Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Praėjusiais metais sportinių automobilių gamintojo „
Porsche“ pardavimai Lietuvoje augo rekordiškai. Iš viso per metus Vilniaus „Porsche“ centre parduoti 272 automobiliai. Palyginimui, 2020 metais buvo parduoti 229 automobiliai.
Didelis šuolis fiksuotas „Porsche“ ikona laikomo „911“ modelio pardavimuose. Jų 2021 metais parduota daugiausiai per visą Vilniaus „Porsche“ centro istoriją – net 44 vienetai. Tai beveik perpus daugiau nei 2020 metais, kai buvo parduoti 26 „Porsche 911“.
Taip pat kur kas gausiau nei įprastai, daugiau nei du kartus, išaugo taip pat itin sportiško „Porsche 718“ pardavimai. Iš viso jų parduota 10 vienetų, kai ankstesniais metais buvo nupirkta vos 4.
Pastebima ir dar viena tendencija – sparčiai populiarėjo pilnai elektra varomi „
Porsche Taycan“. Jų parduota net 50 įvairių modifikacijų vienetų. Palyginimui, 2020-aisiais buvo parduoti 34 „Porsche Taycan“.
Vilniaus „Porsche“ centro vadovė Rasa Klimavičiūtė sako, jog praėjusieji metai buvo lūžio metai, kai pastebimai išaugo itin išskirtinių, galingų, dažnai personalizuotų, su gausesne komplektacija arba pilnai elektra varomų automobilių paklausa.
„Galima drąsiai sakyti, kad praėjusiais metais ženkliai kito klientų poreikiai. Nors iki šiol populiariausi modeliai Lietuvoje yra „Cayenne“ ir „
Macan“, tačiau pernai pastebimai augo tokių modelių, kaip „
911“ paklausa. Dar viena itin ryški tendencija – sparčiai išaugęs susidomėjimas elektriniais „Taycan“ modeliais, kuriuos šiandien galima rinktis jau iš 3 skirtingų kėbulo tipų ir 5 modifikacijų“, – aiškina R. Klimavičiūtė ir pabrėžia, kad išaugusi „Porsche“ elektromobilių pasiūla didino ir jų paklausą.
Jos teigimu, tiek Lietuvoje, tiek visame pasaulyje koncerno žingsnis į elektrifikaciją leido išplėsti naujų „Porsche“ vairuotojų gretas. „Pavyzdžiui, bendrai net 60 proc. „Porsche Taycan“ pirkėjų šį prekės ženklą rinkosi pirmąjį kartą“, – sako R. Klimavičiūtė.
Visgi, populiariausi „Porsche“ tarp lietuvių išlieka sportiniai visureigiai „Cayenne“. Jų, kaip ir ankstesniais metais, parduota daugiausia iš visų modelių – 82 vienetai. 32 iš jų – hibridiniai. 2020 m. buvo parduoti 86 „Porsche Cayenne“, 28 iš jų – hibridiniai.
Antras eilėje populiariausias praėjusių metų pasirinkimas – kitas atletiškas visureigis „Porsche Macan“. Jų 2021 metais nupirkta 68 vienetai. Palyginimui, 2020 m. buvo parduoti 53 „Porsche Macan“.
Pozicijų neužleido ir „Porsche Panamera“. 2021 m. jų parduota 21, lyginant su 16 tokių parduotų automobilių 2020 m.
Koncernas praėjusio metų pradžioje pranešė, kad ir toliau laikysis savo strategijos – pagaminti tik tiek automobilių, kad rinkoje neužimtų didesnės nei 0,3 proc. dalies.
Praėjusiais metais sportinių automobilių gamintojo „
Porsche“ pardavimai Lietuvoje augo rekordiškai. Iš viso per metus Vilniaus „Porsche“ centre parduoti 272 automobiliai. Palyginimui, 2020 metais buvo parduoti 229 automobiliai.
Didelis šuolis fiksuotas „Porsche“ ikona laikomo „911“ modelio pardavimuose. Jų 2021 metais parduota daugiausiai per visą Vilniaus „Porsche“ centro istoriją – net 44 vienetai. Tai beveik perpus daugiau nei 2020 metais, kai buvo parduoti 26 „Porsche 911“.
Taip pat kur kas gausiau nei įprastai, daugiau nei du kartus, išaugo taip pat itin sportiško „Porsche 718“ pardavimai. Iš viso jų parduota 10 vienetų, kai ankstesniais metais buvo nupirkta vos 4.
Pastebima ir dar viena tendencija – sparčiai populiarėjo pilnai elektra varomi „
Porsche Taycan“. Jų parduota net 50 įvairių modifikacijų vienetų. Palyginimui, 2020-aisiais buvo parduoti 34 „Porsche Taycan“.
Vilniaus „Porsche“ centro vadovė Rasa Klimavičiūtė sako, jog praėjusieji metai buvo lūžio metai, kai pastebimai išaugo itin išskirtinių, galingų, dažnai personalizuotų, su gausesne komplektacija arba pilnai elektra varomų automobilių paklausa.
„Galima drąsiai sakyti, kad praėjusiais metais ženkliai kito klientų poreikiai. Nors iki šiol populiariausi modeliai Lietuvoje yra „Cayenne“ ir „
Macan“, tačiau pernai pastebimai augo tokių modelių, kaip „
911“ paklausa. Dar viena itin ryški tendencija – sparčiai išaugęs susidomėjimas elektriniais „Taycan“ modeliais, kuriuos šiandien galima rinktis jau iš 3 skirtingų kėbulo tipų ir 5 modifikacijų“, – aiškina R. Klimavičiūtė ir pabrėžia, kad išaugusi „Porsche“ elektromobilių pasiūla didino ir jų paklausą.
Jos teigimu, tiek Lietuvoje, tiek visame pasaulyje koncerno žingsnis į elektrifikaciją leido išplėsti naujų „Porsche“ vairuotojų gretas. „Pavyzdžiui, bendrai net 60 proc. „Porsche Taycan“ pirkėjų šį prekės ženklą rinkosi pirmąjį kartą“, – sako R. Klimavičiūtė.
Visgi, populiariausi „Porsche“ tarp lietuvių išlieka sportiniai visureigiai „Cayenne“. Jų, kaip ir ankstesniais metais, parduota daugiausia iš visų modelių – 82 vienetai. 32 iš jų – hibridiniai. 2020 m. buvo parduoti 86 „Porsche Cayenne“, 28 iš jų – hibridiniai.
Antras eilėje populiariausias praėjusių metų pasirinkimas – kitas atletiškas visureigis „Porsche Macan“. Jų 2021 metais nupirkta 68 vienetai. Palyginimui, 2020 m. buvo parduoti 53 „Porsche Macan“.
Pozicijų neužleido ir „Porsche Panamera“. 2021 m. jų parduota 21, lyginant su 16 tokių parduotų automobilių 2020 m.
Koncernas praėjusio metų pradžioje pranešė, kad ir toliau laikysis savo strategijos – pagaminti tik tiek automobilių, kad rinkoje neužimtų didesnės nei 0,3 proc. dalies.