2 ) Galima nesujaudinti dėl išliekamosios vertės
Naujų automobilių Achilo kulnas. Nesvarbu kurį automobilį įsigysite, kiekvienas naujas ratuotas per pirmuosius trejus metus praras didžiausią savo vertės dalį. Kai kurie automobiliai per pirmuosius trejus metus gali prarasti net 50% savo vertės. Atsižvelgus į sumą, kurią sumokate už naują automobilį - 50% vertės praradimas atrodo labai skaudžiai.
Tuo tarpu naudotas automobilis, kainavęs 10 000 - 15000 eurų, vėliau su didžiausiu malonumu po keletos metų pas kitą šeimininką iškeliaus už 5000 ar 7000 eurų.
3 ) Galite nesujaudinti dėl 21 amžiaus gremlinų
Nauji automobiliai yra pakankamai sudėtingi inžinierių kūriniai, ypač jeigu jie turi naujausias technologijas ar netradicinius sprendimus, kurie pagerina važiavimo komfortą. Anksčiau ar vėliau šie priedai suges, o už jų taisymą turės mokėti ne gamintojas, o jūs. Net ir vidutinės klasės automobilių komponentai retkarčiais kainuoja ne triženkles, o keturženkles sumas. O ką jau kalbėti apie „Premium“ segmento atstovus.
Jeigu esate neišrankus ir reikalaujate tik tam tikrų privalumų, naudotų automobilių rinka gali būti jūsų išsigelbėjimas. Už kelis tūkstančius eurų galima įsigyti pakankamai modernų automobilį, kurio konstrukcija ir priežiūra bus paprasta ir lengvai perprantama.
4 ) Charakteris
Tikrai nenorime nuvertinti naujų automobilių, tačiau vargu ar kas nors gali prilygti sportiškam modeliui, kuris buvo sukurtas 1995 - 2005 metais. Tai buvo vienas geriausių laikotarpių, kuomet automobiliai būdavo tobulinami ne kompiuterių ekranuose, bet bendro naudojimo keliuose.
Dėl įvairiausių priežasčių nauji arba naujesni automobiliai privalo atsisakyti tam tikrų komponentų, kurie iš vairuotojų atima vairavimo malonumą. Elementarus pavyzdys : „E90 330i“ prieš „faceliftą“, tas pats modelis po „facelifto“ ir naujutėlis „328i F30“. Jeigu nepajusite skirtumų tarp šių modelių, galbūt jūsų prioritetai nėra tokie patys kaip mūsų. Senesnieji modeliai elgiasi ir vairuojasi žymiai smagiau ir azartiškiau.
5 ) Kokybė ir ištvermingumas
Net neabejojame, jog esate girdėję kalbų, jog nauji automobiliai gali nuvažiuoti maždaug 300 000 kilometrų ir tuomet pradeda byrėti. Iš dalies - tai yra tiesa, bet automobilio ištvermingumas priklauso ne tik nuo pačio gamintojo, bet ir nuo žmogaus, kuris jį vairuoja ir jį prižiūri.
Atsižvelgiant į statistiką, nauji automobiliai negali pasigirti tokiu pačius ištvermingumu kaip vyresni broliai. Tačiau taip yra dėl to, jog nauji automobiliai turi daugybę sudėtingų mechanizmų ar elektronikos prietaisų, kurie ar anksčiau ar vėliau išeina iš rikiuotės, o jų taisymas būna beprotiškai brangus.
6 ) Didesnis pasirinkimas
Jeigu galėtumėte įsigyti automobilį savo banko sąskaitoje turėdami 100 000 eurų, ar pasirinktumėte naują automobilį? Mes greičiausiai keliautume į klasikinių automobilių atstovybę, kurioje mūsų lauktų „Porsche 911“, „Toyota Celica GT-Four“, „Nissan Skyline R32“ ar net puikiai išlaikytas „Renault 25“.
Naudotų automobilių leidžia rinktis iš labai plataus automobilio rato. Nuo kompaktiškos „Toyota Corolla“ iki fantastiškai skambančio „Volkswagen Golf R32“ ar net prabangaus S klasės „Mercedes Benz“ sedano.
Žiūrint iš automaniškos perspektyvos, naudotų automobilių rinka siūlo žymiai platesnį modelių ratą, kurie buvo sukurti pagal entuziastams patinkantį receptą.