• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Automobilio variklis – vienas svarbiausių, jeigu ne pats svarbiausias komponentas. Tai – automobilio širdis ir vienas iš tų elementų, kuris labai stipriai formuoja konkretaus modelio charakterį.


Automobilio variklis – vienas svarbiausių, jeigu ne pats svarbiausias komponentas. Tai – automobilio širdis ir vienas iš tų elementų, kuris labai stipriai formuoja konkretaus modelio charakterį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW, kaip vienas didžiausių automobilių gamintojų,turi sukaupęs milžinišką ir sunkiai įvertinamą patirtį vidaus degimo variklių kūrime, kuri labai praverčia mažesniems, mažiau pajamų turintiems gamintojams. Juolab, kuo daugiau variklių BMW pagamina, tuo mažesnė variklių savikaina.

REKLAMA

Tad šį kartą pateikiame jums penkis modelius, turėjusius BMW inžinierių suprojektuotus variklius, tačiau tuo pačiu montuotus ne į BMW ženkliuku padabintus modelius.


MORGAN PLUS 8


Kai kurie „Morgan“ markės automobilius vadina senamadiškais, nesugebančiais pamiršti 1950-ųjų eros, tačiau vienas iš nedaugelio nepriklausomų gamintojų Jungtinėje Karalystėje jau daugelį metų sugeba suderinti retro stiliaus dizainą bei modernius, šiuolaikiškus inžinerinius sprendimus.

REKLAMA
REKLAMA

Kol „Morgan“ automobilių dizaino departamento darbuotojai įkvėpimo nuolatos semiasi iš praeityje sukurtų modelių, technine naujų modelių dalimi besirūpinantys inžinieriai elgiasi priešingai.


Į galiniais ratais varomą, vos 1100 kilogramų sveriantį rodsterį „Morgan“ inžinieriai įgrūdo BMW gerbėjams puikiai pažįstamą V8. O tiksliau – 4,8 litro, generuojantį 367 arklio galias ir 490 Nm sukimo momentą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA



RANGER ROVER L322


Jeigu ne BMW vadovų priimti sprendimai, šiandien, ko gero, „Range Rover“ visureigiai nebūtų panašūs į tuos, kuriuos matome dabar.


Dešimto dešimtmečio viduryje BMW markei įsigijus milžinišką „Rover Group“ koncerną, Vokietijos gamintoja iškart gavo priėjimą prie visų „Land Rover“ inžinerinių paslapčių, kuriomis jie vėliau pasinaudos kurdami pirmąjį BMW SUV – „BMW X5“.

REKLAMA

„Land Rover“ valdymą parėmusi BMW labai greitai transformavo gana gėdingai veikusią organizaciją į pasaulinio lygio gamintoją, o šių transformacijų įrodymu tapo „Range Rover“ – „L322“ kartos modelis, kuris naudojo ne tik „Jaguar“ ar „Ford“, bet ir BMW variklius: 4,4 litro V8 ir 2,9 litro 6 cilindrų dyzelį.

REKLAMA











LAND ROVER DEFENDER 2.8i


Kol „Range Rover“ buvo mylimas ir garbinamas tarp kino, sporto ir muzikos industrijos žvaigždučių, absoliučia „Range Rover“ priešingybe buvęs „Land Rover Defender“ taip pat sulaukė BMW vadovų dėmesio.


Tuometiniai bendrovės vadovai atsižvelgdami į „Defender“ potencialą ir esančią paklausą, pavyzdžiui Pietų Afrikos respublikoje, netrukus priėmė sprendimą į legendinį visureigį pradėti montuoti gerokai modernesnį agregatą – 2,8 litro, 6 cilindrų. Aha, tą patį, kurį iki šiol galite rasti 3 ar 5 serijos BMW modeliuose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Land Rover Defender 110 Camel Trophy
Land Rover Defender 110 Camel Trophy

WIESMANN GT MF5 V10


Specializuotų, retų, pagal užsakymą konstruojamų automobilių gamintojai, regis, visuomet noriai kreipiasi ne į bet kurį kitą gamintoją, o BMW. Kita vertus, jeigu būtumėte „Wiesmann“ markės vadovas ar elgtumėtės kitaip?


Prieš keletą dešimtmečių įkurta kompanija glaudžius ryšius BMW atstovais palaikė nuo pat pirmojo „Wiesmann“ modelio atsiradimo. Iš pradžių juose būdavo montuojami šešių, vėliau – aštuonių cilindrų agregatai, tačiau „Wiesmann GT MF5 V10“ turėjo labai dažnai giriamą ir peikiamą „BMW S85“ variklį.

REKLAMA

555 arklio galias išvystęs variklis, netradicinės išvaizdos kupė priversdavo iki 100 km/val. spurtuoti per 3,9 sekundės.










Wiesmann MF5
Wiesmann MF5

MCLAREN F1


Žinomiausias, daugiausiai komplimentų gavęs, didžiausia išliekamąja verte pasižymintis automobilis šiame sąrašėlyje, taipogi turėjo BMW specialistų suprojektuotą motorą.

REKLAMA

Dabar, lyginant su moderniais analogais, kadaise greičiausio pasaulio automobilio titulą savo rankose laikęs „McLaren F1“, maksimalų 391 km/val. greitį pasiekdavo BMW variklio dėka.


Tai pati žinomiausia BMW ir kito gamintojo kolaboracija. Ilgametis greičio rekordo savininkas, net ir dabar žavi aerodinamiškomis formomis bei netradiciniais inžineriniais sprendimais. Pavyzdžiui, automobilio gamyboje buvo panaudotas anglies pluoštas, titanas, auksas, magnis – medžiagos, kurios dešimto dešimtmečio pradžioje skambėjo ir atrodė egzotiškai.










McLaren F1
McLaren F1

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų