Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Lotus Esprit“ buvo vienintelis kompanijos superautomobilis, kuris galėjo mesti iššūkį tuometiniams pasipūtėliams iš „Ferrari“ ar „Porsche“ stovyklos. Tačiau kaip ir daugelis ambicingų „Lotus“ projektų, taip ir šis buvo neišbaigtas ir turėjo daugybę trūkumų.
Anksčiau automobilio trūkumai priverstų „Lotus Esprit“ savininką nusišauti, tai šiuolaikiniai automanai iniciatyvos imasi patys ir trūkumus ištaiso patys.
Vaikinas, kuriam priklauso štai šis „Lotus Esprit“, sumontavo orinės pakabos komplektą, plačias padangas, „Alfa Romeo“ šešių cilindrų benzininį variklį ir dar keletą atributų, kurie būdingi „Stance“ kultūrą propaguojantiems automobiliams.
„Lotus Esprit“ buvo vienintelis kompanijos superautomobilis, kuris galėjo mesti iššūkį tuometiniams pasipūtėliams iš „Ferrari“ ar „Porsche“ stovyklos. Tačiau kaip ir daugelis ambicingų „Lotus“ projektų, taip ir šis buvo neišbaigtas ir turėjo daugybę trūkumų.
Anksčiau automobilio trūkumai priverstų „Lotus Esprit“ savininką nusišauti, tai šiuolaikiniai automanai iniciatyvos imasi patys ir trūkumus ištaiso patys.
Vaikinas, kuriam priklauso štai šis „Lotus Esprit“, sumontavo orinės pakabos komplektą, plačias padangas, „Alfa Romeo“ šešių cilindrų benzininį variklį ir dar keletą atributų, kurie būdingi „Stance“ kultūrą propaguojantiems automobiliams.