• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Neįprastų, netradicinių projektų visame pasaulyje tikrai netrūksta. Tačiau, kai ateina metas tobulinti „Alfa Romeo“, dauguma šios markės savininkų apsiriboja gana kukliomis modifikacijomis.
Taip, galima į „Alfa Romeo 155“ sumontuoti 3.0 litrų, 6 cilindrų benzininį variklį arba į „Alfa Romeo 145“ „įgrūsti“ 2.4 litro dyzelinį motorą, tačiau iki šiol nematėme projekto, kuris bent truputėlį prilygtų štai šiai „Alfa Romeo 147“.

Neįprastų, netradicinių projektų visame pasaulyje tikrai netrūksta. Tačiau, kai ateina metas tobulinti „Alfa Romeo“, dauguma šios markės savininkų apsiriboja gana kukliomis modifikacijomis.
Taip, galima į „Alfa Romeo 155“ sumontuoti 3.0 litrų, 6 cilindrų benzininį variklį arba į „Alfa Romeo 145“ „įgrūsti“ 2.4 litro dyzelinį motorą, tačiau iki šiol nematėme projekto, kuris bent truputėlį prilygtų štai šiai „Alfa Romeo 147“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

10


Iš pradžių reikėtų atsakyti į paprastą klausimą - kodėl? D.Britanijoje gyvenantis automanas nusprendė sukryžminti du savo mylimus automobilius : „Alfa Romeo 147“ ir „Nissan Skyline GT-R“.
Tai nėra vienas iš tų variantų, kai automanas įsigyja visiškai standartinį modelį ir iš jo padaro grynakraujį atletą. Iš pradžių, štai šis itališkas hečbekas dalyvavo „Alfa Romeo 147 Challenge“ lenktynėse. Tad, kai šis „147“ hečbekas atkeliavo į brito garažą, jis žiūrėjo į tikrą lenktyninį bolidą su priekyje sumontuotu 2.0 litrų, 4 cilindrų benzininiu varikliu išvystančiu 220 arklio galių.

REKLAMA

100_0242.jpg~original


Tuo tarpu kitame garažo kampe stovėjo kitas automobilis - „Nissan Skyline GT-R“. Tiesa, automobilis buvo gan stipriai daužtas, todėl jis galėjo atlikti tik donoro vaidmenį. Tad, kodėl neišnaudojus „GT-R“ variklio, pavarų dėžės ir keturių varančiųjų ratų sistemos?
Pasak šio projekto autoriaus, jis labai dažnai sulaukdavo klausimų - Kodėl į „Alfa Romeo“ nemontuoji „Alfa Romeo“ motoro? Atsakymas yra pakankamai paprastas.
Pasirodo, iš „Alfa Romeo“ šešių ir keturių cilindrų variklių galima išspausti 800 arklio galių, tačiau tada pradeda lysti įvairios problemos. Tuo tarpu 800 arklio galių išvystantis „Nissan“ motoras tokį krūvį atlaiko žymiai ilgiau.
Įdomu yra tai, kad šis automanas kiekvieną mielą dieną į darbą ir namo važiuoja taip pat su „Alfa Romeo 147“, kurios 2.0 litrų motoras išspaudžia 400 arklio galių.

DiABL (2)


O kaip atrodo galutinis projektas? Deja, bet šito negalime parodyti, nes projektas taip ir nebuvo pabaigtas. Projekto autoriui atsirado svarbesnių reikalų, kurie šį projektą „užšaldė“ neribotam laikui. O gaila...

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų