Šiandien jums parodysime automobilį, kurį medžiojome jau kuris laikas. Pirmą kartą šių metų pavasarį išvydę šią mašiną - palydėjome ja žvilgsniu, keliais komplimentais ir riebiu ištiktuku.
Susisiekę su savininku- supratome, kad tai yra ne pirmas ir ne antras automobilis. Andžėjus yra atsakingas už auksinės spalvos
Honda Del Sol (jį aprašėme dar praėjusių metų kovą ). Vaikinas į šį pasaulį taip pat išleido raudonos spalvos Honda Prelude, kurį daugelis automanų yra matę įvairiuose renginiuose.
Tačiau naujasis vaikino automobilis yra visiškai kitoks. Dydžiu, elegancija ir pateikimu. Vargu ar kada nors matėte Lietuvos keliais riedantį V.I.P stiliaus Honda(Acura) Legend.
Tradicija lieka tradicija. Paprašysime tavęs papasakoti kaip susidomėjai automobiliais.
- Nuo pat vaikystės mane supo automobiliai. Gatvėje, žurnaluose, lentynoje, kurioje buvo žaisliniai modeliukai. Žinoma, nemažai įtakos padarė ir tėvas, kuris garaže nuolatos „krapštydavosi“ prie kokio nors kūrinio. Būdamas 4-5 metų, kiekvieną modelį galėjau atpažinti nežiūrint nei į markę nei į pavadinimą.
- Esu dėkingas tėčiui, nes jis mane skatino domėtis automobiliais, veždavo į parodas, varžybas. Pastoviai atnaujindavo užsienietiškų žurnalų kolekciją. Iki paauglystės buvau didžiulis VW fanas, padėjau tėčiui restauruoti legendinį „vabalą“. Tačiau vėliau tėvui pradėjus prekiauti japoniškų automobilių dalimis, visa šeima persėdo į „japonus“. Tada pradėjau domėtis japoniškų automobilių kultūra, kuri mane įtraukė ir greičiausiai niekada nepaleis.
Kas tave paskatino domėtis patobulintų automobilių kultūra?
- Noras išsiskirti, nebūti eiline, pilka pele gatvėje. Mano nuomone, lietuvių požiūris į automobilių kultūrą gan ribotas. Kas antras žino pagrindines markes ir nieko daugiau nemato. Jau pirkdamas pirmą mašiną žinojau, kad jį neišliks originali. Vos po savaitės prasidėjo pirmieji tobulinimo darbai. Po to sekė visos tris kitos, kurios irgi neišliko stock'inės.
Kaip šis prabangus sedanas atsidūrė tavo rankose?
- Po trijų projektų : Civic 5GEN/CRX Del Sol ir HP5 Prelude, norėjau išbandyti kitos markės automobilius, tačiau nenorėjau nutolti nuo japoniškų mašinų. Per vieną mėnesį pakeičiau tris automobilius, kol galiausiai įsigijau šią Legend'ą.
- Prelude'as buvo iškeistas į Lexus IS SportCross ( kuro valgymo ir „nevalingumo“ santykis buvo milžiniškas ), po to įsigijau Subaru Forester S Turbo, kuris pas mane taip pat neužsibuvo. Iškart po Subaru pardavimo, lietingą sekmadienio rytą keliavau pasiimti išsvajotos ir senokai geidžiamos Legendos.
- Kuo ji ypatinga? Tai aukščiausios klasės Honda modelis, turintis 3.5 litro V6 variklį, pilną „faršą“, pilną elektros paketą, patogiems foteliams prilygstančias sėdynes ir pan. Tai paskutinė Legend'a, kuri turėjo šarmo, „dydį“ ir labai didelį pasisekimą Amerikoje.
- Atvažiavęs pažiūrėti automobilio į Klaipėdą, radau „ledinio“ kėbulo egzempliorių. Mašina prieš porą metų buvo pilnai ir kokybiškai perdažyta. Nors buvęs savininkas dirbo automobilių dalių parduotuvėje ir galėjo viską įsigyti su didelėmis nuolaidomis, automobilis reikalavo visos pakabos perrinkimo, salono ir bagažinės valymo ir kitų smulkmenų. Grįžus į Vilnių prasidėjo tvarkymo darbai. Salonas buvo pilnai išardytas, liko tik panelė ir lubos. Visa kita keliavo į chemijos ir šepečių vonias.
Tavo automobilis reprezentuoja V.I.P stilių. Kodėl pasirinkai būtent V.I.P, o ne kokį nors kitą?
- Kodėl V.I.P? Gal pasenau? Gal ir požiūris keičiasi... Prieš keturis metus daužiausi kasdien su 5 kartos Civic ir buvau laimingas vaikis. Tuo tarpu dabar, net nepasisuka kaklas, kai pravažiuoja koks neblogas „cvekas“. Niekad nepatikdavo komfortas, odiniai salonai ir lavai, bet prisižiūrėjęs internete kaip nesveikai gali atrodyti ilgos ir didelės baržos, priglaustos prie žemės, norėjosi vis greičiau įgyvendinti savo svajonę. Bent jau man - V.I.P'as turi būti japoniškos markės automobilis.
- Dėl jos ilgio ( lygiai 5 metrai ) tenka dažnai pasibrūžinti dugną mieste. Žemiausias taškas yra išmetimo kolektorius, kuris vos 4 centimetrai nuo žemės. Tad, jeigu naktį pamatysite labai daug žiežirbų - neišsigąskite.
- Reakcijos gatvėje dažniausiai teigiamos. Bent po vieną LIKE'ą per dieną tenka gauti iš aplinkinių. Vieną kartą teko stovėti sankryžoje už baltos Porsche Panamera ir kitoje pusėje esančioje stotelėje visų žmonių žvilgsniai buvo nukreipti į mane. Pasijaučiau keistokai.
Modifikacijų sąrašas :
- * BC Racing BR coilover'iai, 32 kietumo padėtys. Pilnai reguliuojami amortizatoriai sudėti nuo '05 Honda Accord.
- *R18 Japan Racing JR11 ratlankiai, 8.5j ir 9.5j pločių užmauti ant R18 205/40 ir 215/40 padangų + 1.5cm priekyje ir 1cm gale ,,rastavkes''.
- *Acura ženkliukai
- *Slenksčiai, purvasaugiai ir kitos juodos plastmasės dažytos kėbulo spalva
- *2x 80mmcustom duslintuvo antgaliai
- *Pilnai valcuotos ir kažkiek pustos galines arkos į lauką, priekyje pakišti posparniai po sparnu ir perkeltos tvirtinimo vietos.
- Salonas:
- *Bubble dildo bėgių bumbulas
- *Tamsiai pilka alkantara aptraukta ,,mediena'' salone, sudėta Facelift'inio modelio centrine konsole su radija.
Ateities planai?
- Planų sąrašas trumpas : nusipoliruoti ratų palanges, persidažyti galinį bamperį ir panaikinti priešrūkinį, pritaikyti nuo ko nors priekinę lupą ir tikriausiai tai bus pabaiga. Vis dėlto, didžiausias planas - persėsti į kitą V.I.P'ą. Tai bus greičiausiai Lexus GS arba LS su orine pakaba.
Parodykite savo automobilį ir jūs! Susiekite su mumis el.paštu :
[email protected] arba tiesiog pasilabinkite su mumis
„Facebook“.