Italijoje įsikūrusi įmonė „Romeo Ferraris“ šiais metais į žiedinių lenktynių trasas išleis „Alfa Romeo Giulietta TCR“, tuo tarpu „Picchio“ kompanijos atstovai nusprendė „Alfa Romeo“ vardą sugrąžinti į „Hill Climb“ tipo varžybas.
Norėdami pasiekti pačių aukščiausių rezultatų, Picchio“ kompanijos inžinieriai įsigijo „Alfa Romeo 4C“ ir jį pavertė įspūdingai atrodančiu lenktyniniu automobiliu.
Automobilio konstrukcija išliko beveik nepasikeitusi, tačiau per vidurį sumontuotas motoras vis dar yra 1.75 litro, vis dar turi keturis cilindrus, tačiau jo pajėgumas siekia net 600 arklio galių ir 580 Nm sukimo momentą.
Milžinišką galią išvystantis motoras buvo suporuotas su šešių laipsnių sekvencine pavarų dėže.
Standartinius amortizatorius pakeitė „Ohlins“ produkcija, standartinį kuro baką pakeitė mažesnis ir lengvesnis 30 litrų talpos „saugykla“, tuo tarpu stabdžių sistema atkeliavo iš „AP Racing“. Priekyje ir gale buvo sumontuoti 280 milimetrų stabdžių diskai.