Išnaršęs visus įmanomus skelbimų portalus ir apžiūrėjęs keletą galimų variantų, Aleksandras išvydo savo svajonę - 1990 metais pagamintą „Honda Civic“ su 1.6 litro motoru. Violetinės spalvos, truputėlį prigludęs prie žemės ir apautais baltais ratlankiais. Turbūt kiekvienam žmogui svajojančiam apie asmeninį automobilį, išvydus tokį egzempliorių iškart pakirstų kojas.
Vis dėlto ne visada kelias yra rožėmis klotas. Paskambinęs automobilio šeimininkui po keletos dienų, Aleksandras išgirdo, jog „Honda“ variklis pradėjo nežmoniškai dūminti ir reikalauti dėmesio. Daugelis greičiausiai būtų padėję ragelį, tačiau entuziazmo kupinas automanas išdrįso įsigyti ligotą „Civic'ą“.
Tačiau tikrosios bėdos prasidėjo tik tada, kai Aleksandras su automobiliu sugrįžo namo. Pasirodo, kad variklio tarpinė buvo pramušta, antifrizo valgė daugiau negu kuro. Bet ar Aleksandras pasidavė? Tikrai ne! Nors automobilio širdis buvo atgaivinta, tačiau sklandžiu jos darbu teko džiaugtis neilgai. Po maždaug 10.000 kilometrų variklis pradėjo skleisti baisius garsus, lyg norėdamas atsisveikinti su šiuo pasauliu. Vienintelė išeitis vežti taip mylimą „Civic'ą“ pas šio amato meistrus.
Keletas draugų jam iškart patarė pakeisti variklį ir nesukti dėl to galvos. Kaip tik tuo metu po ranka pasitaikė labai gerai stovio „DOCH“ variklis, kuris palaipsniui tapo nauja „Honda Civic“ širdimi. Nors naujoji širdis teikė daug džiaugsmo, tačiau nuolatos kas nors sugesdavo ar sulūždavo. Vieną dieną, kai Aleksandro nervinė sistema neatlaikė visų šitų mylimo automobilio gedimų, vyrukas nusprendė atrestauruoti ir išvažiavo į užsienį užsidirbti pinigų projekto įgyvendinimui.
Sugrįžęs į gimtąją Lietuvą, Aleksandras ilgai ir nuobodžiai viską surinkinėjo iki „stock'inės“ būklės. Pusė originalių laikiklių ir varžtų buvo pakeisti visagaliais automobilių sporto pagalbininkais - „zateškėm“ ir „samarezais“. „Turbūt nėra tokios detalės, kurios nesu nuardęs ar tvarkęs šiam automobilyje“, - priduria Aleksandras.
Kėbulas buvo pilnai pervirintas ir sutvarkytas, pakeistos visos skardos, perrinkta stabdžių bei kuro sistemos. Kėbulas taip buvo perdažytas nauja, solidesne spalva.
Modifikacijų sąrašas
„D16A9 blokas“, „D16Z5“ galva, perprogramuotas kompiuteris, didesnio pralaidumo oro filtras, „NGK“ žvakės bei žvaklaidžiai, kėbulas pilnai pervirintas ir perdažytas, sparnas ir spoileris Stickybomb, raduonos juostos ant moldingų, priekinis lagunos pažeminimas, „IVT“ slenksčiai, galinis pažeminimas, raudona blenda tarp lempų, „Pre-facelift“ priekinis buferis, „KYB“ amortizatoriai, „HR“ spyruoklės, galiniai diskiniai stabdžiai, priekinė rasporkė, el.valdomi langai, el.valdomi veidrodėliai, „IVT“ durų apmušalai, „CRX“ sėdynės, „Victor“ vairas, „Mugen“ pavarų perjungimo svirtis.
Bet tai dar ne viskas, nes Aleksandras turi keletą planų, kuriuos norėtų įgyvendinti ateityje. Planuose yra surasti originalią oro kondicionieriaus sistemą, sumontuoti rimtesnius amortizatorius su spyruoklėmis, ratlankius perdažyti įdomesne spalva, interjere sumontuoti odines „CRX“ sėdynes.