Taigi, pakalbėkime apie automobilio širdį. Iš pradžių, tai buvo 3.8 litro, 6 cilindrų benzininis variklis. Patekęs į „9ff“ rankas, variklio darbinis tūris buvo padidintas iki 4.2 litro, buvo sumontuotos dvi kintamos geometrijos turbinos pučiančios 2.2 baro, pakeisti stūmokliai, alkūninis velenas ir švaistikliai.
Rezultatas - 1400 arklio galių ir 1250 Nm sukimo momentas, kuris padeda automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 2.4 sekundės, o 200 km/val. greitį jis pasiekia vos per 2.63 sekundės. Tai reiškia, jog nuo 0 iki 200 km/val. jis įsibėgėja per šiek tiek daugiau nei 5 sekundes.
Pasak „9ff“ specialistų, šį automobilį jie sukonstravo ne savo malonumui, bet atsižvelgdami į kliento pageidavimus. Žinome tik tiek, jog automobilio savininkas gyvena Vokietijoje.
„Porsche“ automobilių specialistai „9ff“, „Porsche 911 Turbo“ pagrindu sukonstravo automobilį, kuris atrodo pretenduoja tapti titanų žudiku. Vos 6 cilindrų benzininį variklį turintis „Porsche 911“ sugeba pasiekti net 403 km/val. maksimalų greitį!
Didžiausią įspūdį palieka tai, jog „9ff“ specialistai šį monstrą sukonstravo ne ant naujausios „Porsche 911 Turbo“ modelio kartos. Daugiau nei 400 km/val. greitį galintis pasiekti automobilis buvo sukurtas „997“ modelio pagrindu.
„Porsche“ automobilių specialistai „9ff“, „Porsche 911 Turbo“ pagrindu sukonstravo automobilį, kuris atrodo pretenduoja tapti titanų žudiku. Vos 6 cilindrų benzininį variklį turintis „Porsche 911“ sugeba pasiekti net 403 km/val. maksimalų greitį!
Didžiausią įspūdį palieka tai, jog „9ff“ specialistai šį monstrą sukonstravo ne ant naujausios „Porsche 911 Turbo“ modelio kartos. Daugiau nei 400 km/val. greitį galintis pasiekti automobilis buvo sukurtas „997“ modelio pagrindu.