Kaip ir buvo galima tikėtis, vokiškų automobilių eksploatacija brangiausia. „BMW“, „Mercedes Benz“ ir „Cadillac“ savininkai atvykę į servisą dažniausiai sulaukia didžiausių sąskaitų. Tuo tarpu „Lexus“, „Scion“ ir „Toyota“ yra šio sąrašo apačioje. Tai reiškia, jog šių markių automobilių eksploatacija yra pigiausia.
Kaip bebūtų keista, tačiau vidutinės klasės automobilių gamintoja „Kia“ užėmė 14-ą vietą ir užima aukštesnę poziciją nei „Land Rover“ ar „Jeep“, kurių automobiliai kainuoja žymiai daugiau. Tai reiškia, jog automobilių kaina neatitinka eksploatacijos kaštų kainos.
Bėgant metams automobiliai reikalauja vis didesnio dėmesio ir daugiau investicijų. „YourMechanic“ specialistų tyrimas parodė, jog automobilio eksploatacija per vienerius metus vidutiniškai padidėjo 150 dolerių. Automobiliui atšventus 10, 11 ar 12 metų laikotarpį, išlaidos padidėja kelis kartus.
Prieš Jūsų akis - automobiliai, kurių eksploatacija reikalauja daugiausiai išlaidų. Ironiška, tačiau daugiausiai išlaidų reikalaujantis modelis yra vietinės gamybos - „Chrysler Sebring“. Per dešimt eksploatacijos metų „Chrysler Sebring“ pareikalavo vidutiniškai 17 tūkst. dolerių. Antroje vietoje likęs „BMW 328i“ per dešimt eksploatacijos metų iš Jūsų pareikalaus vidutiniškai 15 tūkst. dolerių, trečioje vietoje esantis „Nissan Murano“ - 14 tūkst. dolerių.
O štai čia - mažiausiai išlaidų pareikalaujantys automobiliai. Pirmoje vietoje patogiai įsitaisė hibridinę jėgainę turintis „Toyota Prius“, kuriam per dešimt eksploatacijos metų reikia išleisti 4300 dolerių. Antroje vietoje - stilingas „Kia Soul“, trečioje - populiariausias sedanas JAV - „Toyota Camary“.