Mūsų istorijos herojus - Andrius, yra vienas iš tų automanų, kuris savo garaže laikė mėgėjiškoms automobilių sporto varžyboms ruoštą „BMW“ markės modelį. Kaip sako pats Andrius - „Iš pradžių buvau užsimanęs dalyvauti mėgėjiškose slalomo varžybose, nes noras dalyvauti sporto varžybose yra mano kraujyje. 3 - 4 metus važinėjau su krosiniu motociklu, bet mano karjera baigėsi po to, kai susilaužiau koją. Supratau, jog sportuoti su automobiliais yra žymiai saugiau“.
Išbandęs savo jėgas keliose slalomo varžybose, Andriaus požiūris ir norai staiga pasikeitė - „Kol nepabandai, tol nesupranti. Po keletos varžybų supratau, jog noriu kažko kito. Ieškodamas potencialių šakų, kuriose galėčiau pasisemti žinių ir adrenalino.“
„Taip jau įvykiai susidėliojo, jog prieš porą mėnesių savo „BMW“ išmainiau į „Volkswagen Golf“, kuris ankstesnio šeimininko buvo ruošiamas autokrosui“, - su šypsena veide pasakoja Andrius.
Netikėta pažintis
Pasižvalgę į automobilių sporto dalyvių parką, jame didžiąją daugumą sudaro vienos markės gaminiai. Todėl nenuostabu, jog vaikinui galvojant apie automobilį su kuriuo norėtųsi važinėti kiekvieną dieną ar tik savaitgaliais, Andriaus akys krypo į „BMW“.
Iš pradžių automobilių entuziastas planavo įsigyti draugo sukurptą projektą - „E30“ su „E36 M3“ motoru. „Projektas atrodė viliojančiais, tačiau paskaičiavę šio konstruktoriaus sąmatą ir kiek dar reikia investuoti į pakabą, stabdžius ir kitas sritis - noras įsigyti šią mašiną pradingo“, - pasakoja Andrius.
„Ieškodami automobilio, naršydami skelbimų portalus netikėtai išvydome šią „Subaru“. Mašina atrodė įspūdingai, kaina taip pat atrodė patraukliai, tik ji turėjo vieną trūkumą - vairas buvo sumontuotas dešinėje pusėje“.
Bet ar tai vaikiną atbaidė? Žinoma, kad ne. Kaip dabar Andrius prisimena savo ištartą frazę - „Pakeičiam vairą ir gazuojam“, - juokdamasis atsako Andrius.
Kuomet automobilis atvyko į Andriaus garažą, vaikinas iš pradžių nežinojo tikrosios „Impreza“ kilmės. Vedamas smalsumo, vaikinas patikrino automobilio kėbulo numerį ir suprato, jog tai tikrų tikriausias „Subaru“, atvykęs iš gimtosios Japonijos.
Pokyčių - nedaug
Esame įpratę, jog tokie automobiliai visuomet turi pakankamai ilgus modifikacijų sąrašus. Šių ratuočių savininkai negaili laiko ir investicijų variklio skyriuje, pakaboje, interjere ar eksterjere. Tuo tarpu Andrius stengiasi išlaikyti autentiškumą ir atlikti tik tas modifikacijas, kurios kardinaliai nepakeistų automobilio charakterio.
Iki šiol „Subaru Impreza WRX“ modifikacijų sąrašą papildė atnaujinto modelio kėbulo apdailos detalės, 4 stūmoklių stabdžių apkaba priekyje, „KYB AGX“ reguliuojamo kietumo amortizatoriai, nuo naujesnio modelio sumontuoti „STI“ ratlankiai, įdėta našesnė ir efektyvesnė turbina, sumontuotas tiesus išmetimas, iš aliuminio pagamintas variklio dangtis. Dabar keturis ratus sukantis jėgos agregatas išvysto 272 arklio galias.
O kokia situacija ateities planų skyrelyje? Andrius iškart priduria, jog automobilio kėbulas laukia kruopštaus perdažymo, susidėvėjusios detalės interjere po truputėlį gali ruoštis į pensiją, o po to bus imtasi variklio galios kėlimo darbų.
„Variklį tobulinsime taip, jog būtų galima saugiai pasiekti apie 350 arklio galių pajėgumą“.