Naujasis modelis puikiai papildys jau esamas „Type S“ modelių gretas. Šiuo metu „Acura“ siūlo rinktis iš „Acura TLX Type S“ ir „Acura MDX Type S“ modelių, tačiau tiek vienas, tiek kitas, priklauso brangių automobilių kategorijai. Jungtinėse Valstijose šių modelių kainos prasideda nuo atitinkamai 55 tūkst. ir 67 tūkst. JAV dolerių, o štai „Integra Type S“ bus gerokai pigesnė.
Kadangi daugelis „Acura“ modelių turi glaudžių sąsajų su kai kuriais „Honda“ automobiliais, nereikėtų stebėtis, jog „Integra Type S“ turi visiems gerai žinomą brolį – „Civic Type R“.
Kaip ir „Civic Type R“ automobilyje, priekinius automobilio ratus suks 2,0 litrų, 4 cilindrų, benzininis variklis, išvystantis 320 arklio galių. Gamintojo teigimu, didžiausią sukimo momentą (420 Nm) šis agregatas išvystys 2600 - 4000 aps/min. sūkių diapazone, o tai reiškia, jog staigūs pagreitėjimai nebus problema. Niekada.
„Acura“ pabrėžia, jog „Integra Type S“ išskirtinumas – galimybė jį įsigyti su mechanine pavarų dėže. Nors tokią pačią pavarų dėžę naudoja ir „Civic Type R“, tačiau „Acura“ tai pabrėžia atsižvelgdama į padėtį aukštesnės klasės automobilių segmente, kur „Audi“, BMW ar „Mercedes-Benz“ tokios opcijos nesiūlo. Tą patį galima pasakyti ir apie mechaninį riboto praslydimo diferencialą.
Kadangi „Acura Integra Type S“ yra techniškai yra labai artimas „Honda Civic Type R“, sportiškoje modelio versijoje gausime tokią pačią priekinę ir galinę važiuoklę. Automobilyje standartiškai bus montuojami adaptyvūs amortizatoriai, kurių veikimo savybės priklausys nuo pasirinkto važiavimo režimo (jų iš viso bus trys).
Sustabdyti smarkiai įsibėgėjusį automobilį padės ženkliai efektyvesni stabdžių sistemos komponentai. Didesnės stabdžių apkabos, didesnio skersmens stabdžių diskai, ženkliai lengvesni 19 colių ratlankiai ir „Michelin Pilot Sport 4S“ padangos padės užtikrinti, jog automobilis kelyje elgtųsi taip, kaip to norite.
„Acura“ neslepia, jog su naujuoju modeliu stengsis pritraukti visiškai kitokių pirkėjų dėmesį. Jeigu „Civic Type R“ yra orientuotas į jaunesnius vairuotojus, tai „Acura“ yra orientuotas į solidesnio amžiaus vairuotojus, kurie, vis dar, trokšta vairuoti sportišką, galingą automobilį.
Nors „Type S“ versija turi praplatintas ratų arkas, didesnio skersmens ratlankius ar tris išmetimo sistemos dūdas, tačiau palyginus su „Civic Type R“, „Acura“ analogas atrodo santūriau ir subtiliau. Verta pažymėti, jog už nuosaikios automobilio išvaizdos slypi nauja išmetimo sistema, kuri sukurs visiškai kitokį garso takelį negu „Honda“.
Kadangi „Acura“ save pristato kaip aukštesnės klasės automobilių gamintoją, sportiškoji „Integra Type S“ versija pasižymės keliais papildomai ingredientais, padėsiančiais sukurti atitinkamą atmosferą. Be to, „Integra Type S“ turės komforto įrangos, kurios užsisakyti „Civic Type R“ negalima.
Vienas iš tokių elementų – projekcinis ekranas arba 16 garsiakalbių „ELS“ garso sistema. Priekinės sėdynės taip pat bus šildomos, o vairuotojo sėdynė bus reguliuojama elektra.
„Integra Type S“ modelyje taip pat nebus galinės vidurinės sėdynės, o tai bus gera priežastis pasakyti, jog automobilyje galite vežti tik tris keleivius – vieną priekyje ir du gale.
Labai norėtume jums atskleisti kokia yra „Acura Integra Type S“ modelio kaina, tačiau gamintojas šią informaciją planuoja paviešinti netolimoje ateityje. Vis dėlto, tūkstančiai potencialių šio automobilio pirkėjų viliasi, jog „Acura Integra Type S“ kainuos mažiau nei 50 tūkst. JAV dolerių, arba vos keliais tūkstančiais dolerių daugiau už techniškai identišką „Honda Civic Type R“.
Atsižvelgiant į tai, jog „Acura“ siekia sukurti konkurenciją „Audi S3“ ir „BMW M235i Gran Coupe“ automobiliams, tokia „Integra Type S“ kaina neatrodytų nelogiška.
„Acura“ prekybos salonuose šis modelis pasirodys jau šių metų birželio mėnesį.