Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šiais laikais, automobilių tipų pasiūla viršija paklausą. Galime įsigyti vienatūrį, kompaktišką visureigį, kupė ir sedano hibridą. Tačiau, jeigu esate automobilių entuziastas, nenorite imti keleivių ir turite pakankamai pinigų, turime jums keletą pasiūlymų, kurie turėtų sudominti ne vieną. Norime parodyti penkis pačius beprotiškiausius sportiškus automobilius, kuriuose sumontuota tik viena sėdynė. Pamirškite pasiteisinimus, nes visada galėsite atsakyti, jog neturite vietos.
„BAC Mono“
Pats geriausias pavyzdys yra sukurtas D.Britanijoje. Automobilių entuziastų meka, kurioje gimė „Aston Martin“, „Jaguar“, „Lotus“ markės.
„Briggs Automotive“ sukurtas žaisliukas turi tik vieną sėdynę, kuri skirta vairuotojui. Jo ratus suka keturių cilindrų, „Cosworth“ kompanijos sukurtas benzininis motoras išvystantis 285 arklio galias. Nors pagal modernius standartus tai nėra daug, bet vos kelis šimtus kilogramų sveriantis kėbulas padeda šiam automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau negu tris sekundes ir pasiekti maksimalų 276 km/val. greitį.
Nors šis mažylis yra tikras „Track Day“ žaislas, bet be didelio vargo su juo galite važinėti Vilniaus senamiesčio gatvėmis.
„Ford Formula“
Atrodo, jog panaši idėja sukosi ir „Ford“ specialistų galvose. Vietoj to, jog užsakytų beprotiškai didelę reklaminę kampaniją, kuri padėtų pagerinti markės įvaizdį ir galbūt padidintų markės pardavimus, „Ford“ vadovai nusprendė kitokiu būdu padaryti reklamą koncernui.
Kompanijos specialistai į savo būstinę atsivežė „Formula Ford“ lenktyninį bolidą ir jo patobulino. Jį taip patobulino, jog automobilis beveik atitinka visus Europos Sąjungos reikalavimus serijiniams automobiliams.
Šio bolido ratus suka pakankamai mažytis vieno litro darbinio tūrio benzininis motoras išvystantis 205 arklio galias. Įspūdinga ar ne? Dar įspūdingiau skamba šio bolido Nurburgringo rato įveikimo laikas, kuris siekė septynias minutes ir dvidešimt dvi sekundes. Tai greičiau už beveik visus.
Sklandė kalbos, jog „Ford“ žada sukurti specialią lenktynių seriją ar net paleisti šį mažylį į serijinę gamybą, tačiau viskas taip ir išliko kalbų lygyje.
„Lamborghini Egoista“
Ši automobilių kompanija nuolatos sugebėdavo nustebinti savo radikaliomis idėjomis ir kitokiu požiūrį į viską. Ne veltui „Lamborghini“ sukūrė „Egoista“ modelį, kuris vėliau išriedėjo pas vieną turtingą automobilių kolekcionierių.
Jame yra vietos tik vairuotojui, jo ratus suka „Gallardo“ modelyje montuojamas 5,2 litro benzininis motoras išvystantis per šešis šimtus arklio galių.
Automobilis turėtų skrieti kaip tikras naikintuvas, tačiau to niekada nesužinosime, nes vienintelis „Egoista“ iškeliavo pas kažką į garažą, kuriame ir praleis likusias gyvenimo dienas.
„Ariel Atom“
Turbūt šią kompaniją reikėtų pagirti už tai, jog parodė kelią mažoms automobilių kompanijoms. Maži, greiti ir orientuoti į automobilių entuziastus meno kūriniai yra puikus ir paklausus produktas.
Iki šiol „Ariel“ yra pagaminus keturias modelio kartas. Paskutinioji iš jų yra aprūpinta aštuonių cilindrų motoru išvystančiu per penkis šimtus arklio galių. Iš dviejų „Hayabusa“ variklių pagamintas motoras šį mažąjį žveriuką iki šimto priverčia skristi per 2,3 sekundės. Šiek tiek daugiau negu dvi sekundės ir jūs jau skriejate 100km/val. greičiu.
„Ariel“ per metus pagamina maždaug šimtą šių automobilių, kurie iškeliauja pas įvairiausio plauko pirkėjus. Didžioji dalis yra nuperkama D.Britanijos ir JAV gyventojų.
„Caparo T1“
Inžinierių, kurie kadaise dirbo prie „McLaren F1“ superautomobilio projekto. Automobilis, kuris daugelį metų buvo pats greičiausias serijinis automobilis pasaulyje. Iširus „McLaren F1“ projekto komandai, vieni liko dirbti „McLaren“ gamykloje, kiti išėjo paskui „McLaren F1“ projekto vadovą, o treti įkūrė savo įmonę. Pastarieji ir yra atsakingi už super greitą ir net gi pavojingą „Caparo T1“.
Šis automobilis prilygstantis „Formulės 1“ bolidams per savo trumpą gyvenimą patyrė ne vieną žurnalistų spaudimą. Per prezentaciją Olandijoje, automobilis staiga užsidėgė. Automobilyje buvęs žurnalistas apdegė kojas ir apatinę kūno dalį. Po pusmečio panašus įvykis įvyko ir „Fifth Gear“ laidos vedėjui Jasonui Plato. „Caparo“ vėl netikėtai užsidegė ir apdegino garsaus laidų vedėjo krutinę, veidą ir rankas.
Nors daugelyje prezentacijų „Caparo“ lydėjo nesėkmės, tačiau visi sutikdavo, jog tai artimiausias serijinis automobilis „Formulės 1“ bolidams. Lengvas kėbulas, galingas aštuonių cilindrų motoras išvystantis beveik 600 arklio galių galėdavo automobilį priversti įsibėgėti iki 100km/val. per mažiau negu 2,5 sekundės.
Šiais laikais, automobilių tipų pasiūla viršija paklausą. Galime įsigyti vienatūrį, kompaktišką visureigį, kupė ir sedano hibridą. Tačiau, jeigu esate automobilių entuziastas, nenorite imti keleivių ir turite pakankamai pinigų, turime jums keletą pasiūlymų, kurie turėtų sudominti ne vieną. Norime parodyti penkis pačius beprotiškiausius sportiškus automobilius, kuriuose sumontuota tik viena sėdynė. Pamirškite pasiteisinimus, nes visada galėsite atsakyti, jog neturite vietos.
„BAC Mono“
Pats geriausias pavyzdys yra sukurtas D.Britanijoje. Automobilių entuziastų meka, kurioje gimė „Aston Martin“, „Jaguar“, „Lotus“ markės.
„Briggs Automotive“ sukurtas žaisliukas turi tik vieną sėdynę, kuri skirta vairuotojui. Jo ratus suka keturių cilindrų, „Cosworth“ kompanijos sukurtas benzininis motoras išvystantis 285 arklio galias. Nors pagal modernius standartus tai nėra daug, bet vos kelis šimtus kilogramų sveriantis kėbulas padeda šiam automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau negu tris sekundes ir pasiekti maksimalų 276 km/val. greitį.
Nors šis mažylis yra tikras „Track Day“ žaislas, bet be didelio vargo su juo galite važinėti Vilniaus senamiesčio gatvėmis.
„Ford Formula“
Atrodo, jog panaši idėja sukosi ir „Ford“ specialistų galvose. Vietoj to, jog užsakytų beprotiškai didelę reklaminę kampaniją, kuri padėtų pagerinti markės įvaizdį ir galbūt padidintų markės pardavimus, „Ford“ vadovai nusprendė kitokiu būdu padaryti reklamą koncernui.
Kompanijos specialistai į savo būstinę atsivežė „Formula Ford“ lenktyninį bolidą ir jo patobulino. Jį taip patobulino, jog automobilis beveik atitinka visus Europos Sąjungos reikalavimus serijiniams automobiliams.
Šio bolido ratus suka pakankamai mažytis vieno litro darbinio tūrio benzininis motoras išvystantis 205 arklio galias. Įspūdinga ar ne? Dar įspūdingiau skamba šio bolido Nurburgringo rato įveikimo laikas, kuris siekė septynias minutes ir dvidešimt dvi sekundes. Tai greičiau už beveik visus.
Sklandė kalbos, jog „Ford“ žada sukurti specialią lenktynių seriją ar net paleisti šį mažylį į serijinę gamybą, tačiau viskas taip ir išliko kalbų lygyje.
„Lamborghini Egoista“
Ši automobilių kompanija nuolatos sugebėdavo nustebinti savo radikaliomis idėjomis ir kitokiu požiūrį į viską. Ne veltui „Lamborghini“ sukūrė „Egoista“ modelį, kuris vėliau išriedėjo pas vieną turtingą automobilių kolekcionierių.
Jame yra vietos tik vairuotojui, jo ratus suka „Gallardo“ modelyje montuojamas 5,2 litro benzininis motoras išvystantis per šešis šimtus arklio galių.
Automobilis turėtų skrieti kaip tikras naikintuvas, tačiau to niekada nesužinosime, nes vienintelis „Egoista“ iškeliavo pas kažką į garažą, kuriame ir praleis likusias gyvenimo dienas.
„Ariel Atom“
Turbūt šią kompaniją reikėtų pagirti už tai, jog parodė kelią mažoms automobilių kompanijoms. Maži, greiti ir orientuoti į automobilių entuziastus meno kūriniai yra puikus ir paklausus produktas.
Iki šiol „Ariel“ yra pagaminus keturias modelio kartas. Paskutinioji iš jų yra aprūpinta aštuonių cilindrų motoru išvystančiu per penkis šimtus arklio galių. Iš dviejų „Hayabusa“ variklių pagamintas motoras šį mažąjį žveriuką iki šimto priverčia skristi per 2,3 sekundės. Šiek tiek daugiau negu dvi sekundės ir jūs jau skriejate 100km/val. greičiu.
„Ariel“ per metus pagamina maždaug šimtą šių automobilių, kurie iškeliauja pas įvairiausio plauko pirkėjus. Didžioji dalis yra nuperkama D.Britanijos ir JAV gyventojų.
„Caparo T1“
Inžinierių, kurie kadaise dirbo prie „McLaren F1“ superautomobilio projekto. Automobilis, kuris daugelį metų buvo pats greičiausias serijinis automobilis pasaulyje. Iširus „McLaren F1“ projekto komandai, vieni liko dirbti „McLaren“ gamykloje, kiti išėjo paskui „McLaren F1“ projekto vadovą, o treti įkūrė savo įmonę. Pastarieji ir yra atsakingi už super greitą ir net gi pavojingą „Caparo T1“.
Šis automobilis prilygstantis „Formulės 1“ bolidams per savo trumpą gyvenimą patyrė ne vieną žurnalistų spaudimą. Per prezentaciją Olandijoje, automobilis staiga užsidėgė. Automobilyje buvęs žurnalistas apdegė kojas ir apatinę kūno dalį. Po pusmečio panašus įvykis įvyko ir „Fifth Gear“ laidos vedėjui Jasonui Plato. „Caparo“ vėl netikėtai užsidegė ir apdegino garsaus laidų vedėjo krutinę, veidą ir rankas.
Nors daugelyje prezentacijų „Caparo“ lydėjo nesėkmės, tačiau visi sutikdavo, jog tai artimiausias serijinis automobilis „Formulės 1“ bolidams. Lengvas kėbulas, galingas aštuonių cilindrų motoras išvystantis beveik 600 arklio galių galėdavo automobilį priversti įsibėgėti iki 100km/val. per mažiau negu 2,5 sekundės.