Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Neseniai jums parodėme pirmąsias atnaujinto „MiTo“ nuotraukas, o šiandien sulaukėme oficialaus spaudos pranešimo, kuriame pristatomas atnaujintas „Alfa Romeo“ mažylis „MiTo“.
Kaip ir minėjome anksčiau, atnaujintas modelis vizualiai patobulintas minimaliai. Automobilis gavo naujo dizaino radiatoriaus groteles su keliomis chromuotomis detalėmis. Pastabūs žmonės taip pat pastebės, jog priekiniai žibintai nuo šiol bus truputėlį tamsesni.
Viduje pakeitimų taip pat nedaug. Be naujų sėdynių, geresnių apdailos medžiagų ir geresnės garso izoliacijos, daugiau naujienų čia nereikėtų tikėtis.
„Alfa Romeo“ teigia, jog didžiausios naujovės slypi po kapotu ir modifikacijų sąraše. Nuo šiol visi baziniai modeliai bus aprūpinti 1,4 litro benzininiu motoru, kuris išvysto 70 arklio galių. Taip pat variklių gamoje bus siūlomas naujas 0,9 litro „TwinAir“ technologiją turintis variklis, kuris išvystys 105 arklio galias. Kompanija teigia, jog tai šis mažytis, bet žvitrus variklis suvartos 4,2 litro degalų šimtui kilometrų. Nereikėtų pamiršti ir 1,4 litro „MultiAir“ technologiją turinčio benzininio variklio išvystančio 135 arklio galias. Taupių automobilių ieškotojams bus siūlomi 1,3 litro dyzeliniai motorai su 85 arklio galiom.
Lietuvoje atnaujintas modelis turėtų pasirodyti šių metų gale.
Neseniai jums parodėme pirmąsias atnaujinto „MiTo“ nuotraukas, o šiandien sulaukėme oficialaus spaudos pranešimo, kuriame pristatomas atnaujintas „Alfa Romeo“ mažylis „MiTo“.
Kaip ir minėjome anksčiau, atnaujintas modelis vizualiai patobulintas minimaliai. Automobilis gavo naujo dizaino radiatoriaus groteles su keliomis chromuotomis detalėmis. Pastabūs žmonės taip pat pastebės, jog priekiniai žibintai nuo šiol bus truputėlį tamsesni.
Viduje pakeitimų taip pat nedaug. Be naujų sėdynių, geresnių apdailos medžiagų ir geresnės garso izoliacijos, daugiau naujienų čia nereikėtų tikėtis.
„Alfa Romeo“ teigia, jog didžiausios naujovės slypi po kapotu ir modifikacijų sąraše. Nuo šiol visi baziniai modeliai bus aprūpinti 1,4 litro benzininiu motoru, kuris išvysto 70 arklio galių. Taip pat variklių gamoje bus siūlomas naujas 0,9 litro „TwinAir“ technologiją turintis variklis, kuris išvystys 105 arklio galias. Kompanija teigia, jog tai šis mažytis, bet žvitrus variklis suvartos 4,2 litro degalų šimtui kilometrų. Nereikėtų pamiršti ir 1,4 litro „MultiAir“ technologiją turinčio benzininio variklio išvystančio 135 arklio galias. Taupių automobilių ieškotojams bus siūlomi 1,3 litro dyzeliniai motorai su 85 arklio galiom.
Lietuvoje atnaujintas modelis turėtų pasirodyti šių metų gale.