„Aston Martin“ atstovų teigimu, naujasis automobilis buvo kuriamas galvojant apie greičiausius „LMP1“ klasės bolidus, kurie beprotišku greičiu sugeba įveikti Le Mano lenktynių trasą Prancūzijoje. Nors „Aston Martin“ techninių charakteristikų neatskleidžia, tačiau „AM-RB 001“ pristatymo metu buvo kalbama apie per vidurį sumontuotą 12 cilindrų benzininį variklį.
„Red Bull“ specialistai buvo atsakingi už pakabos komponentų, pakabos konfigūraciją ir transmisiją. Tuo tarpu „Aston Martin“ inžinieriai buvo atsakingi už lengvą, iš anglies pluošto pagamintą konstrukciją, kuri labiau primena lenktyninius bolidus.
Taip pat reikėtų paminėti, jog naujasis dviejų inžinierių komandų kūrinys turės Formulės 1 boliduose matytą energijos rekuperacijos sistemą, kuri kaups elektros energiją kiekvieną kartą vairuotojui paspaudžius stabdžių pedalą.
Dar vienas įdomus faktas - automobilis neturi atbulinės pavaros. Pasak britų, tradicinę atbulinę pavarą atstos „ERS“ sistemoje sukaupta energija, kuri leis automobiliui pajudėti atbulomis.
Daugiau informacijos apie naująjį automobilį „Aston Martin“ pateiks dar šiemet. Šiuo metu turėsime apsiriboti tik ties vienu faktu - britai pagamins maždaug 120 „AM-RB 001“ vienetų.