„AutoDelta“ specialistai taip pat praplatino arkas, sumontavo naują galinį spoilerį, nepriklausomą priekinę ir galinę pakabą ir labai plačias padangas (205/50), kurios į kelią kabindavosi lyg turėtų nagus.
Bet kaip ir daugelis nuostabių itališkų prototipų, taip ir šis atsimušė į sieną. Kai „AutoDelta“ sukūrė prototipą, kompanijos specialistai iškart kreipėsi į Alfa Romeo vadovybę su pasiūlymu dalyvauti B ralio grupės varžybose. „AutoDelta“ prašė tik vieno - finansavimo. Kadangi ralio varžybos nėra labai pigus užsiėmimas, automobilių tobulinimo specialistai norėjo užsitikrinti Alfa Romeo paramą ir žengti į pasaulinę automobilių sporto areną.
Deja, bet tuomet Alfa Romeo negalėjo pasigirti labai storomis kišenėmis. Nors mintis dalyvauti ralio čempionate kompanijos vadovybei patiko, tačiau prašoma suma - ne. Alfa Romeo turėjo du pasirinkimus - investuoti turimus pinigus į naujų modelių kūrimą arba skirti tą pačią sumą naujai automobilių sporto komandai, kuri galbūt sugebėtų aplenkti tokius monstrus kaip Audi Quattro, MG Metro, Peugeot 205 T16, Lancia Delta S4 ir t.t.
Reikėtų paminėti, kad pagal pasiūlytą „AutoDelta“ planą, varžyboms paruoštas automobilis būtų turėjęs 3 litrų, šešių cilindrų motorą, kurio pajėgumas siektų 300 AG. 990 kilogramų ir 300 AG? Skamba fantastiškai, ar ne?
Galerija :