Lamborghini Countach
„Lamborghini“ automobiliai dažniau matomi ne lenktynių trasoje, bet šalia trasos esančioje stovėjimo aikštelėje. Vis dėlto, devintame dešimtmetyje vienas įspūdingiausių pasaulio superautomobilių - „Lamborghini Countach“ atliko saugos automobilio pareigas keletą metų iš eilės.
„Lamborghini“ saugos automobiliu buvo Monako didžiojo prizo lenktynių metu, 1981, 1982 ir 1983 metais - tris metus eilės!
Fiat Tempra
„Fiat Tempra“ niekuomet nepretendavo tapti pačiu kiečiausiu pasaulio automobiliu, tačiau 1993 metais šis itališkas modelis turėjo garbės būti Formulės 1 bolidų priekyje ir diktuoti tempą greičiausiems pasaulio lenktynininkams.
„Fiat Tempra“ saugos automobilio vaidmenyje buvo tik vieną kartą - 1993 metais, Brazilijos didžiojo prizo lenktynių metu. „Fiat Tempra“ taip pat buvo vienas iš tų automobilių, kuris turėjo garbės pavežioti garsųjį Ayrtoną Senna.
Renault Clio Williams
„Renault“ nėra tik kompatiškų hečbekų ir vienatūrių gamintoja. „Renault“ yra viena tituluočiausių Formulės 1 komandų.
Kol „Renault“ inžinieriai plušdavo ties Formulės 1 bolidų, kitas „Renault“ kūrinys siautėjo lenktynių trasoje atlikdamas saugos automobilio vaidmenį.
„Renault Clio Williams“ saugos automobiliu buvo 1996 metais. Prancūziškas hečbekas savo pareigą atliko keliuose etapuose, kol vėliau šį vaidmenį perėmė „Mercedes Benz C36 AMG“.
Ford Escort Cosworth
„Ford“ automobiliai dažniau naudojami lenktynėms, o ne norint apsaugoti kitus lenktynininkus nuo skaudžių padarinių.
1993 metais, D.Britanijos didžioji prizo lenktynių metu buvo padaryta išimtis. Saugos automobilio vaidmuo buvo patikėtas itin greitam „Ford Escort Cosworth“ hečbekui.