• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vaizdas į Ramųjį vandenyną ir smėlėtą jo pakrantę, šviežiai skrudintos kavos kvapas ir sultingi Pietų Amerikos vaisiai – taip rytą, lyg iš svajonių atostogų, Peru sostinėje sutiko Dakaro dalyvis Antanas Juknevičius ir visa „CRAFT bearings“ komanda. Tiesa, atsipalaidavimo požymių čia nė kvapo – pagal griežtą tvarkaraštį gyvenantys lietuviai šiandien atsiima mėnesį nematytą techniką ir puola į darbus.
Kiek toliau nuo Limos miesto centro įsikūrusiame „APM Terminals Callao“ tarptautiniame krovinių terminale – spalvų ir garsų įvairovė. Daugiau nei 200 komandų, pasiryžusių išbandyti savo jėgas sunkiausiame pasaulio ralio maratone nekantrauja kuo greičiau pamatyti savo techniką, prikelti ją iš mėnesį trukusio žiemos miego ir kibti į paskutinius pasiruošimo startui darbus.
10-ą kartą Dakaro ralyje startuojantis Antanas Juknevičius prie terminalo vartų atvyksta bene pusvalandžiu ankščiau. Svarbiausia priežastis – taupyti brangų laiką iki varžybų starto, tačiau lietuviui taip pat norisi kuo greičiau pamatyti automobilį ir įvertinti jo būklę.

Vaizdas į Ramųjį vandenyną ir smėlėtą jo pakrantę, šviežiai skrudintos kavos kvapas ir sultingi Pietų Amerikos vaisiai – taip rytą, lyg iš svajonių atostogų, Peru sostinėje sutiko Dakaro dalyvis Antanas Juknevičius ir visa „CRAFT bearings“ komanda. Tiesa, atsipalaidavimo požymių čia nė kvapo – pagal griežtą tvarkaraštį gyvenantys lietuviai šiandien atsiima mėnesį nematytą techniką ir puola į darbus.
Kiek toliau nuo Limos miesto centro įsikūrusiame „APM Terminals Callao“ tarptautiniame krovinių terminale – spalvų ir garsų įvairovė. Daugiau nei 200 komandų, pasiryžusių išbandyti savo jėgas sunkiausiame pasaulio ralio maratone nekantrauja kuo greičiau pamatyti savo techniką, prikelti ją iš mėnesį trukusio žiemos miego ir kibti į paskutinius pasiruošimo startui darbus.
10-ą kartą Dakaro ralyje startuojantis Antanas Juknevičius prie terminalo vartų atvyksta bene pusvalandžiu ankščiau. Svarbiausia priežastis – taupyti brangų laiką iki varžybų starto, tačiau lietuviui taip pat norisi kuo greičiau pamatyti automobilį ir įvertinti jo būklę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Antanas Juknevičius


„Kas trečiam automobiliui būna išsikrovęs akumuliatorius, dar daugybei – supjautos sankabos. Mes tai jau esame patyrę prieš du metus, kuomet su mūsų automobiliu tampė kitus, neužsivedusius. Taigi tai – lyg siurprizas, niekada nežinai ką gausi,“ – atskleidžia 12-ą vietą 2018-ųjų Dakare užėmęs Antanas Juknevičius.
Pirmieji „CRAFT bearings“ žarijų spalvos „Overdrive Hilux“ bolidą po milžinišką automobilių stovėjimo aikštelę kursuojančiais mini autobusais pasiekia komandos technikai, kurie užveda lenktyninį automobilį ir pradeda pirminę jo apžiūrą. Po jos Antano veide – šypsena, nors be nesklandumų neapsieita.

REKLAMA

Antanas Juknevičius


„Išoriškai viskas super, neapdaužyta, neparūdiję, vienintelis dalykas, kurį pastebėjo Sinkis – iš kuro sistemos besisunkiantis kuras. Galimai dėl temperatūrų skirtumų, drėgmės ir klimato pokyčių išsilydė klijai ar hermetinės medžiagos, bet viskas vietoje sutvarkyta. Dabar judame link stovyklos, kur komanda atliks nuodugnią techninę apžiūrą, o mes kartu su komandomis-partnerėmis nuspręsime dėl testų – šiandien ar rytoj lėksime į kopas.“
Automobilio testams Antano Juknevičiaus komanda turi laiko iki rytojaus popietės – būtent tuomet numatytas bolido techninės komisijos laikas. Iki starto podiumo sausio 6-ą, komandos dar turi įveikti techninę ir administracines komisijas, organizatorių briefingas numatomas sausio 5-ą.
Antanui Juknevičiui tai – 10-as Dakaro ralio startas kaip ekipažo nariui. „CRAFT bearings“ komandos pilotui prieš 41-ąjį Dakaro ralį suteiktas oficialus legendos statusas. Pernai metų Dakare A. Juknevičius kartu su Dariumi Vaičiuliu maksimaliai priartėjo prie greičiausiųjų dešimtuko – finišą pasiekė 12-oje vietoje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų