2-oji modelio karta (1970 - 1981)
Tuomet konkurencija tarp didžiųjų JAV pramonės gigantų buvo milžiniška. Kiekviena kompanija norėjo parduoti kuo daugiau automobilių, todėl nenuostabu, jog antroji „Camaro“ karta pasirodė praėjus po keturių metų. „Chevrolet“ inžinieriai dirbdami ties antrosios kartos „Camaro“ koncentravosi ties aerodinamiškesniu kėbulu ir geresnėmis valdymo savybėmis.
Antrosios kartos modelis išsiskyrė labiau akį traukiančiomis radiatoriaus grotelėmis, keturiais apvaliais priekiniais žibintais ir didžiuliu „Chevrolet“ logotipu, kuris visiems leisdavo atskirti kurios kompanijos automobilis važiuoja bendro naudojimo keliais. Be to, antrosios kartos „Camaro“ buvo viena sėkmingiausių. Nuo 1970 iki 1981 metų „Chevrolet“ pardavė 282,571 automobilį.
3-oji modelio karta (1982 - 1992)
Trečioji modelio karta buvo sukurta atsižvelgiant į naujus saugumo ir taršos reikalavimus. Trečioji „Camaro“ karta buvo vienas iš tų modelių, kuris variklių gamoje turėjo ne tik šešių ar aštuonių cilindrų motorus. Nuo 1982 iki 1992 metų gamintas modelis taip pat buvo komplektuojamas su 2,5 litro, keturių cilindrų varikliais.
Tuo tarpu šešių ir aštuonių cilindrų motorai gavo modernias kuro įpurškimo sistemas, kurios padidino šių ėdrių motorų efektyvumą ir tuo pačiu sumažino vidutines kuro sąnaudas.
4-oji modelio karta (1993 - 2002)
Ketvirtoji, visiškai nauja modelio karta buvo pristatyta 1993 metų pradžioje. Kaip ir pirmoji modelio karta, ketvirtoji „Camaro“ interpretacija buvo gaminama su kupė ir kabrioleto kėbulo tipais, galinių varančiųjų ratų pavara ir šešių bei aštuonių cilindrų jėgos agregatai.
Bazinės modelio versijos turėjo 3.4 litro, vėliau 3.8 litro darbinio tūrio motorus. Tuo tarpu „Z28“ versijoje buvo montuojamas 1992 metais pirmą kartą pristatytas „LT1“ aštuonių cilindrų širdis, kuri buvo suporuota su šešių laipsnių mechanine arba keturių laipsnių automatine pavarų dėže.
2002 metais „General Motors“ nusprendė sustabdyti „Camaro“ gamybą ir neinvestuoti į naujos kartos modelio kūrimą. Sumažėjusi „Camaro“ paklausa paskatino„General Motors“ koncerną visą dėmesį skirti kompaktinės klasės modeliams.
5-oji modelio karta (2009 - 2015)
Iš pelenų prisikėlęs „Chevrolet Camaro“ į pasaulinę areną sugrįžo 2009 metais. Kaip ir tuomet prekyboje buvęs „Ford Mustang“, taip ir „Chevrolet Camaro“ kūrėjai nusprendė atsisakyti nostalgiją keliančių kėbulo linijų ir sukūrė modernų, išraiškingą amerikietišką kupė. Kardinalūs pokyčiai automobiliui leido tapti segmento lyderiu ir pirmą kartą per „Camaro“ istoriją aplenkti „Ford Mustang“ pardavimų statistikoje.
Didžiulis „Chevrolet“ triūsas atsipirko su kaupu. Per šešis prekybos metus „Chevrolet“ pardavė daugiau nei 500 tūkst. „Camaro“ vienetų.
Prie „Camaro“ įvaizdžio gerinimo visame pasaulyje ženkliai prisidėjo pasirodymas „Transformeriuose“ ir pagyrų vertas pasirodymas Niurburgringe, kuriame pati galingiausia „Camaro“ versija vieną ratą įveikė per 7 minutes ir 37.40 sekundės.
6-oji modelio karta (2015 - iki dabar)
„Chevrolet“ kurdama šeštosios kartos modelį vėjo tunelyje praleido daugiau nei 350 valandų. Tai buvo trumpesnis, siauresnis ir raumeningesnis modelis, kuris taip pat atsikratė 100 kilogramų viršsvorio. „Chevrolet“ inžinierių noras sukurti pilnavertį sportišką automobilį atsipirko su kaupu.
Automobilis buvo komplektuojamas su 2.0 litrų, keturių cilindrų, 275 arklio galias ir 400 Nm išvystančiu motoru. Būtent šis modelis yra siūlomas senajame žemyne. Tuo tarpu anapus Atlanto potencialūs „Camaro“ pirkėjai gali pasirinkti iš 3.6 litro, 6 cilindrų ir 6.2 litro, 8 cilindrų motorų.
Europoje naujos kartos „Camaro“ galima įsigyti už maždaug 40 tūkst. eurų. Versija su V8 varikliu gali atsieiti maždaug 45 - 48 tūkst. eurų.
[nqspoll id="280"]