Kaip žinote, standartinėje konfigūracijoje „Golf R“ motoras išvysto 300 arklio galių ir 380 Nm sukimo momentą. Tuo tarpu „Manhart Performance“ dirbtuvių projektas gali pasigirti (giliai įkvėpkite) 450 arklio galių ir 500 Nm sukimo momentu.
Tad kaip jiems pavyko tai padaryti? Ar „Manhart Performance“ tiesiog įdiegė naują variklio valdymo programą? Tikrai ne. Variklio skyriuje atsirado gerokai didesnė turbina, gerokai efektyviau veikiantis tarpinis suslėgto oro aušintuvas ir žinoma – nauja variklio valdymo programa.
„Manhart Performance“ taip pat siūlys sumontuoti naują išmetimo sistemą, kuri, beje, neatitinka Vokietijos techninės apžiūros reikalavimų, tačiau Lietuvoje ar kitose šalyse, kur reikalavimai automobiliams nėra tokie griežti, džiugintų kiekvieno tokio sportiško hečbeko vairuotojo ausį.
Jeigu užsimanytumėte gauti pilnavertį „Manhart Performance“ patobulinimų krepšelį, tuomet 7-osios kartos „Golf R“ papildomai gautų „H&R“ žeminančias spyruokles, standesnius amortizatorius, „Rieger“ priekinio buferio pažeminimą ir 19 colių skersmens ratlankius. Kaip gi be jų, ar ne?