Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Renault“ ir kino meilės istorija tęsiasi ilgiau kaip 110 metų. Netrukus po to, kai Tomas Edisonas (Thomas Edison) išrado kinetografą arba kino kamerą, 1895 metais broliai Lumjerai (Lumière) pradėjo projektuoti judančius paveikslėlius ekrane. Tuo metu Luisas Renault (Louis Renault) jau dirbo prie savo A-tipo „Voiturette“ automobilio su tiesiogine pavarų dėže, su kuriuo po trijų metų jis sėkmingai įveikė stačią Rue Lepic nuokalnę Paryžiuje.
Jis – vienas pirmųjų pramonininkų, naudojusių kiną kaip naują būdą savo produktams reklamuoti. Netrukus automobilių lenktynės ir Prancūzijos pramonės istorija tapo įprastomis filmų, demonstruojamų brolių Liumjerų kinematografu („Cinématographe“), temomis. Bulonėje-Bilankūre (Boulogne-Billancourt) jų kino studijos buvo įsikūrusios vos už keleto gatvių nuo automobilių pramonės pradininko Luiso Renault dirbtuvių. Užsimezgė unikalūs ryšiai, kurių dėka „Renault“ tapo privilegijuotu kino aktorių ir režisierių partneriu. Šiandien speciali 40 „Renault“ automobilių flotilė parodoma maždaug 200 televizijos laidų ir filmų kiekvienais metais. „Renault“ yra ne tik kino pramonės simbolis, bet taip pat ir pagrindinių kino festivalių partneris.
Pradėtas organizuoti 1939 metais, Kanų kino festivalis tapo pasauline institucija ir didžiausia kino rinka pasaulyje, pritraukiančia virš 10 000 dalyvių iš 92 šalių su 5 000 siūlomų kino filmų, kurių 1 500 parodomi festivalio metu. Šis renginys žiniasklaidoje nušviečiamas plačiau negu Olimpinės žaidynės! Dar 1949 metais blizgantis „Renault Vivastella“ sudrumstė ramų kaimelio gyvenimą Džeko Tati (Jacques Tati) šedevre „Šventės diena“ (pranc. Jour de Fête).
„Renault“ ir kino meilės istorija tęsiasi ilgiau kaip 110 metų. Netrukus po to, kai Tomas Edisonas (Thomas Edison) išrado kinetografą arba kino kamerą, 1895 metais broliai Lumjerai (Lumière) pradėjo projektuoti judančius paveikslėlius ekrane. Tuo metu Luisas Renault (Louis Renault) jau dirbo prie savo A-tipo „Voiturette“ automobilio su tiesiogine pavarų dėže, su kuriuo po trijų metų jis sėkmingai įveikė stačią Rue Lepic nuokalnę Paryžiuje.
Jis – vienas pirmųjų pramonininkų, naudojusių kiną kaip naują būdą savo produktams reklamuoti. Netrukus automobilių lenktynės ir Prancūzijos pramonės istorija tapo įprastomis filmų, demonstruojamų brolių Liumjerų kinematografu („Cinématographe“), temomis. Bulonėje-Bilankūre (Boulogne-Billancourt) jų kino studijos buvo įsikūrusios vos už keleto gatvių nuo automobilių pramonės pradininko Luiso Renault dirbtuvių. Užsimezgė unikalūs ryšiai, kurių dėka „Renault“ tapo privilegijuotu kino aktorių ir režisierių partneriu. Šiandien speciali 40 „Renault“ automobilių flotilė parodoma maždaug 200 televizijos laidų ir filmų kiekvienais metais. „Renault“ yra ne tik kino pramonės simbolis, bet taip pat ir pagrindinių kino festivalių partneris.
Pradėtas organizuoti 1939 metais, Kanų kino festivalis tapo pasauline institucija ir didžiausia kino rinka pasaulyje, pritraukiančia virš 10 000 dalyvių iš 92 šalių su 5 000 siūlomų kino filmų, kurių 1 500 parodomi festivalio metu. Šis renginys žiniasklaidoje nušviečiamas plačiau negu Olimpinės žaidynės! Dar 1949 metais blizgantis „Renault Vivastella“ sudrumstė ramų kaimelio gyvenimą Džeko Tati (Jacques Tati) šedevre „Šventės diena“ (pranc. Jour de Fête).