2 | IŠSKIRTINĖ ŠIRDIS
„991“ kartos „Porsche 911 Speedster“ buvo didžiulė ir labai įdomi užuomina į būsimą „911 GT3“. Matote, ribotos laidos modelyje tūnojęs 4 litrų, 6 cilindrų benzininis variklis, išvystantis 510 arklio galių ir gebantis išsisukti iki net 9000 sūkių bus montuojamas ir į naujos kartos „Porsche 911 GT3“.
„Porsche“ laikydamasi tradicijų, į „GT3“ montuos ne turbininį, o automanus džiuginantį atmosferinį agregatą, kuris neturės specialiai įdiegtos spragėsių šaudyklos ar variklio garsą paaštrinančių technologijų. Šie priedai įprastai randami normaliuose „Porsche 911“ modeliuose, bet tik ne „Porsche 911 GT3“, kuris yra skirtas išskirtinių potyrių ieškantiems vairuotojams.
3 | BANDYS ĮTIKTI VISIEMS
„Porsche“ kompanijos atstovai ne vieną kartą pareiškė, jog jie stengiasi atsižvelgti į šios markės entuziastų poreikius.
Vairuotojai norintys patirti didžiausią vairavimo malonumą naująjį „911 GT3“ galės įsigyti su mechanine arba automatine pavarų dėže, tačiau lenktynių trasos rekordams pagerinti skirta „911 GT3 RS“ versija greičiausiai pasiūlys tik vieną pasirinkimą – dvigubą sankabą turinčią transmisiją, kuri yra tinkamesnė tokio kalibro automobiliui.
4 | AERODINAMIKOS IŠSKIRTINUMAI
Naujos kartos „Porsche 911 GT3“ modelių gamą sudarys ne viena, bet kelios skirtingos modifikacijos.
„911 GT3“ modelių gamos apačioje išvysime „911 GT3“, kuris turėtų patenkinti didžiosios daugumo poreikius. Vienu laipteliu aukščiau stovės „911 GT3 RS“ su išskirtiniais aerodinaminiais elementais, o pačioje „911 GT3“ modelių gamos viršūnėje išvysime „911 GT3 Touring“ modifikaciją, kuri atsikratys gigantiško galinio spoilerio bei keleto papildomų aerodinaminių elementų, kurie aplinkiniams įprastai pabrėžtų, jog tai „911 GT3“. Vietoje fiksuotoje padėtyje esančio galinio spoilerio „911 GT3 Touring“ gaus automatiškai iškylantį galinį spoilerį. Tokį, kurį dabar galima rasti „911 Carrera“ versijose.