artimiausias jo varžovas iš Lenkijos į maratoninį bivaką atvyko su pradurta padanga, kurią teks naudoti ir kitą dieną.
Su degalų trūkumu susidūrė ir Gaetano Martinezas, tačiau jo istorija – dar kurioziškesnė. Sportininkas sustojo vos už 300 metrų iki degalų papildymo zonos.
„Diena prasidėjo puikiai – daug gražių ir aukštų kopų, geras tempas, tačiau, kaip ir Antanui, man pritrūko degalų. Sustojau beveik prie pat degalų užpylimo zonos, todėl daug laiko nepraradau. Antroje dalyje kopos buvo dar įspūdingesnės – kai kurių neįveikdavau iš pirmo karto. Viršūnėse atrodė, lyg stovėčiau ant pasaulio krašto, o aplink plytėjo beribė dykuma“, – pasakojo G. Martinezas.
Greičiausias šiandien buvo lenktynininkas iš Lenkijos M. Lojus, o Antanas Kanopkinas nuo jo atsiliko devyniomis minutėmis ir finišavo antras. Trečioje vietoje etapą užbaigė G. Martinezas, nuo lyderio atsilikęs 36 minutėmis. Sportininkai teigia, kad rytoj laukia lemiama diena, o dėl konkurento iš Lenkijos pažeistos padangos situacija gali pasikeisti iš esmės.
Rytoj dalyviai įveiks ilgiausią vienos dienos atstumą šiame ralyje – jų laukia net 300 kilometrų greičio ruožas ir dar 94 kilometrai pervažiavimų, iš kurių maždaug ketvirtadalis drieksis asfaltu, o visa kita – smėliu ir kopomis.
Vis dėlto G. Martinezas pabrėžė, kad prieš sunkų ketvirtąjį etapą dar teks iškęsti ir nelengvą naktį maratoniniame bivake: „Čia siautėja didžiulė smėlio audra. Vos tik pastatėme palapinę, ji iškart prisipildė smėlio. Atrodo, mūsų laukia išties įdomi naktis.“