Dizainas
Neseniai pristatyto „Maserati Levante“ sėkmė priklauso ne tik nuo patrauklios kainodaros, techninių charakteristikų ar surinkimo kokybės. Viena pagrindinių priežasčių, kodėl žmonės pirks šį automobilį - sėkmingas dizainas.
Ar „Maserati“ dizainerius reikėtų pagirti ar išrašyti skanios košės? Tiesą sakant - norėtųsi padaryti abudu veiksmus.
Automobilio dizainerius reikėtų pagirti už išraiškingai atrodančią priekinę „Levante“ dalį. Didžiulės, lenktos radiatoriaus grotelės, siauri, išvaizdūs žibintai, raumeningi pečiai sukuria agresyvaus, elegantiško automobilio įspūdį. Taip pat norėtųsi „Maserati“ specialistus pagirti ir už tai, jog automobilį aprūpino durimis be rėmų. Jeigu bent kartą turėjote automobilį, kurio durelėse nebuvo rėmo - puikiai suprasite kodėl ši smulkmena yra tokia svarbi.
Tuo tarpu galinė automobilio dalis nėra tokia sėkminga. Kaip ir daugelis tokio dydžio „visureigių“, „Maserati Levante“ turi nuožulnią stogo liniją, kuri turėtų sukurti sportiško automobilio įspūdį. Nors jis neturi tokios kupros kaip „BMW X6“, tačiau mums atrodo, jog dizaineriai galėjo įdėti šiek tiek daugiau pastangų ir sukurti kitokios formos galinius žibintus. Dabar atrodo, jog jie buvo paimti iš pagrindinio „Maserati Levante“ konkurento - „Porsche Cayenne“.
Aerodinamika
„Maserati“ inžinieriai kurdami automobilio kėbulo linijas, atsižvelgė ne tik į stilistų pastabas. Kiekvienas kėbulo iškilimas, kiekvienas kėbulo apvalumas atrodo būtent taip, nes inžinieriai norėjo, jog „Levante“ turėtų kuo mažesnį oro pasipriešinimo koeficientą. Atrodo, jog daugiau kaip trys mėnesiai praleisti vėjo tunelyje atsipirko su kaupu, nes „Levante“ pasižymi vienu geriausiu oro pasipriešinimo koeficientu klasėje - jis siekia vos 0.31.
Išmatavimai
„Maserati Levante“ nėra kompaktiškas automobilis. Naujasis modelis turėtų laisvai sutalpinti penkis suaugusius žmones, nes „Levante“ ilgis siekia 5.03 metro. Tuo tarpu ratų bazės ilgis siekia net 3 metrus. Plotis - 1.96 metro, aukštis - 1.67 metro. Bagažinės tūris - 580 litrų - vienas geriausių rodiklių klasėje.
Degalų bako talpa - 80 litrų.
Interjeras
Automobilio interjero koncepcija nesiskiria nuo „Ghibli“ ar „Quattroporte“ modelių. Standartinėje įrangoje pirkėjai gaus odines sėdynes, 8.4 colio lietimui jautrų ekraną, aštuonis garsiakalbius, elektra valdomus langus, oro kondicionierius ir kitus privalumus, kurie šiems automobiliams yra būdingi.
„Maserati“ kiekvienam „Levante“ klientui siūlys sukonfigūruoti automobilio interjerą pagal savo norus ir skonį. Kiekvienas pirkėjas galės rinktis iš keletos skirtingų interjero apipavidalino spalvų, medžiagų. Pasak „Maserati“ atstovų, būsimo „visureigio“ pirkėjai galės rinktis iš keletos tūkstančių skirtingų kombinacijų.
Varikliai
„Maserati Levante“ variklių gama bus pakankamai kukli. Automobilis bus komplektuojamas su šešių cilindrų benzininiais ir šešių cilindrų dyzeliniu agregatais.
Benzininių variklių gamą sudarys 349 ir 429 arklio galias išvystantis šešių cilindrų motorais. Tiek vieno, tiek kito agregato darbinis tūris bus 3.0 litrai.
Dyzelinių variklių gamoje taip pat bus 3.0 litrų darbinio tūrio, šešių cilindrų agregatas, sugebantis išvystyti 274 arklio galias ir 600 Nm sukimo momentą.
Visi varikliai bus poruojami su aštuonių laipsnių „ZF“ automatinėmis pavarų dėžėmis ir keturių varančiųjų ratų pavara.
Modelis | Levante | Levante S | Levante Diesel |
Motoras | 3.0 V6 biturbo | 3.0 V6 biturbo | 3.0 V6 |
Darbinis tūris [cm3] | 2979 | 2979 | 2987 |
Cilindrai/vožtuvai 1 cilindrui | 6/4 | 6/4 | 6/4 |
Galia [AG/aps] | 349/5750 | 429/5750 | 274/4000 |
Sukimo momentas [N.m/aps] | 500/4500-5000 | 580/4500-5000 | 600/2000-2600 |
Pavarų dėžė | 8A | 8A | 8A |
Max. greitis [km/val] | 251 | 264 | 230 |
Įsibėgėjimas 0-100 km/h [s] | 6,0 | 5,2 | 6,9 |
Kuro sąnaudų vidurkis [l/100 km] | 10,7 | 10,9 | 7,2 |
Pakaba
„Maserati Levante“ buvo sukurtas ne ant „Jeep Grand Cherokee“ platformos, o ant modifikuotos „Maserati Ghibli“ ir „Quattroporte“ platformos. Tai klasikinės komponuotės platforma, kuri leidžia sumontuoti ir keturių varančiųjų ratų pavarą, o tiksliau - „Haldex“ sankabą, kuri flanšiniu sujungimu yra sujungta su užpakalinės ašies pavara ir užtikrina, kad varomoji jėga, priklausomai nuo apkrovos, būtų perskirstyta priekiniams ar užpakaliniams ratams.
Įprastai, automobilis yra varomas galiniais ratais, tačiau „Lenvate“ sumontuoti davikliai pastebėję, jog automobilis pradeda slysti ar praranda sukibimą su kelio danga, tam tikrą variklio galios pyrago dalį siunčia į priekinius ratus. Pasak kompanijos atstovų, galios paskirstymo tarp ašių koeficientas yra 50:50.
Iš savo konkurentų „Maserati Levante“ išsiskiria tuo, jog standartinėje įrangoje turės orinės pakabos sistemą, kuri turi net šešis skirtingus režimus. Automobilio prošvaisa gali padidėti 40 milimetrų arba sumažėti 35 milimetrais. Kėbulo prošvaisa priklausys nuo vairuotojo pasirinkto režimo.
Išbandytas visame pasaulyje
Tai yra trečiasis „Maserati“ modelis, kuris turėjo praeiti sudėtingą prototipų bandymų procesą. Anksčiau „Maserati“ savo automobilių prototipus išbandydavo keliose skirtingose Europos šalyse ir tada pradėdavo modelio serijinę gamybą, tačiau pradėjus kurti naujos kartos „Ghibli“ ir „Quattroporte“ modelius, kiekvienas šio modelio prototipas turėjo nuvažiuoti bent po 60 tūkst. kilometrų įvairiausiais pasaulio keliais.
„Maserati“ inžinieriai kurdami „Levante“, kartelę pakėlė dar aukščiau. Kiekvienas „Levante“ prototipas turėjo nuvažiuoti bent po 80 tūkst. kilometrų, Iš pradžių automobiliai buvo bandomi 50 laipsnių karštyje Jungtiniuose Arabų Emyratuose, vėliau bandymai persikėlė į Laplandiją. Automobilio patikimumo ir ištvermės bandymai vėliau vyko Kinijoje, Jungtinėse Valstijose ir net Rusijoje. Pastarojoje šalyje buvo bandomi pakabos komponentai.